Ja maar je moet een beetje de angst van de vrouwen zelf aanvoelen anders vinden ze dat je over ze heen loopt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ach boeie, als je je hier al druk over maakt kun je het beter meteen afkappen.
Dat vind je provider vast ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:54 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja maar je moet een beetje de angst van de vrouwen zelf aanvoelen anders vinden ze dat je over ze heen loopt.
Maar 1.30uur whatsapp was wel zwaar zeg![]()
Grappig die conclusies hier. Beseffen jullie nou echt niet dat dit forum, dit topic, dit onderwerp dus slechts 0,000000000000000000000001% van mn leven is?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef Dizorn het volgende:
Nah, Vaca is 'gewoon' een beetje emo. Jij bent een heel ander verhaal
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Grappig die conclusies hier. Beseffen jullie nou echt niet dat dit forum, dit topic, dit onderwerp dus slechts 0,000000000000000000000001% van mn leven is?
Ik post hier weliswaar 2x een, wat je kan beschouwen als huilie-, verhaal over uiterlijk. Meteen conclusie getrokken dat ik daar alleen maar elke minuut van mn leven mee bezig zou zijn. Ehm nee.
Ik post hier doodgewoon dat ik weinig tijd heb en na een vraag daarover vertel ik dat ik druk ben met de studie - ik zou meteen constant in zelfmedelijden zitten
En nu dit gezeik weer
Wie zijn er dan emo/overdramatisch bezig zeg... de tering.
quote:
Jouw reacties ook... en ze zijn behoorlijk emo.. dus ja je bevestigd je beeld hier wel lekker meequote:
Ik dacht altijd dat het wel een beetje meeviel met die Vaca, maar nu.. alwéér zo'n huilverhaalquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:25 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Jouw reacties ook... en ze zijn behoorlijk emo.. dus ja je bevestigd je beeld hier wel lekker mee![]()
wie heeft wie versierd?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:57 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben voorzien!
Ben thuis, wil geen ander meer...![]()
Wat wil je weten?
Hij heeft mij aangeschreven op de datingsite, maar ik had 'm in de friendzone geplaatst, door zijn profiel. (de enige van alle die geschreven hadden)quote:
Je ging dus puur voor het uiterlijk?quote:Ik was compleet verkocht, maar ik had 'm dus in die friendzone geplaats...![]()
Zo zie je maar niet altijd af gaan op je eerste indrukquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hij heeft mij aangeschreven op de datingsite, maar ik had 'm in de friendzone geplaatst, door zijn profiel. (de enige van alle die geschreven hadden)
Hij schreef aardig en op een rustige toon.
Verder gegaan op MSN, en gewone vriendschappelijke gesprekken gehad.
Toen kwam hij langs om te kijken naar mijn huisje, ongeveer 6 weken na het eerste contact op de datingsite, want hij was nieuwsgierig. (was geen date.)
Tja toen deed ik de deur open...![]()
Ik was compleet verkocht, maar ik had 'm dus in die friendzone geplaats...![]()
Lul dat ik er ben...![]()
Dus uiteindelijk heb ik hem moeten versieren!
Als je het zo stelt wel ja... uiterlijk, uitstraling....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je ging dus puur voor het uiterlijk?
Nee, voelde me zelfs heel erg dom.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo zie je maar niet altijd af gaan op je eerste indruk
Dit verhaal kan zo in de Vivaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:27 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Als je het zo stelt wel ja... uiterlijk, uitstraling....
Ik had al een hele leuke en gezellige MSN gesprekken met hem.
Gezien het geen chatter is, kon ik er wel uit op maken dat hij wel "echt" was...
[..]
Nee, voelde me zelfs heel erg dom.
Gekke was, ik heb die dag tegen een vriendin van mij gezegd, het zal toch wat zijn als hij "diegene" blijkt te zijn...![]()
Lo and behold...
Hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:27 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Als je het zo stelt wel ja... uiterlijk, uitstraling....
Ik had al een hele leuke en gezellige MSN gesprekken met hem.
Gezien het geen chatter is, kon ik er wel uit op maken dat hij wel "echt" was...
[..]
Nee, voelde me zelfs heel erg dom.
Gekke was, ik heb die dag tegen een vriendin van mij gezegd, het zal toch wat zijn als hij "diegene" blijkt te zijn...![]()
Lo and behold...
Mhuhaha wéér een huil verhaal. Jankerd..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:33 schreef VacaLoca het volgende:
Wat jullie willen. Lekker boeiend verder wat mijn beeld op een forum is. Maar is al wel duidelijk dat wat ik ook type nu het zo opgevat gaat worden (lang leve de vrije interpretatie van tekst), dus heeft weinig zin voor mij hier nog te posten. Adios.
Genoeg zoquote:Op zondag 29 mei 2011 14:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Mhuhaha wéér een huil verhaal. Jankerd..![]()
Dat zijn nog eens oneliners, awww!quote:"Jij bent de leukste foto-bewonderaar tot nu toe"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |