Nja ik weet niet, ze zullen wel wat resultaat boeken anders zouden ze er al niet meer zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:05 schreef captainkid het volgende:
dat hele Sire mag v mij sowieso wel opgedoekt worden.
ach en bloedend tandvlees bestaat ook niet......quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een onzin, van speeksel uitwisselen kun je zelf geen HIV krijgen. Snap je probleem niet, lees je misschien eerst eens in HIV. Misschien doe je dan minder domme uitspraken.
Dan zou het twee bloedende lappen tong moeten zijn die minimaal een paar minuten tegen elkaar aangedrukt moeten worden wil er überhaupt een kans zijn dat de ander geïnfecteerd wordt. Zoals ik al zei, lees je eens inquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ach en bloedend tandvlees bestaat ook niet......
nee mij zul je niet zien tongworstelen met een HIV patient
van een piepklein beetje bloed vanuit het tandvlees krijg je geen hiv! Zelfs al zou je beide een wondje hebben en deze minuten lang precies tegen elkaar aan drukt; tadaah géén hiv!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ach en bloedend tandvlees bestaat ook niet......
nee mij zul je niet zien tongworstelen met een HIV patient
ach dan ga jij dat toch lekker uitproberen en de resultaten hier meldenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:30 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
van een piepklein beetje bloed vanuit het tandvlees krijg je geen hiv! Zelfs al zou je beide een wondje hebben en deze minuten lang precies tegen elkaar aan drukt; tadaah géén hiv!!!
Kortzichtig (en onnodig) zegquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:31 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ach dan ga jij dat toch lekker uitproberen en de resultaten hier melden
ik blijf gewoon uit de buurt van personen waarvan ik zou weten dat ze HIV hebben
? Dat is dus niet gewoon!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:31 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik blijf gewoon uit de buurt van personen waarvan ik zou weten dat ze HIV hebben
blijkbaar wel als een stichting zoals SIRE het blijkbaar nodig vindt om de publieke opinie om te moeten buigenquote:
nee precies andersom: het is niet gewoon en het moet dus ook niet gewoon gevonden worden!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
blijkbaar wel als een stichting zoals SIRE het blijkbaar nodig vindt om de publieke opinie om te moeten buigen
maar als meerendeel van de mensen het 'gewoon' vind om niet intiem te zijn met een HIV patient dan is dat dus 'gewoon' (de meerderheid bepaalt wat gewoon is)quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
nee precies andersom: het is niet gewoon en het moet dus ook niet gewoon gevonden worden!
Dat (volgens jou) de meerderheid van de mensen het gewoon vind betekent níet dat het gewoon ís, en het verantwoord al helemaal niks. Hier is de campagne nu precies voor om te zorgen dat mensen het niet 'gewoon' vinden om met een grote boog om hiv besmette mensen heen te lopen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
maar als meerendeel van de mensen het 'gewoon' vind om niet intiem te zijn met een HIV patient dan is dat dus 'gewoon' (de meerderheid bepaalt wat gewoon is)
Nogal ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:43 schreef Jarno het volgende:
Nou die campagne is niet geheel nutteloos getuige dit topic zeg.. De tering wat een onwetendheid.
oftewel: JIJ vind het gewoon om intiem te zijn, ik dus nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Dat (volgens jou) de meerderheid van de mensen het gewoon vind betekent níet dat het gewoon ís, en het verantwoord al helemaal niks. Hier is de campagne nu precies voor om te zorgen dat mensen het niet 'gewoon' vinden om met een grote boog om hiv besmette mensen heen te lopen.
Nou, het begon inderdaad over 'de zoen' vanwege dat plaatje. Maar ik wilde het voor de stelling wel verder trekken dan dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:28 schreef Nezhi het volgende:
Ik neem aan dat TS verder bedoeld dan alleen maar kussen, aangezien ze ook sexuele handeling schrijft. Je kan altijd een condoom ofzo kopen maar ik riskeer liever niet de rest van mijn leven zo een ziekte te hebben.
Totdat je het zelf hebt? En de hele mensheid een afkeer tegen jou krijgt? Best een trieste reactie!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:31 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
En dat hele Sire is overbodig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee natuurlijk ga ik niet met eeh HIV-ert zoenen.
Kans is klein dat ik het krijg als ik niet in de buurt van HIVers komquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:29 schreef lodiej het volgende:
[..]
Totdat je het zelf hebt? En de hele mensheid een afkeer tegen jou krijgt? Best een trieste reactie!
Maar goed je hebt mensen en boomstammen......
Sowieso kan je van tevoren nooit echt zien of weten of iemand HIV heeft of niet. Want stel als ik HIV zou hebben, zou ik er niet mee rond paraderen en het liefst voor mezelf houden. Wie weet heb je onbewust een HIVert gezoendquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Kans is klein dat ik het krijg als ik niet in de buurt van HIVers kom
En wie zegt dat jij daar niet bij in de buurt komt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Kans is klein dat ik het krijg als ik niet in de buurt van HIVers kom
ja dan gaat de hele vraagstelling van dit topic een beetje mank: als je het niet weet hoe moet/kun je dan de keuze maken of je intiem wil zijn met een HIVerquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:45 schreef lodiej het volgende:
[..]
En wie zegt dat jij daar niet bij in de buurt komt?
Gast, kap eens ff lekker met dat getroll.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:36 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ja dan gaat de hele vraagstelling van dit topic een beetje mank: als je het niet weet hoe moet/kun je dan de keuze maken of je intiem wil zijn met een HIVer
Dat bedacht ik me net ook al inderdaad. Wie kan me garanderen dat hij met die naalden niet in zichzelf heeft gezeten en dat er misschien niet goed gesteriliseerd is? En nee, ik zou ook niet zoenen. Ik zoen alleen met vrouwen waar ik meer in zie, en met diegene zou ik dan ook graag seks hebben. Het risico op HIV is me dat niet waard, hoe klein het ook is. Misschien hard, maar ik heb recht op mijn eigen mening. Sire hoeft me geen andere mening op te dringen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:42 schreef Sushimonster het volgende:
Er was er ook zo eentje met een tattooeerder, "zou ik je mogen tattooeren als je wist dat ik HIV had?" Eh, hell to the no? Weet ik veel wat 'ie nog meer met die naalden heeft gedaan zeg. Ik vind ook niet dat mensen met HIV bepaalde banen zouden mogen doen.
Ja, da's hard, maar mensen met bepaalde afwijkingen (epilepsie oid) moeten ook geen piloot worden.
Weet jij wel waar een niet hiv'er geweest is met die naalden?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me net ook al inderdaad. Wie kan me garanderen dat hij met die naalden niet in zichzelf heeft gezeten en dat er misschien niet goed gesteriliseerd is? En nee, ik zou ook niet zoenen. Ik zoen alleen met vrouwen waar ik meer in zie, en met diegene zou ik dan ook graag seks hebben. Het risico op HIV is me dat niet waard, hoe klein het ook is. Misschien hard, maar ik heb recht op mijn eigen mening. Sire hoeft me geen andere mening op te dringen.
oh omdat iemand een andere mening heeft dan is hij direct een Troll...tuurlijk!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gast, kap eens ff lekker met dat getroll.
Eeehm, ja, dat betekent het wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Dat (volgens jou) de meerderheid van de mensen het gewoon vind betekent níet dat het gewoon ís
Mensen maken fouten. Niet expres, niet vaak, maar het kan gebeuren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:55 schreef Jarno het volgende:
Alsof iemand met HIV bewust er op uit zou zijn anderen te besmetten? Ik denk dat iemand met die ziekte zich juíst bewust is van het potentiele risico dat hij vormt voor anderen en er alles aan zal doen om dat te voorkomen.
In godsnaam, waarom zou een tattooeerder eerst naalden in zichzelf stoppen en ze daarna NIET goed sterilliseren EN er daarna nog iemand anders mee tattoeren nog ook?.
Ja dat mogen ze, en terecht, je bent géén wandelende verspreidingsbomquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:02 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Mensen maken fouten. Niet expres, niet vaak, maar het kan gebeuren.
Mogen mensen met HIV trouwens wel chirurg zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |