Ik kom hier echt te weinig maar goed toch even een update aan deze kant
Cynthia geboren op 4-8-8 is inmiddels alweer 2 jaar en 9 maanden, man wat gaat de tijd snel dan

Sinds 2 weken terug is ze voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest, ze vond het zo leuk dat ze er elke dag om vraagt of ze weer naar toe mag

echter was ze begin vorige week even ziek, heeft ook 2 dagen geduurd voor het weer beter ging, gelukkig gaat verder alles goed.
Praten gaat goed, hele zinnen en soms kwebbelt ze je de oren van je kop af, toch blijft het leuk
In de avond als ik naar bed ga dan kijk ik meestal even of ze goed ligt en doe ik de deur op een kiertje

normaal gesproken maakt ze me s'morgen's wakker want ze kan gewoon de slaapkamer in komen, dit keer werd ik om 9:00 wakker, ik hoorde lawaai, ja hoor Cynthia is lekker aan het spelen

dus kleed me aan en loop de slaapkamer binnen, wat zie ik? Geen Cynthia, bleek ze dus gewoon naar beneden te zijn gelopen
Natuurlijk niet erg gezien er verder niks ergs ligt maar ja toch even op wijzen dat ze me voortaan even wakker moet maken
Qua potje plassen, helaas heeft ze hier totaal geen zin aan, elke keer wel proberen natuurlijk

Af en toe slaapt ze in de middag even, vandaag ook weer en de hond kwam er ook nog eens bij liggen
Meer weten? Ask me!