Ja dat krijg je als je niet naar de BBQ meets mag he!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat ken je me toch slecht dat dat je verbaast.
Ksssssht, wegwezen hier dan!quote:
Waardeloze poging tot rel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je niet naar de BBQ meets mag he!
Hier valt er weinig te rellen! Dat doe je hier op een andere manier!quote:
Roddel en achterklap!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hier valt er weinig te rellen! Dat doe je hier op een andere manier!
Die is zeker mooi.quote:
BH is mooiquote:
Ja of gewoon alles hard roepen!quote:
Neeneenee... Het venijn zit hem in de geniepigheid.quote:
Wat is ze raar gestyled ook, beetje Pocahontas meets Keilewegquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef missbehavin het volgende:
Wat is ze raar gestyled ook, beetje Pocahontas meets Keileweg
Als dat nu het enige was. NOFI ik vind haar echt niet mooi.quote:
Ik kom van RLS vandaan. Don't get me started.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neeneenee... Het venijn zit hem in de geniepigheid.
Van beroemdheid tot de goot hè! Dat is het echte indianenpad!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
is geen MD model, de md campagne is:quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O? Vertel eens!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kom van RLS vandaan. Don't get me started.
Kom maar op!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kom van RLS vandaan. Don't get me started.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm thanks I guess. Zo'n graatje ben ik idd niet meerquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geniaal
![]()
Ik zie liever een vrouw zoals jou in zo'n BH dat staat veel mooier
Je weet toch dat tijn van mollig houdt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
Hmm thanks I guess. Zo'n graatje ben ik idd niet meer
Wat ben je toch een vlijtig vrouwkequote:
quote:
Wat schattig dat ze denken dat dat werkt he.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet toch dat tijn van mollig houdt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vlijtig vrouwke
Jij ook. Ik dacht dat ik MeMo quotten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm thanks I guess. Zo'n graatje ben ik idd niet meer
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij ook. Ik dacht dat ik MeMo quotten.![]()
Jullie als MD-modellen. MD mooie moddelen om hun BH's te promoten en jullie mooie BH's en win-win situatie.
Gelukkig vallen ze niet op mij.quote:
Geen idee? Ik bedoel iig als een compliment.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet ik nu beledigd of opgelucht zijn?
Is geen discussie, maar tijn begon over mij als MD model he..quote:
Dan wordt 't Pocahontas meets McDonalds?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
Moet ik nu beledigd of opgelucht zijn?
De loopgraven der RLS. Waar mensen sneuvelen over elke opmerking!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Wat schattig dat ze denken dat dat werkt he.
Ander onderwerp dan maarquote:
Ik ben bang dat mijn portomonix dat niet leuk vindtquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de platinum 2008 editie met swarovski
Precies, tijd voor de Singles in MD foto's!quote:
Rijke kerel vrouw zoeken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:52 schreef nikky het volgende:
Ik ben bang dat mijn portomonix dat niet leuk vindt![]()
Ik vind hem echt super!
Have funquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
*schopt zichzelf naar www.rechtspraak.nl
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wordt 't Pocahontas meets McDonalds?
Nou ja, ik had nog wat olie over en dacht dat gooi ik ff op het vuurquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is geen discussie, maar tijn begon over mij als MD model he..
Vrouwquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, ik had nog wat olie over en dacht dat gooi ik ff op het vuur
Je bent klaar met kerels meldde je afgelopen week.quote:
Juist, weg met dat jukquote:
Ik ben voorquote:
Be careful what you wish for...quote:
Alleen mooie vrouwen met mooie borsten mogen dat natuurlijkquote:
Wat een discriminatie weerquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen mooie vrouwen met mooie borsten mogen dat natuurlijk
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen mooie vrouwen met mooie borsten mogen dat natuurlijk
Welnee, natuurlijke selectie.quote:
We hebben het voorspelt. De wegenbelasting komt ook voor de kleinere zuinige wagens te vervallen. Eikels.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)el-zuinige-auto.html
Je zou ze toch een benzineslang rectaal inbrengen he, die honden!
Oke alle vrouwenquote:
Hahaha! Betekent zeker niet dat ik op vrouwen overga, der mist iets hequote:Op woensdag 25 mei 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent klaar met kerels meldde je afgelopen week.
Ik wist niet dat er ook tieten uit je ribben kon groeien?quote:
Man voor de seks. Vrouw voor de relatie. Zo opgelostquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Hahaha! Betekent zeker niet dat ik op vrouwen overga, der mist iets he
Onvoorspelbaar, emotioneel gedrag. Maar dat zou ik als een voordeel beschouwen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:01 schreef nikky het volgende:
Hahaha! Betekent zeker niet dat ik op vrouwen overga, der mist iets he
Zo te zien Tsjernobylquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook tieten uit je ribben kon groeien?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar, emotioneel gedrag. Maar dat zou ik als een voordeel beschouwen.
ieuwquote:
Geen idee... met 2 haakjes gaan beter open, maar deze heeft er 3quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Zijn BH's van MD ook makkelijk open te maken? Gewoon nieuwschierig?
Ik vind drie haakjes niks moeilijker dan twee... Maar ik ben geoefendquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee... met 2 haakjes gaan beter open, maar deze heeft er 3
Heb je nog tipsquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee... met 2 haakjes gaan beter open, maar deze heeft er 3
Hetzelfde als je met 2 zou doen, maar dan net iets anders...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
Heb je nog tipswie weet heb ik het ooit nog nodig
Niet voor schamen als het niet lukt, op dat moment doet het er niet erg toe - uit gaat 'ie toch welquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je nog tipswie weet heb ik het ooit nog nodig
Ja, maar of de sfeer nog intiem is na 5 uur friemelen is wat andersquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet voor schamen als het niet lukt, op dat moment doet het er niet erg toe - uit gaat 'ie toch wel
Daar ben ik ook niet bang voorquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet voor schamen als het niet lukt, op dat moment doet het er niet erg toe - uit gaat 'ie toch wel
En wat zei je oma toen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet bang voorIs me al een keer gelukt
Daar heb ik iets aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:00 schreef -Engel- het volgende:
Gelukkig, kan je indien nodig het ding ook gewoon omhoog schuiven....
't is maar een idee
Slijptol of een sleutelquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
En nu iets moeilijkersde kuisheidsgordel uitkrijgen
Of hopen dat ze lenig isquote:
gelukkig verschillen smaken ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
Ik vind alleen die bh voor Magnum mooi, de rest niet
En daarna een heggeschaar om het oerwoud te trimmenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja zeker... zo'n gordel zit er al een tijdje hoor
Misschien... of het is weggeschuurd door de gordelquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daarna een heggeschaar om het oerwoud te trimmen
Dat zou inderdaad kunnen. Ik zou iig water en zeep gebruiken om de boel te wassen. Het is lastig om dat schoon te houdenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Misschien... of het is weggeschuurd door de gordel
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
Dat zou inderdaad kunnen. Ik zou iig water en zeep gebruiken om de boel te wassen. Het is lastig om dat schoon te houden
Doet me denken aan Robin Hood men in tights.quote:
Die film ken ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
Doet me denken aan Robin Hood men in tights.Robin probeert de kuisheidsgordel met drilboor open te maken
Geniale filmquote:
Christian Slater in Robin hood prince of thievesquote:
Jawelquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Christian Slater in Robin hood prince of thieves![]()
BTW die met errol Flynn staan volgens mij niet eens op het lijstje van IMDB
zie editquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel
http://www.imdb.com/title/tt0029843/
Ik leerde de legende van Robin Hood kennen door de disney film.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Christian Slater in Robin hood prince of thieves![]()
BTW die met errol Flynn staan volgens mij niet eens op het lijstje van IMDB
Edit: Nevermind ik keek met mijn neus
http://www.imdb.com/title/tt0029843/ <<<< door deze leerde ik de legende van Robin Hood kennen
Die ken ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik leerde de legende van Robin Hood kennen door de disney film.
Ik heb alle videobanden en een paar dvd's. Ze zijn zo duurquote:
paarse videobandenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alle videobanden en een paar dvd's. Ze zijn zo duur
Junglebookquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:46 schreef Ripley het volgende:
Ik vind sommige disneyfilms best leuk, maar het echte disneygedweep niet zo. Dat je alle films moet hebben en naar die gare parken moet zeg maar. Maar een jungle boek op zijn tijd kan ik nog steeds leuk vinden
Dat ze het kasteel wegslepen terwijl die blinde bediende op de plee een playboy in braille zit te lezenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doet me denken aan Robin Hood men in tights.Robin probeert de kuisheidsgordel met drilboor open te maken
Hoeveel tenen ben je nu kwijt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen
Mes op/in mijn voet laten vallen bij het maken van ontbijt
Ik heb ze allemaal nog, maar wel een bloedspoor achtergelaten door het hele huis omdat ik de verbanddoos niet kon vindenquote:
Ik smeer meestal mijn brood niet met een steakmes of een vleesmes, maar jij wel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen
Mes op/in mijn voet laten vallen bij het maken van ontbijt
Met wat voor mes smeer jij je brood danquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal nog, maar wel een bloedspoor achtergelaten door het hele huis omdat ik de verbanddoos niet kon vinden
Ik verbaas me er altijd over dat welgestelde mensen als jij nog voedsel van huis meenemen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik smeer meestal mijn brood niet met een steakmes of een vleesmes, maar jij wel?
Whut?quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:39 schreef Absurditeit het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat welgestelde mensen als jij nog voedsel van huis meenemen.
Ik heb ook zo'n mes dat bedoeld is om brood mee te smeren, maar die heeft nog een verdacht scherp snijvlak dat ook precies op mijn voet viel. Ik heb mij ook afgevraagd hoe dat een wond kon veroorzaken terwijl ik door mijn huis strompelde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik smeer meestal mijn brood niet met een steakmes of een vleesmes, maar jij wel?
zoals kip?quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd over dat welgestelde mensen als jij nog voedsel van huis meenemen.
Je hebt gelijk, alles is mij in één keer HELEMAAL duidelijk. Thanks, ik kan dood.quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:44 schreef Absurditeit het volgende:
Wellicht wordt het wat duidelijk als ik het in 1 plaatje uitdruk:
[ afbeelding ]
Die wordt verfilmdquote:
Ik mis er nog iets van 10 of zo, van de 54.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alle videobanden en een paar dvd's. Ze zijn zo duur
Er is maar één Arielquote:
Ik ook, in NL en EN, want die film was voor mij net op de grens van de taal-switch. Alles voor heb ik in NL gezien en alles na in ENquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is maar één Ariel
Jemig wat was ik verslaafd aan die filmKan nog steeds bijna alle meezingen.
Ik was 7 ofzo, dus ik ken hem alleen in het Nederlandsquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook, in NL en EN, want die film was voor mij net op de grens van de taal-switch. Alles voor heb ik in NL gezien en alles na in EN
Je ruikt naar vis!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:29 schreef Ang3l het volgende:
Voor mij zijn er trouwens 2 zeemeerminnen in m'n levenAriël en.....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vroeger altijd zeemeermin zijn
Jij ook dus?quote:
Ik ga zo mijn moeder bellen en haar vertellen dat ik toch nog iets goeds heb bijgedragen aan deze wereld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, alles is mij in één keer HELEMAAL duidelijk. Thanks, ik kan dood.![]()
Die 3e foto.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:32 schreef Ang3l het volgende:
Wat was dat trouwens een mooie vrouw....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was........
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je steekt hem wel in dat bekkie van Sting zn zeemeermin?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Zeemeerminnen zuigen. Kan ook niet anders, want ik ga niet met mijn lul tussen de schubben roeren!
Vrouwen weten wat er gebeurt als ik tanden voelquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je steekt hem wel in dat bekkie van Sting zn zeemeermin?
Huiselijk geweld. Daarna zal je die tanden niet meer voelen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen weten wat er gebeurt als ik tanden voel
slik weg?quote:
Vrij klein.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:03 schreef Absurditeit het volgende:
Hoe groot is de liefde voor een broodje haring van de gemiddelde Nederlander eigenlijk?
non existing zelfs hierquote:
Geen flauw idee, ik ben niet de gemiddelde Nederlanderquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:03 schreef Absurditeit het volgende:
Hoe groot is de liefde voor een broodje haring van de gemiddelde Nederlander eigenlijk?
Omdat het één of andere kutnewb isquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan ineens! Om negen uur 's ochtends
Absurd!quote:
Om negen uur 's ochtends hoef ik nog niet eens brood, laat staan een glibberig lijkjequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het één of andere kutnewb is
ach zeur niet!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
Mag ik trouwens even klagen over anti-rokers
Staat er weer zo'n lul met een column op de FP over dat het soms buiten zo stinkt door de rokers. GAST! We staan daar dankzij lui als jij! Kunnen dat soort lui niet zelf een land oprichten waar roken verboden is? Succes met de ziekte- en pensioenkosten
Wat een manier om te ontdekken dat ik blijkbaar geen vrouw benquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen weten wat er gebeurt als ik tanden voel
Zelfs jij kunt een redelijke inschatting makenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een manier om te ontdekken dat ik blijkbaar geen vrouw ben
een paar... koeien.. bakken chinees??quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Achter het 'kom hier dan', komt nog: dan kun je er een paar voor krijgen.
Of je hebt geen tanden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een manier om te ontdekken dat ik blijkbaar geen vrouw ben
Geef toe.. bij jou weet je het maar nooitquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs jij kunt een redelijke inschatting maken
Hmm hmmquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs jij kunt een redelijke inschatting maken
Mja ok, daar zit wat in. Maar goed, ik blief geen tanden, schrapend over mijn tedere eikel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geef toe.. bij jou weet je het maar nooit
Dat dus!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geef toe.. bij jou weet je het maar nooit
quote:
Het komt door babs!quote:
Dan weten alle vrouwen die hier nu zitten daar vanafquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja ok, daar zit wat in. Maar goed, ik blief geen tanden, schrapend over mijn tedere eikel.
Echt net een vrouw.. blijven dralen in emotiesquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
Kan ook, maar dat komt wel als ik niet meer boos ben om je rottige opmerking
roken is vies, roken stinkt, roken is slecht voor je, roken zorgt voor een slechte adem, roken zorgt voor een slecht gebit en dan nog 1 keer voor de duidelijkheid, roken is VIES.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
Mag ik trouwens even klagen over anti-rokers
Staat er weer zo'n lul met een column op de FP over dat het soms buiten zo stinkt door de rokers. GAST! We staan daar dankzij lui als jij! Kunnen dat soort lui niet zelf een land oprichten waar roken verboden is? Succes met de ziekte- en pensioenkosten
Tis ws. het seizoen of zo. Heel veel vrouwen zitten de afgelopen paar dagen al met mij te flirten.quote:
Ja maar laten we dat hem nou maar niet laten wetenquote:
Nou en? Buiten heb je er geen last vanquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
roken is vies, roken stinkt, roken is slecht voor je, roken zorgt voor een slechte adem, roken zorgt voor een slecht gebit en dan nog 1 keer voor de duidelijkheid, roken is VIES.
Hij weet denk ik allang wat ik van hem vindquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar laten we dat hem nou maar niet laten weten
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis ws. het seizoen of zo. Heel veel vrouwen zitten de afgelopen paar dagen al met mij te flirten.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou en? Buiten heb je er geen last van
quote:
Ik zag niksquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar laten we dat hem nou maar niet laten weten
Eens, maar dat is nog geen reden om daar de hele tijd over te gaan klagen..quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
roken is vies, roken stinkt, roken is slecht voor je, roken zorgt voor een slechte adem, roken zorgt voor een slecht gebit en dan nog 1 keer voor de duidelijkheid, roken is VIES.
binnen ook niet hoor... tenzij ik zit te etenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou en? Buiten heb je er geen last van
Ja, als je een aansteller bent wel, maar het heeft een verwaarloosbare invloed op je gezondheid als er iemand 2 tafels verderop op het terras zit te rokenquote:
ex-rokers zijn zo mogelijk nog erger dan niet rokersquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Neuh, denk niet dat het zover gaat, maar ik ben in een extreem flirtige bui, en doe het blijkbaar op de goede manier, want veel vrouwen doen mee. Gewoon voor de leukquote:
Je hebt van die mensen he, die zijn hun hele leven bezig met over dingen klagenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:25 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Eens, maar dat is nog geen reden om daar de hele tijd over te gaan klagen..
Moeten ze al naar buiten en dan daar ook ineens gaan lopen zeiken.. Blijf dan binnen..
over dat laatste hoor je me niet, sowieso klaag ik er zelf niet echt over. Maar dat betekend niet dat je er daadwerkelijk wel last van kan hebben. ook buitenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
Ja, als je een aansteller bent wel, maar het heeft een verwaarloosbare invloed op je gezondheid als er iemand 2 tafels verderop op het terras zit te roken
Ja zijn ze goed in..quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen he, die zijn hun hele leven bezig met over dingen klagen
goh.. je bent vast een rokerquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:28 schreef Spijker83 het volgende:
Ja zijn ze goed in..
ps: De discotheken van tegenwoordig stinken nu echt te hard.. Zweetlucht is niet te harden!!
Hoe komt dit toch??![]()
omdat mensen vies zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:28 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja zijn ze goed in..
ps: De discotheken van tegenwoordig stinken nu echt te hard.. Zweetlucht is niet te harden!!
Hoe komt dit toch??![]()
Mwah, in een drukke kroeg mors ik nog wel eens wat bier over mijzelfquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
omdat mensen vies zijn.
ik en mijn kleren stinken iig niet, ook niet op de terugweg
No problem, bier vlekt nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, in een drukke kroeg mors ik nog wel eens wat bier over mijzelf
Jippie!!!quote:
oke uitzonderingen daargelatenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Morguh!quote:
Je moet de kleren ook wel wassen na het uitgaan. Vooral als er bier overheen gemorst is..quote:
Blowen is 20x erger!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:24 schreef rival het volgende:
Zo zonde van het bier.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee inderdaad bijna niet.. Maar bier was je er toch zo uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
dan draag jij nooit wit zeker?
bier vlekt.
Nee, maar verven wel. Moet ik helpen?quote:
Ophouden met bier drinken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:36 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nee inderdaad bijna niet.. Maar bier was je er toch zo uit.
Heb overigens net wel een nieuwe witte broek gekocht :S Zal ik dan maar ophouden met bier drinken?
Ja, dat dacht ik vroegah ook. Echt zo'n penetrante zweetachtige lucht is het.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef Cue_ het volgende:
Vroeger als ik door een wijk fietste waar zo'n blowlucht hing.. dacht ik altijd dat ikzelf stonk![]()
Je moet wat over hebben voor de liefdequote:
Iets?!?!? Alles toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ophouden met bier drinken?
Iets klopt er niet aan die zin
Liefde overwint alles??quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor de liefde
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik vroegah ook. Echt zo'n penetrante zweetachtige lucht is het.
Dames, het 1 sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef Cue_ het volgende:
Vroeger als ik door een wijk fietste waar zo'n blowlucht hing.. dacht ik altijd dat ikzelf stonk![]()
Dat dan weer nietquote:
Ik zal et onthouden maar ga er maar niet vanuitquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar verven wel. Moet ik helpen?
Ja, na het uitgaan, we hadden het over als je net de kroeg uit komtquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:34 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Morguh!
[..]
Je moet de kleren ook wel wassen na het uitgaan. Vooral als er bier overheen gemorst is..
Jij kan het weten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Dames, het 1 sluit het ander niet uit.
Gat in de markt? Was en droger in de discotheek?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, na het uitgaan, we hadden het over als je net de kroeg uit komt
Nuh.quote:
Ik bedoel er verder niks mee. En dat weet rival ook.quote:
Ik ben meer voor naakt stappen en een douchequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:44 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Gat in de markt? Was en droger in de discotheek?
Dat gaat chaos geven
Ik zit hier met tranen in mijn ogenquote:
Nou het is dat ik zo sterk in mijn schoenen sta maar andersquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
Ik bedoel er verder niks mee. En dat weet rival ook.
Naakt stappen is niet voor iedereen een goed idee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben meer voor naakt stappen en een douche
Ik doe het deurbeleid welquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naakt stappen is niet voor iedereen een goed idee.
Nice!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben meer voor naakt stappen en een douche
In jouw bejaardenkroeg zeker niet neequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anders zat je nu in een hoekje te huilen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit hier met tranen in mijn ogen
[..]
Nou het is dat ik zo sterk in mijn schoenen sta maar anders
We weten dat hij dat nu stiekem ook gewoon doetquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders zat je nu in een hoekje te huilen?
lullig voor de pillenslikkende mannenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In jouw bejaardenkroeg zeker niet nee
Wacht maar ik zal jou nog weleens zien huilenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We weten dat hij dat nu stiekem ook gewoon doet
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In jouw bejaardenkroeg zeker niet nee
Die gedachte houdt me op de beenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We weten dat hij dat nu stiekem ook gewoon doet
Ik heb nog helemaal geen akkoord gegeven..quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies.
Alhoewel ik gister iets opving over cheerleaders.
Die mogen natuurlijk altijd naakt komen cheerleaden
Cheerio!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies.
Alhoewel ik gister iets opving over cheerleaders.
Die mogen natuurlijk altijd naakt komen cheerleaden
Helaas, de deal is gesloten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen akkoord gegeven..
Babe dat doe ik al weken bijna non-stop.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wacht maar ik zal jou nog weleens zien huilen
Heulemaal niet!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas, de deal is gesloten.
Hups heeft het geregeld, ook namens jou
Hups heeft geen tekenbevoegdheid hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas, de deal is gesloten.
Hups heeft het geregeld, ook namens jou
Dat dus!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hups heeft geen tekenbevoegdheid hoor
Ho wacht nu snap ik hem!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Babe dat doe ik al weken bijna non-stop.
Misschien tekent Samzz het even voor je uit..quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hups heeft geen tekenbevoegdheid hoor
Nope. Ik teken zelf of het gebeurt niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:53 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Misschien tekent Samzz het even voor je uit..
Kan ze erg goed heb ik gezien..
Heulemaal niet!quote:
Ik ben nog niet helemaal wakker ja.quote:
Zozo lekker hoor..quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vervelende manier toch om je dag te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |