SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Welleke varkensquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb trouwens net een paar uur lang gedacht dat die varkens bovenaan het beeldscherm Schaamlippen waren
Ik moest ook effe drie keer kijken iddquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb trouwens net een paar uur lang gedacht dat die varkens bovenaan het beeldscherm Schaamlippen waren
Je weet hoe die dingen gaan. De mensen die het weten; die doen het van nature en hebben in eerste instantie zoiets van: "wtf; hoe kun je nou niet weten wat het is en hoe het moet". Gaan ze er echter over nadenken; dan blijkt het verdomt moeilijk om het eigenlijk echt uit te leggen. Zelfs al weten ze het wel uit te leggen, dan is de kans groot dat je het niet echt begrijpt of dat het iig niet echt tot je doordringt in zoverre dat je er echt iets mee kan. Weer zoiets wat je eigenlijk moet ervaren; wat je moet voelen hoe het is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:26 schreef benzin het volgende:
Maar genoeg over mij, want ik hoop dat eindelijk iemand mij zo gaat uitleggen wat die dingen betekenen
Dat dacht ik ook toen ik het voor het eerst zag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
Is je kut zacht roze?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja door dat zachte roze oortje, met de weerkaatsing van het licht, komt het
Neequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
Snap je de eerste zin hier ook niet? http://nl.wikipedia.org/wiki/Versieren
En wat snap je dan niet?
Een vorm van communicatie? Wat is überhaupt communicatie, hoe ziet 'deze vorm'quote:Versieren is een vorm van communicatie tussen twee mensen met als doel een liefdesrelatie of seksueel contact. Synoniemen van versieren zijn ‘veroveren’, ‘verleiden’ en ‘het hof maken’.
Ik heb dat ook wel tot op zekere hoogte; ik kan me echter wel dat dingen inbeelden... maar ik krijg daar niet echt een gevoel bij. Echt een ervaringskwestie in mijn ogen. Je kunt wel zeggen... je moet een compliment maken als "joh, wat heb je vandaag een leuk verleidelijk rokje aangetrokken..." en een knipoog maken... maar je weet niet echt wat het is, totdat je dat echt gedaan hebt en je dat gevoel ervaren hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef benzin het volgende:
Ben ik de enige die die definities compleet vaag en onbegrijpelijk vind?
achja ik zie het. ik zag eerst een bloemenveld. en toen schapen.. en toen varkens (maar nog geen schaamlippenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja door dat zachte roze oortje, met de weerkaatsing van het licht, komt het
Jij weet nog geen schaamlip te herkennen als die midden in je gezicht zitquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
achja ik zie het. ik zag eerst een bloemenveld. en toen schapen.. en toen varkens maar geen schaamlippen
Communicatie is het uitwisselen van informatie, heel kort gezegd. Deze vorm heeft een doel, namelijk het verkrijgen van een relatie of seks. Dat uit zich in het verleiden van een ander persoon waar je interesse in hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
NeeEr staat iets wat vaag is:
[..]
Een vorm van communicatie? Wat is überhaupt communicatie, hoe ziet 'deze vorm'van communicatie eruit? Wat houdt die vorm in?
Ze zeggen wel degelijk wat het is, alleen hoe het moet ligt inderdaad gecompliceerder. Hier is niet zo een twee drie een eenduidig antwoord op te geven aangezien mensen verschillen en niet overal dezelfde aanpak werkt.quote:Dat doel klinkt heel erg goedMaar hoe moet je dat doel bereiken? Welke stappen moet je zetten? Hoe brengt die vorm van communicatie je tot dat doel?
‘Veroveren’, ‘verleiden’ en ‘het hof maken’ zijn prachtige synoniemen, maar die woorden zeggen ook helemaal niets over wat het is en hoe het moet.
Het is ook een vorm van communicatie, net als dat die andere dingen die jij noemt dat zijn. Maar het verschil zit hem dus in het doel.quote:Schijnbaar mag ik alleen weten dat versieren 'een vorm van communicatie' is. Advertenties, e-mails, muziek, geluidsgolven, elektromagnetische straling en schrijven op een krijtbord zijn ook 'vormen van communicatie'. (Alleen bereik je daar dat doel, de liefdesrelatie, niet mee)
Ben ik de enige die die definities compleet vaag en onbegrijpelijk vind?
Hell No.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga het toch vragen, dit moest openlijk anders zou Mlig. geen antwoord geven. Het zal mischien een kleine rel veroorzaken maar dat moet effe..
@Mylifeisgrey en Lanterfanter.. eerlijk vertellen zijn julie één en dezelfde? jullie schrijfstijl is namelijk bijna hetzelfde.. dus vandaar mijn vermoeden................
leg jij flirten eens uit aan benzin, met al je Inzichtquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hell No.
Check mijn inzicht.
Tering bedankt voor dat compliment man. ( not)
Je zegt precies hetzelfde als die ene zin op Wikipedia, alleen met iets meer woorden. Meer woorden bevatten niet noodzakelijkerwijs meer informatie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Communicatie is het uitwisselen van informatie, heel kort gezegd. Deze vorm heeft een doel, namelijk het verkrijgen van een relatie of seks. Dat uit zich in het verleiden van een ander persoon waar je interesse in hebt.
Ik heb op de middelbare school ook ooit gevraagd wat flirten is, en ook die kon geen antwoord geven. Schijnbaar is het een hele moeilijke vraag.quote:Ze zeggen wel degelijk wat het is, alleen hoe het moet ligt inderdaad gecompliceerder. Hier is niet zo een twee drie een eenduidig antwoord op te geven aangezien mensen verschillen en niet overal dezelfde aanpak werkt.
Maar wat is het medium dan? Stem, gebaren, iets anders? Is flirten zelf een medium?quote:Het is ook een vorm van communicatie, net als dat die andere dingen die jij noemt dat zijn. Maar het verschil zit hem dus in het doel.
En ik vind ze absoluut niet vaag en onbegrijpelijk, maar daar heb jij niks aan natuurlijk.
Stel je eens voor, jij ziet een meisje wel zitten. Hoe zou jij dan graag zien dat zij jou benadert?
als er zoiets zwaars naar beneden valt dan zal het je pletten als je zit, en ook als je ligt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jezus ik voel me echt zwaar beledigd nu.
MLiG typt alleen maar zo:
oh oh en als er nu een dak op miijjjn hoofd valt.. ga ik dan dood??
moet ik dan liggen off gaan zitten??
Ik zei je toch. relquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hell No.
Check mijn inzicht.
Tering bedankt voor dat compliment man. ( not)
Of het antwoord is niet te begrijpen voor jou, want veel mensen begrijpen het gewoon wel. Maar dat eerste wisten we al.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Je zegt precies hetzelfde als die ene zin op Wikipedia, alleen met iets meer woorden. Meer woorden bevatten niet noodzakelijkerwijs meer informatie.
[..]
Ik heb op de middelbare school ook ooit gevraagd wat flirten is, en ook die kon geen antwoord geven. Schijnbaar is het een hele moeilijke vraag.
Je flirt met praten en lichaamstaal.quote:Maar wat is het medium dan? Stem, gebaren, iets anders? Is flirten zelf een medium?
Maar veel belangrijker, hoe werkt het nou?![]()
Eerlijk gezegd zou ik geen idee hebben hoe ik zou willen dat ze me benadert. Ik denk dat ze op een of andere manier moet laten merken dat ze me leuk vindt, maar ik heb geen idee hoe ze dat zou moeten doen en hoe ik dat zou willen. Ik heb geen ervaring met die situatie, dus ik weet niet echt wat ik moet verwachten.
Mee eens; zoals ik al eerder concludeerde. Ik zou trouwens ook niet zo een antwoord weten op die vraag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Je weet niet eens hoe je benadert wil worden door iemand anders of hoe zij jou zou kunnen krijgen dus dan is het haast onmogelijk om aan jou uit te leggen hoe je iemand kan regelen aangezien je dit toch niet gaat snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |