Wie zonder zonde, is gooie de eerste steen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zat net te denken. Je hoort zo vaak: Als je niet tegen herrie kan, moet je maar in een hutje op de hei gaan wonen. Die kun je ook omdraaien: Als je zonodig herrie moet maken, moet je maar in een hutje op de hei gaan wonen.
Ik ben heul stil.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wie zonder zonde, is gooie de eerste steen.
Dat is makkelijk gedacht als je in een klein landje woont met 17 miljoen anderenquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zat net te denken. Je hoort zo vaak: Als je niet tegen herrie kan, moet je maar in een hutje op de hei gaan wonen. Die kun je ook omdraaien: Als je zonodig herrie moet maken, moet je maar in een hutje op de hei gaan wonen.
En ook dat werkt weer beide kanten op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gedacht als je in een klein landje woont met 17 miljoen anderen
Als ze het met de garde zou kloppen was het wel goed?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ook dat werkt weer beide kanten op.
'Mijn vrijheid eindigt waar die van een ander begint.'
Ik had ooit een huisgenote die vond dat ze de vrijheid moest hebben om 's nachts om drie uur nog slagroom te kloppen met een elektrische mixer, want ze had zin in warme chocolademelk met slagroom. Maar mijn vrijheid om rustig te kunnen slapen, was dus niet van belang.
Moet ik het nou echt gaan uitleggen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze het met de garde zou kloppen was het wel goed?
Nou ja, er staat zo uitgebreid bij dat het 'met een elektrische mixer' was, dat ik me afvraag of het nou gaat om het feit dat ze 's nachts in de keuken bezig was, of dat die mixer zo stoorde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet ik het nou echt gaan uitleggen?
je zou maar nachtdiensten werken en in je eigen huis geen eten meer mogen koken... moet je je eetritme maar aanpassen aan de normaal werkende mensquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ook dat werkt weer beide kanten op.
'Mijn vrijheid eindigt waar die van een ander begint.'
Ik had ooit een huisgenote die vond dat ze de vrijheid moest hebben om 's nachts om drie uur nog slagroom te kloppen met een elektrische mixer, want ze had zin in warme chocolademelk met slagroom. Maar mijn vrijheid om rustig te kunnen slapen, was dus niet van belang.
Het was een teringherriemixer. Ik heb dat kreng nog steeds.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou ja, er staat zo uitgebreid bij dat het 'met een elektrische mixer' was, dat ik me afvraag of het nou gaat om het feit dat ze 's nachts in de keuken bezig was, of dat die mixer zo stoorde.
Want slagroom kloppen met de garde maakt bij ons meer herrie dan met de mixer.
Van eigen huis was natuurlijk geen sprake. Eigen kamer en de rest gedeeld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je zou maar nachtdiensten werken en in je eigen huis geen eten meer mogen koken... moet je je eetritme maar aanpassen aan de normaal werkende mens
hypothetische situatiequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van eigen huis was natuurlijk geen sprake. Eigen kamer en de rest gedeeld.
In de hypothetische situatie slaapt er waarschijnlijk niemand in een kamer naast de keuken.quote:
maar was jij 100% een lieverdje? Nooit tandpastadopjes vergeten oid?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In de hypothetische situatie slaapt er waarschijnlijk niemand in een kamer naast de keuken.
Je denkt toch niet dat huisgenote en ik samen deden met de tandpasta?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar was jij 100% een lieverdje? Nooit tandpastadopjes vergeten oid?
Waarom niet. Tandenborstels delen dat is vreemd. Maar tandpasta?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat huisgenote en ik samen deden met de tandpasta?
Beetje onhandig met aparte wastafels.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom niet. Tandenborstels delen dat is vreemd. Maar tandpasta?
klopt. maareh, nooit tampons laten slingeren of iets te hard de deur dichtgegooid na het stappen, of erger, de boel ondergekotst?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje onhandig met aparte wastafels.
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt. maareh, nooit tampons laten slingeren of iets te hard de deur dichtgegooid na het stappen, of erger, de boel ondergekotst?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |