Maarja.. laten we eerlijk zijn. Ze was volgens haarzelf geen racist.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:41 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
ZureLucht heeft een gebrek aan empathie denk ik. Daar kun je opzich ook niks aan doen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Hier ben ik echt gestopt met lezen. Het is friet. Friet haal je bij een echte patatfrietbakker. Geen Turkse man die denkt deze oud hollandsche / belgische ambacht in zijn dikke harige vingertjes te hebben.
Dan nog Turken en geïnteresseerd kijken. Dat is alsof je in één zin noemt een tokkie die manager is bij de KPN. Of een blanke Nederlander manager bij de Burgerking.
Dat kan helemaal niet.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maarja.. laten we eerlijk zijn. Ze was volgens haarzelf geen racist.
Dus laat je niet gek maken door deze uitspraken:
[..]
Tering.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maarja.. laten we eerlijk zijn. Ze was volgens haarzelf geen racist.
Dus laat je niet gek maken door deze uitspraken:
[..]
nee joh nu zal ze het krijgen ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:46 schreef coban het volgende:
Misschien een beetje lullig voor haar?minderwaardigheidscomplex enzo?
Zij kan er toch niets aan doen dat geen enkele buitenlander met haar om wilt gaan.quote:
De deurbel ging dus ze moest wegquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:46 schreef Shalimar het volgende:
[..]
[..]
ik weet zeker dat ze nog zit mee te kijken ook, maar dit is gewoon te komisch, ze wordt echt afgemaakt nu
Binnenlanders wel dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:48 schreef coban het volgende:
[..]
Zij kan er toch niets aan doen dat geen enkele buitenlander met haar om wilt gaan.![]()
Omdat ZureLucht bang is dat het over gaat en ja de wereld draait nu eenmaal om haarquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:49 schreef rumiii het volgende:
Waarom zou er geen ander taal dan nederlands gesproken mogen op straat? Argumenten? Waar slaat het op
ik denk eerlijk gezegd dat er niet eens een buitenlander om zou willen gaan met zo'n tokkiequote:Op donderdag 26 mei 2011 15:48 schreef coban het volgende:
[..]
Zij kan er toch niets aan doen dat geen enkele buitenlander met haar om wilt gaan.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
De deurbel ging dus ze moest weg... wtf zit haar bureau voor de ingang van het pand ofzo
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:52 schreef Capi het volgende:
Zal ZureLucht er uit zien zoals Rita Verdonk? Ook met zo'n verzuurd hoofd en het plan om op straat alleen maar Nederlands toe te laten
In mijn gedachten is ZureLucht 28 jaar, single en kijkt de hele dag door films als Bridget Jones Diary, en vraagt zich af waarom zij nooit een prinsessenleven leiden zal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:52 schreef Capi het volgende:
Zal ZureLucht er uit zien zoals Rita Verdonk? Ook met zo'n verzuurd hoofd en het plan om op straat alleen maar Nederlands toe te laten
Check die posthistory van ZureLucht... wat je tegenkomt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:58 schreef Shalimar het volgende:
che moet weer met zo'n briljante post komen
Stalkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Check die posthistory van ZureLucht... wat je tegenkomt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Check die posthistory van ZureLucht... wat je tegenkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |