quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:37 schreef VacaLoca het volgende:
Nou, 15 matches verder en mn lul is mn buik ingekropen.Wie weet is ze heel lief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom op zeg14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik pasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:44 schreef VacaLoca het volgende:
Zal ik ze voortaan aan je voorstellen tijn? geef je paiqnummer maar
Die ben ik ook al eens tegenkomen... als fotobewonderaar.quote:Nieuwe chick op paiq, ik ben verliefd, hoewel ze wel beetje mollig is volgens mij...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:18 schreef VacaLoca het volgende:
Schat, het zijn datingsite ervaringen. Dat ik dan alles behalve blij wordt van de matches op paiq en dat het echt opvallend vol zit met ongezond dikke vrouwen, is dan mijn ervaring. En die uit ik.
Maarre bedankt voor je kritiek.
Geen van mijn matches waren dik of ongezond... denk serieus dat men kijkt naar fotoscore en hier ook op matcht.quote:Schat, het zijn datingsite ervaringen. Dat ik dan alles behalve blij wordt van de matches op paiq en dat het echt opvallend vol zit met ongezond dikke vrouwen, is dan mijn ervaring. En die uit ik.
Dat zou prima kunnen, maar dan schat paiq mij lager in dan ikzelf doe. 1 van de 50 was overigens wel knap, dat was (toen er nog met % werd gerekend) een 99% match.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geen van mijn matches waren dik of ongezond... denk serieus dat men kijkt naar fotoscore en hier ook op matcht.
In spoiler tag om ze dadelijk weer weg te halen, zal ik nu overigens even doen voor ik het vergeet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus daarom ga je maar foto's van andere hier neer plempen
Paiq... dat klinkt zo onpersoonlijk, het zijn de mensen die stemmen heh. Overigens lijkt me het stug dat er van 15 personen geen enkele leuke vrouw tussenzit.quote:maar dan schat paiq mij lager in dan ikzelf doe
Dat snap ik dat dat sterk lijkt... daarom postte ik toch maar wat plaatjes ter indicatie, hoewel dat idd niet netjes is. Het is écht huilen met de pet op. Want zo'n hoge standaard zet ik echt niet... en normaal kraak ik ook niet snel mensen op uiterlijk af. Soms zijn klasgenoten best hard over een meisje en dan ga ik daar toch wel tegenin.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Paiq... dat klinkt zo onpersoonlijk, het zijn de mensen die stemmen heh. Overigens lijkt me het stug dat er van 15 personen geen enkele leuke vrouw tussenzit.
Dat dusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
Vaca, heb je wel door dat je in jezelf aant praten bent? Ik denk dat iedereen op het moment wel even zijn buik vol van je heeft om heel eerlijk te zijn. Eerst lopen miepen dat je zelf zo lelijk bent en nooit iemand kunt krijgen, maar je lijkt nu een nieuw dieptepunt te hebben bereikt door dan maar vrouwen af te gaan lopen kraken op hun uiterlijk. Voel je jezelf hier nu echt beter door?
Gast, je bent de laatste weken een huilebalk - die vadsige vrouwen zouden er vergeleken met jou heel goed vanaf komen in een column van Kasta.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:33 schreef VacaLoca het volgende:
Maar over ongezond dik ben ik gewoon duidelijk, zie ook kasta z'n column.
Bijzonder verhaal*quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef Dizorn het volgende:
Nah, Vaca is 'gewoon' een beetje emo. Jij bent een heel ander verhaal
Preciesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:44 schreef Dizorn het volgende:
Bijzonder als in "My mom tells me I'm special" dan, wat jij wil
En ze waren alle 15 zo... geloof er weinig van.quote:daarom postte ik toch maar wat plaatjes ter indicatie
Idd. Dat kan toch nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En ze waren alle 15 zo... geloof er weinig van.
Verwijderen nu. Nu kan het nog makkelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:25 schreef picardmike het volgende:
Oh my God mijn chatpartner die ik net mijn nr heb gegeven heeft me gevonden op whatsapp. Nu kan ze zien waanneer ik haar berichten lees en laat ze me niet meer met rust.
Ach boeie, als je je hier al druk over maakt kun je het beter meteen afkappen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:25 schreef picardmike het volgende:
Oh my God mijn chatpartner die ik net mijn nr heb gegeven heeft me gevonden op whatsapp. Nu kan ze zien waanneer ik haar berichten lees en laat ze me niet meer met rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |