Alle details had ik al gepost. Het was ff duwen en uithalen en het was voorbij!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef louwp het volgende:
[..]
Geen updates, jammer. Geef ons dan wat extra details of zo
. Zoals over die vecht/stoei partij.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:45 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Alle details had ik al gepost. Het was ff duwen en uithalen en het was voorbij!
Je hebt zijn telefoon dus nog steeds? Of lees ik ergens overheen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:45 schreef NielsTriple het volgende:
Alle details had ik al gepost. Het was ff duwen en uithalen en het was voorbij!
Hij moet hem afgeven bij de politie. Stond dacht ik in zijn laatste update.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je hebt zijn telefoon dus nog steeds? Of lees ik ergens overheen.
Leuk topic trouwens.
Correct. Agent verzocht om de telefoon in te leveren. Om goede wil te tonen van mijn kant heb ik hier gehoor aan gegeven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:06 schreef louwp het volgende:
[..]
Hij moet hem afgeven bij de politie. Stond dacht ik in zijn laatste update.
Met nodige fout pron erop gezet natuurlijk?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:55 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Correct. Agent verzocht om de telefoon in te leveren. Om goede wil te tonen van mijn kant heb ik hier gehoor aan gegeven.
Dan hack je hem weet de politie toch nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:04 schreef NielsTriple het volgende:
Mensen, lees aub het eerste topic.
De telefoon stond uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit de dader?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |