Mja in het topic kom je wel over als erg sociaal en vriendelijk hoor. Waarom klikt het dan niet? Strenge ouders of zo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was serieus
Mocht ik lapo hebben, ik zit mobiel
Heb je ook een UI van je eigen tietenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wou doen
had een super tt in gedachten
nja
Shaggy![]()
neequote:Op donderdag 26 mei 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je ook een UI van je eigen tieten
Beetje jammer iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wou als tt doen:
Het is nacht en Oerbeer is nieuw
maar outpost was me voor
Zowaar een normale en goede vraag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja in het topic kom je wel over als erg sociaal en vriendelijk hoor. Waarom klikt het dan niet? Strenge ouders of zo?
Nee, mijn vader is een klootzak. Daar heb ik al een topic over volgeluld en mijn moeder trekt de spanning niet meer met haar studie en mij en mijn vader en de rechtzaak en het feit dat ik en mijn stiefvader elkaar liever kwijt dan rijk zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja in het topic kom je wel over als erg sociaal en vriendelijk hoor. Waarom klikt het dan niet? Strenge ouders of zo?
En ik maakte nog een typo die ik moest corrigeren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wou als tt doen:
Het is nacht en Oerbeer is nieuw
maar outpost was me voor
Fascinerend wel jaquote:
Toch ben ik heel blij. dat ondanks dat, je toch een heul tof persoon bent.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, mijn vader is een klootzak. Daar heb ik al een topic over volgeluld en mijn moeder trekt de spanning niet meer met haar studie en mij en mijn vader en de rechtzaak en het feit dat ik en mijn stiefvader elkaar liever kwijt dan rijk zijn
Waarom ga je niet lekker een tijdje chillen bij iemand anders dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, mijn vader is een klootzak. Daar heb ik al een topic over volgeluld en mijn moeder trekt de spanning niet meer met haar studie en mij en mijn vader en de rechtzaak en het feit dat ik en mijn stiefvader elkaar liever kwijt dan rijk zijn
Nog een jaar en dan ben ik weg. Ik móet het volhouden. Ik leef al 3 a 5 jaar in deze zooi, dat laatste jaar kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom ga je niet lekker een tijdje chillen bij iemand anders dan?
Beetje in de Kraakbeweging je eigen dingetjes doen enzo
oke, sterkte meidquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar lieve mensjes van de radio, ik ga nu slapen. Heb net een uur zitten janken met/tegen/over mijn moeder, wil nu wel eens slapen.
Slaap lekker moppie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar lieve mensjes van de radio, ik ga nu slapen. Heb net een uur zitten janken met/tegen/over mijn moeder, wil nu wel eens slapen.
Oogjes toe, je weet we steunen jequote:Op donderdag 26 mei 2011 00:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Karzai baasquote:
Jow, succes met dromenland onveilig makenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
Goed mensen veel plezier met elkaar ik ga naar bed.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jow, succes met dromenland onveilig maken
* Knetterkrankjorum kijktquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
karzai
Bericht:
niet naar m'n billen kijken
Kan leuk worden voor je vanavondquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf 2 bazen in den topics
scary shit man, scary
je hebt de twist gemist manquote:
Zit je dat nog te drinken dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godamn episch lekker ditde blue curacao dan he
Hoi duckiequote:
joa hij is bijna leeg, dus denk.. maak hem ff leeg, zo'n bodempje is ook zo sneuquote:
Sorry, mijn fout.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt de twist gemist man![]()
ik deed hem alleen, was heul niet leuk![]()
Hoi Stokstaartquote:
Heb jij VLC player?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa hij is bijna leeg, dus denk.. maak hem ff leeg, zo'n bodempje is ook zo sneu
Jep. Maar hoe koppijn krijg je van al die zoete meuk..quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa hij is bijna leeg, dus denk.. maak hem ff leeg, zo'n bodempje is ook zo sneu
quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jep. Maar hoe koppijn krijg je van al die zoete meuk..
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
I know you want me!
want knetter enzo
Mijn buren hadden me weer eens nodig...quote:
Druk eens 2 x op het pijltje naar links (boven de pauzeknop) bij VLCquote:
nee dat heet knetterquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Slecht teken, waarschijnlijk heb je een permanente kater
quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Druk eens 2 x op het pijltje naar links (boven de pauzeknop) bij VLC![]()
ik heb ook van die buren, kan erg lastig zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:08 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Mijn buren hadden me weer eens nodig...Ze hadden eten teveel en taart ook nog...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
Vieze ouwe mannetjes op solomio #3
Kennelijk mag het gewoon Knetter![]()
Dit is een bericht van de duivelquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
Vieze ouwe mannetjes op solomio #3
Kennelijk mag het gewoon Knetter![]()
quote:
Ikquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
karzai
Bericht:
wie kan er het beste kussen?
Ach soms is het ook wel lekker... Zijn Surinamers... die maken echt lekker eten...quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb ook van die buren, kan erg lastig zijn
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
hihi voor jou
vrouwtje meldquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:16 schreef humorduck28 het volgende:
Nu ga ik hier op twisten... (En nee ik hou van vrouwtjesss)![]()
![]()
![]()
Hahaquote:
ik ga wel weer naar solomioquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Was gezellie, maar plaat is helaas alweer voorbij...
Wat heb ik gemist? Heb ik wat fout getypt... ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga wel weer naar solomiodaar willen ze me wel
nja de vieze gasten dan![]()
Neequote:Op donderdag 26 mei 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kan niet van die slette houwe?
houwe als in slaan?
Het is gay-uurtjequote:
Wat zou je in vredesnaam op solomio zoeken? Hier zijn toch veel meer gekke mensenquote:
oh bedoelen ze dan dat ze nooit van een afgelikte boterham zouden kunnen houden?quote:
quote:
mensen die zeggen dat mijn koppie zo leuk is en dan vervolgens... BAMquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:22 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Wat zou je in vredesnaam op solomio zoeken? Hier zijn toch veel meer gekke mensen![]()
![]()
Het is amsterdamse rap dus je weet bij wie je moet zijn met je klachtenquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh bedoelen ze dan dat ze nooit van een afgelikte boterham zouden kunnen houden?
slecht nederlands heursletjes vallen niet op slecht nederlands en alles.
oke waarom typ ik dit eigenlijkwtf boeit het waar ze over wannabee rappen/zingen
![]()
maar ik post hem toch. omdat het kan
kloptquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik val op karzai als we knettertje mogen geloven
stiekem is ze jaloers
Wat bedoel je met BAM?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mensen die zeggen dat mijn koppie zo leuk is en dan vervolgens... BAM![]()
![]()
quote:
dit schreeuwt om PICS.. van een blote eendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |