Ik zie nu wat je bedoeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Krijg alleen beetje stalker-gevoel bij absurditeit
Fail nooooooobquote:
Echt?quote:
Toch wel hequote:
FAAL!quote:
Ik raad je aan dit topic nog eens deftig te bestuderen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zout gewoon op als je geen zinnige bijdrage hebt
Ik vind jou niet zo gezellig eigenlijk..quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik raad je aan dit topic nog eens deftig te bestuderen.
dank uquote:
doe datquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik raad me aan de OP nog eens deftig te bestuderen.
Sorry dudequote:
Albert staat zo aan die deur hequote:
Of ga eens met die hond van jou - waarvan zelfs de bejaarde buurvrouw ziet dat hij doodziek is - naar de dierenarts.quote:
Say whut?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
het is u vergeven als u onder mijn bureau komt
wth?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
het is u vergeven als u onder mijn bureau komt
Of je hem ff wil zuigenquote:
gast, als je alleen hier komt om op huppel te bitchen, ga dan een andere hobby zoeken. Of post iets normaalsquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:33 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Of ga eens met die hond van jou - waarvan zelfs de bejaarde buurvrouw ziet dat hij doodziek is - naar de dierenarts.
ben blij dat wij hondenkenners zijn en dat hij er vorige week nog geweest isquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:33 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Of ga eens met die hond van jou - waarvan zelfs de bejaarde buurvrouw ziet dat hij doodziek is - naar de dierenarts.
zie ik eruit als huppel ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gast, als je alleen hier komt om op huppel te bitchen, ga dan een andere hobby zoeken. Of post iets normaals
Huppel is mijn grote vriendin. Ik heb dan ook geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gast, als je alleen hier komt om op huppel te bitchen, ga dan een andere hobby zoeken. Of post iets normaals
en toen deed je moeder de deur van je slaapkamer openquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Huppel is mijn grote vriendin. Ik heb dan ook geen idee waar je het over hebt.
In alle eerlijkheid, ik begon!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik begreep min of meer al uit jouw vorige post dat jij met jouw vader meemocht naar de dierenarts, maar ik woon inmiddels al op mezelf. En ben een stuk jonger dan jij.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en toen deed je moeder de deur van je slaapkamer open
weet ik niet, ik ken jullie allebei niet..quote:
ohw, in dat geval: game on!quote:
een TBS kliniek woon je niet echt op je eigen hequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik begreep min of meer al uit jouw vorige post dat jij met jouw vader meemocht naar de dierenarts, maar ik woon inmiddels al op mezelf. En ben een stuk jonger dan jij.
Daarom is Huppel zo'n grote vriendin van mij. Haar eerlijkheid spreekt mij o.a. bijzonder aan.quote:
Halve six packquote:
Het schijnt dat ze er tegenwoordig ook cursussen Nederlands mogen volgen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een TBS kliniek woon je niet echt op je eigen he
is aan jou niet te zienquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze er tegenwoordig ook cursussen Nederlands mogen volgen.
Liever niet.. eigenlijk. Doe niet aan zuigen.quote:
geen borstvoeding gehad vroeger ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Liever niet.. eigenlijk. Doe niet aan zuigen.
ik heb zin in alles van morgenavond17 uur tot zondag avond 22 uurquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
had ik al gezegd dat ik geen zin meer had ?
kippen zijn geen zoogdieren..quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen borstvoeding gehad vroeger ?
ehm nee niet gezienquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
had ik al gezegd dat ik nog meer zin heb ?
ik ook, kijk enorm uit naar de champions league finale as zaterdagquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zin in alles van morgenavond17 uur tot zondag avond 22 uur
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Liever niet.. eigenlijk. Doe niet aan zuigen.
Nouja, dat is een leuke aanname. Dat jij de Nederlandse taal zeer pover beheerst, is overduidelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is aan jou niet te zien
want hoort ook een cursus sociaal gedrag bij, iets wat jij mist
als je toch bezig bent kan je bij mij thuis ook even stofzuigen ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
mag je ook doen in plaats van over de knie
Ik duik wel bij iemand anders onder zn bureauquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
mag je ook doen in plaats van over de knie
Of je probeert een nieuwe start te maken en houdt op met bitchen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:44 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nouja, dat is een leuke aanname. Dat jij de Nederlandse taal zeer pover beheerst, is overduidelijk.
Povertjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:44 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nouja, dat is een leuke aanname. Dat jij de Nederlandse taal zeer pover beheerst, is overduidelijk.
ik doe niet aan stofzuigenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je toch bezig bent kan je bij mij thuis ook even stofzuigen ?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik duik wel bij iemand anders onder zn bureau
Ja want ik zuig elke kerel die ik tegenkomquote:
ik wist niet eens dat die was..quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook, kijk enorm uit naar de champions league finale as zaterdag
Wanneer kom je weer eens langs?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want ik zuig elke kerel die ik tegenkom
was vanmorgen weer alles nat ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:45 schreef lipjes het volgende:
wat ik vannacht trouwens toch weer meemaakte
vertel. vertel, vertel..quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:45 schreef lipjes het volgende:
wat ik vannacht trouwens toch weer meemaakte
lezen is ook een vakquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:44 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Leuke borrelpraat, maar niet relevant verder. En al zeer zeker geen noemenswaardig alternatief voor hetgeen ik bezigde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee manquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was vanmorgen weer alles nat ?
o, mn 2de wekker gaat NU af
die eigenlijk om 4:45 af moest gaan
Tjah, dat gebeurt nu eenmaal als je in de spiegel kijktquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee man
was ongeveer half 4 in de nacht, lipjes lag heerlijk een boomstam door te zagen
tot ineens.........
KNAL. KNAL
vanuit mn slaapkamer, keihard.
lipjes zo nuchter als dat hij is, klikt een lampje aan en kijkt met zijn duffe kop rond.... hmmmm.. niks te zien....
staat op en doet de grote lamp aan en checkt de ramen.... ook alles in orde....
dan richt hij zijn ogen op de wastafel waar 4 kleine spiegels hangen... of beter, hingen.
2 naar beneden gekomen en in de wastafel terecht gekomen, 1tje kapot
lipjes: say whut? komt morgen wel, slapen.
en sliep toen weer vrolijk verder
Borsten is een ander verhaalquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen borstvoeding gehad vroeger ?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Leuke borrelpraat, maar niet relevant verder. En al zeer zeker geen noemenswaardig alternatief voor hetgeen ik bezigde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Povertjes![]()
Nou het plan was dat ik 18 juni weer in de buurt zou zijn maar nu weet ik niet meer of dat nog wel door kan gaan/gaatquote:
Ah, ik had toch een speciale betekenis voor jou.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want ik zuig elke kerel die ik tegenkom
!!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, dat gebeurt nu eenmaal als je in de spiegel kijkt
Uhm....quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:50 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ah, ik had toch een speciale betekenis voor jou.
hij was TE makkelijkquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Leuke borrelpraat, maar niet relevant verder. En al zeer zeker geen noemenswaardig alternatief voor hetgeen ik bezigde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ik ben je moeder nietquote:
whehehe, die ontwijk ik welquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
pas op of ik gooi zo een spiegel naar je toe
volgens mij wordt het tijd voor de harde aanpakquote:
7 jaar ongelukquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
pas op of ik gooi zo een spiegel naar je toe
niet als ik goed gooiquote:
ik ben net zo nietszeggend als dat jij ben... dus hou eens op met jouw trucjequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nee, maar wel een nietszeggende debiel. Dus beperk je tot hetgeen jou ooit is aangeleerd.
hey doe eens lief tegen trippiequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nee, maar wel een nietszeggende debiel. Dus beperk je tot hetgeen jou ooit is aangeleerd.
Ze hadden jou beter bij het grofvuil kunnen laten liggenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Vertel je dat ook iedere avond tegen de 5 kids die jij van 3 verschillende mannen schijnt te hebben?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady zwaait met toverstokje.......
hocus pocus pilatus pas... en nou optiefen
Jeetje, je kan ook gewoon te ver gaan he!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Vertel je dat ook iedere avond tegen de 5 kids die jij van 3 verschillende mannen schijnt te hebben?
Ja, ik had ook een abonnement bij Ben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben net zo nietszeggend als dat jij ben... dus hou eens op met jouw trucje
je volgende kloon wordt zeker triest persoonquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Vertel je dat ook iedere avond tegen de 5 kids die jij van 3 verschillende mannen schijnt te hebben?
Zij heeft tenminste seks, beter dan elke avond gefrustreerd aan je lul lopen trekken met een foto boven je bed van een 100 jarige oma omdat je te stom bent om aan een vriendin te komenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
ok ik gedraag me weerquote:
leuk een mierenneukreactie op een typo... reageer dan eens inhoudelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja, ik had ook een abonnement bij Ben.
er is al een moderator hier, volgens mij hoeven we niet terug te vallen op onze oude trucendoosquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:57 schreef tripack het volgende:
[..]
leuk een mierenneukreactie op een typo... reageer dan eens inhoudelijk.
Nah, je hebt eigenlijk vooralsnog niets zinvols te melden. Ridicuul om te verwachten dat iemand serieus reageert op jouw gebral.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:57 schreef tripack het volgende:
[..]
leuk een mierenneukreactie op een typo... reageer dan eens inhoudelijk.
* Crazy-M denkt van welquote:
Ja.quote:
Kan jij met ingang van nu stoppen met bashen? Bedankt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nah, je hebt eigenlijk vooralsnog niets zinvols te melden. Ridicuul om te verwachten dat iemand serieus reageert op jouw gebral.
heh, ik dacht dat vinnie gewoon voor de gezelligheid weer eens langskwamquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan jij met ingang van nu stoppen met bashen? Bedankt.
You're welcome. Ik wilde net gaan slapen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan jij met ingang van nu stoppen met bashen? Bedankt.
dat doet hij toch ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heh, ik dacht dat vinnie gewoon voor de gezelligheid weer eens langskwam
weet ik, ik ben heel gezelligquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:01 schreef tripack het volgende:
[..]
dat doet hij toch ook![]()
Vinnie brengt de gezelligheid terug
onze mod in trieste tijdenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:01 schreef tripack het volgende:
[..]
dat doet hij toch ook![]()
Vinnie brengt de gezelligheid terug
gast, mijn theequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
weet ik, ik ben heel gezellig
mijn naam wordt ook vaak afgekort naar vinnie
Thank god.. wat een rare dude.. hahahaquote:
jij bent ook gezelligquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
weet ik, ik ben heel gezellig
mijn naam wordt ook vaak afgekort naar vinnie
ik ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:03 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Thank god.. wat een rare dude.. hahaha
Mooi.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
You're welcome. Ik wilde net gaan slapen.
opvallend hoe sommige mensen hun keutel intrekken als "de blauwe pest" op de loer ligtquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:02 schreef Absurditeit het volgende:
Ik wens mijn grote vrienden nog een fijne dag. Topgasten als Crazy-M, Huppel en co.
Ben aan het werkquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heh, ik dacht dat vinnie gewoon voor de gezelligheid weer eens langskwam
whut ?quote:
oh jawel hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jij bent ook gezellig![]()
blijkbaar geen leuke bijnaam??
iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn die TR's toch ngo ergenns goed voor
keertje wat anders dan het GRTDOJW nummer aan te passen zoals eerst heel vaak wasquote:
ik ook, wat wil je daarmee zeggen?quote:
Blauw alg ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
opvallend hoe sommige mensen hun keutel intrekken als "de blauwe pest" op de loer ligt
(of mag je dat alleen bij smegmanus zeggen?)
TR's zijn juist handig!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn die TR's toch ngo ergenns goed voor
neequote:
Motorboatenquote:
quote:
whaha ja ja wat is hetquote:
oew, ik hou van raadsels..quote:
Professor Layton fan??quote:
Ik zeg doen!quote:
Truck Riderquote:
Je weet niet wat motorboaten is?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
say whut?
[..]
Titties Raken/Raden/Roken/Rukken/Ribben weet ik het
die ken ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef tripack het volgende:
[..]
Professor Layton fan??of heb je geen NDS?
Nintendo DSquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ken ik niet
NDS? ik weet niet wat het is, dus grote kans dat ik het niet heb
Nintendo DS...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ken ik niet
NDS? ik weet niet wat het is, dus grote kans dat ik het niet heb
ohw. nee, ik ben geen 12 meerquote:
je hebt liever een psp?quote:
Sinds wanneer is gamen alleen voor 12-jarigen dan?quote:
Tekken spelenquote:
ik gewoon de PC of laptopquote:
nee, helemaal geen portable. zo lang kak ik toch niet.quote:
gamen niet, maar ik zie alleen maar kinderen pokemon spelen op zo'n ding.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds wanneer is gamen alleen voor 12-jarigen dan?
deed ik ook wel graag, maar nu geen tijd meer voor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik game wel graag
Waarom denk je dat ? volgens mij zit er geen leeftijd aangebonden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volwassenen hebben een pc, xbox 360, ps3 o.i.d
Nee die dude..quote:
aah een 90 inch scherm ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ? volgens mij zit er geen leeftijd aangebonden.
niet dat ik een DS heb, hoef geen minischerm meer* WhiteLightning wil alleen maar groter en groter
ok, anders had ik je even wat langer in de pan laten liggenquote:
Ik heb een laptop, een kapotte pcquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet dat ik een DS heb, hoef geen minischerm meer* WhiteLightning wil alleen maar groter en groter
nee, 3x30 is beter, hogere resolutiequote:
Hehe lekker doorbakken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, anders had ik je even wat langer in de pan laten liggen
want je wordt ouder en ouder... en je ogen gaan achteruit??quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
puur uit persoonlijke ervaringen, zonder enige wetenschappelijke onderbouwing.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, aanbrandenquote:
RUN Bastard RUNquote:
oh datquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet niet wat motorboaten is?
Hoofd tussen de boobs en dan pfrtpfrtpfrtpfrtpfrtpfrtpfrt doen
Vind het niet zo bijzonderquote:
Kriebelt wel fijnquote:
Niet elke vrouw vind dat.. en niet elke vrouw heeft de borsten ervoorquote:
mijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Niet elke vrouw vind dat.. en niet elke vrouw heeft de borsten ervoor
Ja mijn scharrel ook alleen moet ik dat nog doen..quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
mijnwel, maar ik weet niet of ze dat fijn vind
nog nooit echt gemotorboatet (ofzoiets)
quote:20.04.2011: Ontvangen in land van bestemming
27.04.2011: De inklaring van de zending wordt afgehandeld
27.04.2011: Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd
26.05.2011: Zending ontvangen op distributievestiging
26.05.2011: Chauffeur is onderweg
krijg je weer een tets voor je kopquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
mijnwel, maar ik weet niet of ze dat fijn vind
nog nooit echt gemotorboatet (ofzoiets)
nee hoorquote:
Ik heb genoeg tiet voor een duomotorboatactiequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Niet elke vrouw vind dat.. en niet elke vrouw heeft de borsten ervoor
Maar het is ook gewoon leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef gianni61 het volgende:
een vriendin van me vroeg keer wat het was.
dus ik mijn neus tussen haar 18 jarige DD..
zij lachen, tikt een vriendin aan om mee te kijken en zegt: doe nog eens
gotta love women like that
twin-motorquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb genoeg tiet voor een duomotorboatactie
aan allebei de kanten? of bovenop elkaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
pics!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Motorboaten doe je ertussen in hoor. En ja!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:40 schreef tripack het volgende:
[..]
aan allebei de kanten? of bovenop elkaar
Alweer?quote:
Niceee!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef gianni61 het volgende:
een vriendin van me vroeg keer wat het was.
dus ik mijn neus tussen haar 18 jarige DD..
zij lachen, tikt een vriendin aan om mee te kijken en zegt: doe nog eens
gotta love women like that
alweer ? ik heb nog geen pics gezienquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Motorboaten doe je ertussen in hoor. En ja!
[..]
Alweer?
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alweer ? ik heb nog geen pics gezien
ogen opendoenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alweer ? ik heb nog geen pics gezien
Nee hoor. Is gewoon waarheid. Vraag maar aan LovelyLady of Ezechielkquote:
lol, ja net of ik dat ga vragenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Is gewoon waarheid. Vraag maar aan LovelyLady of Ezechielk
heb je luciferhoutjes ? anders lukt het nietquote:
ik heb een traytje energydrinkquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je luciferhoutjes ? anders lukt het niet
Dan nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol, ja net of ik dat ga vragen
ik vindt die zure crap niet echt lekker. kweetniet welke je hebtquote:
slaap lekker mevrouwquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan niet![]()
Maar ik heb besloten dat ik moe ben en gewoon even een tukkie ga doen. Gewoon omdat het kan!
euroshopperquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt die zure crap niet echt lekker. kweetniet welke je hebt
nog nooit geproeft. smaakt dat anders dan ?quote:
ranzige butquote:
smaakt wel lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog nooit geproeft. smaakt dat anders dan ?
ik niet echt. ik ben toe aan vakantie gewoon.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:53 schreef Mc.Chicken het volgende:
Iemand nog zin vandaag?
Ik heb zo'n schijthekel aan donderdagen..
Yea same here.. stage is wat dat betreft echt bagger.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet echt. ik ben toe aan vakantie gewoon.
ze zijn duurder omdat je na de tray, je tanden nog in je bek hebt zittenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
smaakt wel lekker
was alleen wel lache gisteren
stond bij de kassa, kijk nog ff naar de tray: sugerfree
ik: whoops, terugrennen (stond vooraan) en de andere gepakt
en sugarfree is gewoord 7 cent duurder per blikje !
whehehequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze zijn duurder omdat je na de tray, je tanden nog in je bek hebt zitten
valt wel mee hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sugarfree is zo ranzig..quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sugarfree is zo ranzig..
energydrink over het algemeen is al niet lekker.
maar ja, op het werk bier drinken mag weer niet..
Energy drink is slecht voor je..quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sugarfree is zo ranzig..
energydrink over het algemeen is al niet lekker.
maar ja, op het werk bier drinken mag weer niet..
zonder suiker geen gisting.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens.
* WhiteLightning houdt van suiker, en bier (niet gecombineerd uiteraard)
ja , maar om alleen maar water te drinken ?quote:
leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
hmm die fik @ be - NL gaat ook nog wel ff door
nope, ook nog geen 12:00quote:
hahaha kan toch heel erg gezellig zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:34 schreef gianni61 het volgende:
verdomme.
ben benieuwd als ik thuis kom: kreeg net een sms dat de nieuwe buren hun intrek aan het maken zijn. ons gezellige binnenpleintje met alleen maar bewoners tussen 25 en 35 krijgt nu een koppel erbij van in de 60
Jullie oppasquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:34 schreef gianni61 het volgende:
verdomme.
ben benieuwd als ik thuis kom: kreeg net een sms dat de nieuwe buren hun intrek aan het maken zijn. ons gezellige binnenpleintje met alleen maar bewoners tussen 25 en 35 krijgt nu een koppel erbij van in de 60
zolang het maar niet van zo'n zeikerds zijnquote:
gezellig op de koffie bij mekaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:34 schreef gianni61 het volgende:
verdomme.
jaa eindelijkquote:
nog 26 minutenquote:
jaaahquote:
ja ook wel goe...moe, maar goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:10 schreef draculettetje het volgende:
hoi tri pack! hier wel ok hoor met jou?
ow moet al eten kiezen
schnitzel, gebakken aardappeltje en groente moet ik nog kiezenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:10 schreef tripack het volgende:
[..]
ja ook wel goe...moe, maar goed
ow wat eten we vandaag?
dat is kudt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
Stagebegeleider is net langs geweest.. opzich wel oke alleen de deadline voor het inleveren van m'n scriptie is 2 weken eerder WAAAAAAAAAAAAHHH
Dat wordt de muziek zachter zetten de komende tijdquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:34 schreef gianni61 het volgende:
verdomme.
ben er ook bang voorquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat wordt de muziek zachter zetten de komende tijd
Even geen fok meer voor mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is kudt.
bij mij afstuderen verwachte mijn begeleider dat ik uiterlijk halverwege mijn stage een eerste versie van het verslag bij hem zou inleveren.. (100 pagina's in het duits)
succesquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:27 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Even geen fok meer voor mij
Tot later dudes
tafelvoetbal??quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
toch wel leuk, voetballen op het werk
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
Hey hallo, hallooooooooooooooooo ???
jah heb ik jullie aandacht ???
mooi, wou even zeggen dat ik er ook weer ben
nee gewoon een bal overtrappen in een loods.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:10 schreef tripack het volgende:
[..]
tafelvoetbal??of echt een bal om buiten te ballen
bij elke locatie van waar ik werk staat er standaard een tafelvoetbaltafel en een wii![]()
binnenkort komt er zelf een squashbaan op het hoofdkantoor
* WhiteLightning gooit een emmer koud water in Crazy-M zn gezicht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
Hey hallo, hallooooooooooooooooo ???
jah heb ik jullie aandacht ???
mooi, wou even zeggen dat ik er ook weer ben
tafelvoetbal moet een topper2000 zijn, anders niks..quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee gewoon een bal overtrappen in een loods.
leuke is dat mn collegas er echt niets van kunnen. ik wil niet gelijk zeggen dat ik messi evenaar, maar kan toch wel redelijk richting bepalen.
tafelvoetbal is alleen leuk als het een deutcher meister betreft.
aah dankjequote:Op donderdag 26 mei 2011 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning gooit een emmer koud water in Crazy-M zn gezicht.
ja die staan er natuurlijk ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee gewoon een bal overtrappen in een loods.
leuke is dat mn collegas er echt niets van kunnen. ik wil niet gelijk zeggen dat ik messi evenaar, maar kan toch wel redelijk richting bepalen.
tafelvoetbal is alleen leuk als het een deutcher meister betreft.
o is wel gaaf jah ee ntafelvoetbal op de zaakquote:
is een handje zand ook goed ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah dankje
heb je toevallig ook zeep ?
zandschuren ... ook lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is een handje zand ook goed ?
Duwt snel een blikje in de open mond van WLquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
***gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap***
toch geen hondevoer toch ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Duwt snel een blikje in de open mond van WL
0,5l monster zou op dit moment niet eens meer helpenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Duwt snel een blikje in de open mond van WL
nope, kattenvoerquote:
oh nog nooit gedronken dat spul.quote:
en mij:quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh nog nooit gedronken dat spul.
doe mij maar[ afbeelding ]
dat dronken de polen op mn oude werk ook de hele dagquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh nog nooit gedronken dat spul.
doe mij maar[ afbeelding ]
Ja want jongeren zeuren niet over muziek, dat doen alleen ouderenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat wordt de muziek zachter zetten de komende tijd
jongeren wel minder snel. ook valt mijn muzieksmaak over het algemeen niet goede aarde bij ouderenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want jongeren zeuren niet over muziek, dat doen alleen ouderen
Minder snel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jongeren wel minder snel. ook valt mijn muzieksmaak over het algemeen niet goede aarde bij ouderen
?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minder snel?
Ik word hier met mn leven bedreigd door een groep jongeren die een hekel aan muziek hebben
Buren van nog geen 30 >> hebben last van de muziek (en ook het harde praten gewoon geluid blijkbaar) >> ipv even normaal vragen of de muziek zachter kan gaan ze dreigen.quote:
Wordt ikquote:
boh ik heb echt 1x enorme last gehad van een buur, gewoon ff vragen of geluid zachter kan en het was geen probleem... dreigen helpt helemaal nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Buren van nog geen 30 >> hebben last van de muziek (en ook het harde praten gewoon geluid blijkbaar) >> ipv even normaal vragen of de muziek zachter kan gaan ze dreigen.
Leuke buurt dit hoor
Dat is nog het ergste, het gedreig van hen werkt wel puur omdat ik geen gezeik wilquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:32 schreef tripack het volgende:
[..]
boh ik heb echt 1x enorme last gehad van een buur, gewoon ff vragen of geluid zachter kan en het was geen probleem... dreigen helpt helemaal niet
hmm, apartquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Buren van nog geen 30 >> hebben last van de muziek (en ook het harde praten gewoon geluid blijkbaar) >> ipv even normaal vragen of de muziek zachter kan gaan ze dreigen.
Leuke buurt dit hoor
makkelijke buur. die van mij was drugsverslaafd en psychotisch. tja, ...... gelukkig neergeschoten door de politie ..... ja zeg het wel zo makkelijk, maar is wel triest voor die jongen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:32 schreef tripack het volgende:
[..]
boh ik heb echt 1x enorme last gehad van een buur, gewoon ff vragen of geluid zachter kan en het was geen probleem... dreigen helpt helemaal niet
das kutquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste, het gedreig van hen werkt wel puur omdat ik geen gezeik wil
op ons pleintje wonen:quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
makkelijke buur. die van mij was drugsverslaafd en psychotisch. tja, ...... gelukkig neergeschoten door de politie ..... ja zeg het wel zo makkelijk, maar is wel triest voor die jongen.
soort melrose place ? lijkt me echt wel relaxed. als je iig goed met elkaar op kan schieten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op ons pleintje wonen:
ik
een van mijn beste vrienden met zijn vriendin.
zusje van een vriend met haar vriend,
man die nauwelijks thuis is
man die nog minder thuis is
vrouw die denk dat het hele pleintje en grasveld van haar is (verder geen last van)
* WhiteLightning smijt weer met ijskoud waterquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
o jah, sorry maar ...
ik ga weer naar huis
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drank is sneller op dan je lief is...
http://communistischberichting.wordpress.com/ Binnenkort naar Tsjechië! 13 juni naar Tsjechië
ga toch echtquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning smijt weer met ijskoud water
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:52 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
oh das niet echt aan de kustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoek van hollandDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
standaard veel windquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das niet echt aan de kust
ik hoek van holland
Toch lijkt het net of ik op Scheveningen benquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das niet echt aan de kust
ik hoek van holland
helaas wel, aan de andere kant met warm weer is het enorm lekker.quote:
ook zandstormen ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:59 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Toch lijkt het net of ik op Scheveningen ben
quote:
gelukkig maar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]Nee, die zal ik hier niet tegenkomen.
heeyquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:01 schreef QuincydeKoster het volgende:
Vakaantieeeeee Mn laatste examen zit erop
Das lekker. nog plannen ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:01 schreef QuincydeKoster het volgende:
Vakaantieeeeee Mn laatste examen zit erop
Niet geslaagd denk ik xDquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:05 schreef tripack het volgende:
[..]
heey![]()
gefeliciteerd en denk je geslaagd??
Jups Vakantie naar engeland, nog een weekje in een huisje in Centerparcs met mijn vriendin, Naar rock Werchter met mn vriendin, over 2 weken nog een concert, en werken natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |