quote:Dat zie je niet vaak, een kat die voor dertig kuikens zorgt. Een Chinese boer wist daarom niet wat hij zag, toen hij zijn kat aantrof met de pasgeboren vogeltjes. “Niu Niu is slechts een half jaar oud, maar ze heeft een echt moederinstinct.” De boer had de kuikens, vanwege een gebrek aan ruimte in het kippenhok, tijdelijk ondergebracht in een kartonnen dood naast zijn bed. “Mijn kat speelt met de kuikens, likt hun schoon en houdt ze warm.”
so long and thanks for all the fishquote:
ga je mee?quote:
quote:
Duh. Heb jij geen handdoek bij je?quote:
ik heb zin in een pan galactic gargle blasterquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ga je mee?
broodje halen bij the restaurant on the other side of the universe?
DIeren zijn echt wel veel makkelijker met elkaar dan mensenquote:
Daar dacht ik ook meteen aanquote:
hmmmm het is niet dat ik er continue mee rond loop neequote:
maar als je ff nirt kijkt kan de kat zomaar 'hap' zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIeren zijn echt wel veel makkelijker met elkaar dan mensen
nooit vergetenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm het is niet dat ik er continue mee rond loop nee
hmmm, koen weet niet waar zijn handdoek isquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik voel me gelijk zo....quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:34 schreef Muck het volgende:
[..]
hmmm, koen weet niet waar zijn handdoek is
ik hoop wel dat ie bier kan drinken als een mallequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:34 schreef Muck het volgende:
[..]
hmmm, koen weet niet waar zijn handdoek is
Dom, dom dom domquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Wat velen hier op Aarde zich niet realiseren, is dat een handdoek zo'n beetje het meest nuttige is wat je ooit bij je kan hebben. Zo vertelt de Guide ons tenminste. "A towel, it says, is about the most massively useful thing an interstellar hitchhiker can have. Partly it has great practical value..."
Nee hoor, dat gebeurt niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar als je ff nirt kijkt kan de kat zomaar 'hap' zeggen
en dan kan je niet eens boos worden
omg wat lijk je op een vriendin van mijquote:
belgiumquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dom, dom dom dom.
Een handdoek is het meest belangrijke item om bij je te hebben. Altijd!
[..]
knap hoor, dat het moederinstinct sterker is dan het jachtinstinctquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gebeurt niet.
Zo zijn er zo veel voorbeelden van apen die honden opvoeden of whatever. Wat moet, dat moet. Dieren zijn daar heel pragmatisch in.
Een rol pleepapier wint het al snel van een handdoekquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dom, dom dom dom.
Een handdoek is het meest belangrijke item om bij je te hebben. Altijd!
[..]
en 2009:quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga wel ff m'n towel zoeken zo, want douchen
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omg wat lijk je op een vriendin van mij![]()
die overleden isik schrok even twee tellen van je foto
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |