Surprise surprisequote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ok heb haar dus net op fb gecheckt en ze heeft bovenarmen die bij een varken door kunnen gaan als een dijbeen. En ik was ook niet haar type. Tot zover mijn verliefdheid en het online daten.
Lesje hoe kan ik foto's zo maken dat ik lekker lijk, terwijl ik eigenlijk een os ben heeft zij gehaald met een tien met griffel.
Oh ja, dit is geen revengepost, want ik had mijnblik al opstaan nog voordat ze verkondigde dat ik haar type niet was.
Helaas, hij is al gedumpt door het varkentjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:35 schreef Micson het volgende:
Mollig of niet, ze heeft een heel leuk gezicht en een lieve lach. Zeker voor gaan!
Ghehe... een mooi praktijkvoorbeeld van een MySpace Angel dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ok heb haar dus net op fb gecheckt en ze heeft bovenarmen die bij een varken door kunnen gaan als een dijbeen. En ik was ook niet haar type. Tot zover mijn verliefdheid en het online daten.
Lesje hoe kan ik foto's zo maken dat ik lekker lijk, terwijl ik eigenlijk een os ben heeft zij gehaald met een tien met griffel.
Oh ja, dit is geen revengepost, want ik had mijnblik al opstaan nog voordat ze verkondigde dat ik haar type niet was.
Nee, want in dit geval is het pure misleiding. Sowieso, ik vind het een gevalletje van trieste symptoombestrijding als je weet dat je dik bent, je niet gaat afvallen, maar als je foto's dusdanig gaat bewerken zodat je niet dik lijktquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:42 schreef Silenus het volgende:
Eerst helemaal verliefd zijn, dan word je 'virtueel gedumpt' en direct is het een varken en een os.
Tsja. Ook de molligere medemens mag zichzelf leuk op een foto proberen te zetten of een smaak qua mannen hebben, lijkt me.
Een fraaiere foto is niet echt misleiding maar gewoon menselijk gedrag. Doet iedereen. En het is geen fotobewerking maar gewoon genomen uit bepaalde hoek.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee, want in dit geval is het pure misleiding. Sowieso, ik vind het een gevalletje van trieste symptoombestrijding als je weet dat je dik bent, je niet gaat afvallen, maar als je foto's dusdanig gaat bewerken zodat je niet dik lijkt
Schop dat lieve meisje de hardloopbaan op
En verder vinden sommige jongens/mannen het wel leuk en voor ander jongens/mannen is het een afknapper..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Een fraaiere foto is niet echt misleiding maar gewoon menselijk gedrag. Doet iedereen. En het is geen fotobewerking maar gewoon genomen uit bepaalde hoek.
Verder eens met het hardloop argument
Sommige jongens/mannen vinden dikke mensen leuk?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En verder vinden sommige jongens/mannen het wel leuk en voor ander jongens/mannen is het een afknapper..
Die zijn er echt hoor, nooit van feeders gehoord bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:18 schreef Micson het volgende:
Sommige jongens/mannen vinden dikke mensen leuk?
Dat lijkt me dan een heel select pervers groepje
Ja die zijn er.. En zij valt onder mollig, niet onder dik..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:18 schreef Micson het volgende:
[..]
Sommige jongens/mannen vinden dikke mensen leuk?
Dat lijkt me dan een heel select pervers groepje
Mollig zou ik geen moeite mee hebben, maar armen zo dik als varkensdijen? Dan lijkt ze me van een forser formaat, als ik puur op de beschrijving af ga.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja die zijn er.. En zij valt onder mollig, niet onder dik..
Naja voor zover ik zie kan ik met niet indenken dat zijn armen zo dik heeft als varkensdijen.. Misschien wel stevige armen.. Maar ook al is die foto uit een postieve hoek geschoten en is hij wat over belicht denk ik niet dat zij in de categorie dik valt.. Maar goed dat ben ik, en iedereen heeft een ander beeld bij dikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Mollig zou ik geen moeite mee hebben, maar armen zo dik als varkensdijen? Dan lijkt ze me van een forser formaat, als ik puur op de beschrijving af ga.
Want je bent ook "mollig"?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja voor zover ik zie kan ik met niet indenken dat zijn armen zo dik heeft als varkensdijen.. Misschien wel stevige armen.. Maar ook al is die foto uit een postieve hoek geschoten en is hij wat over belicht denk ik niet dat zij in de categorie dik valt.. Maar goed dat ben ik, en iedereen heeft een ander beeld bij dik
Ach, misleiding. Het is in dat geval ook misleiding als je je negatieve eigenschappen weglaat in een datingprofiel, en dat doet geloof ik ook iedereen. Net zoals je je zo positief mogelijk neerzet in een sollicitatiegesprek, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee, want in dit geval is het pure misleiding. Sowieso, ik vind het een gevalletje van trieste symptoombestrijding als je weet dat je dik bent, je niet gaat afvallen, maar als je foto's dusdanig gaat bewerken zodat je niet dik lijkt
Schop dat lieve meisje de hardloopbaan op
Ja ik ben mollig maar doet dat er iets toe? Ik vind gewoon dat hier wel heel zwart wit gedaan word. En dat er echt met woorden worden gegooid die nergens op slaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want je bent ook "mollig"?
Je voelt je zo aangesproken
Als je niet zo ontevreden was over je molligheid had je hier ook niet op gereageerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ik ben mollig maar doet dat er iets toe? Ik vind gewoon dat hier wel heel zwart wit gedaan word. En dat er echt met woorden worden gegooid die nergens op slaan.
Laat je toch wel zien op wel niveau je je bevindt..
Nee hoor.. Ik ben niet ontevreden, tenminste niet meer dan dat iemand is die maatje 36 heeft want die hebben ook punten waarover ze ontevreden zijn..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je niet zo ontevreden was over je molligheid had je hier ook niet op gereageerd.
Denk dat dat er los van staat.. bij mij in ieder geval welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:48 schreef Godshand het volgende:
Als je niet zo ontevreden was over je molligheid had je hier ook niet op gereageerd.
Ach als je nuance en wederzijds respect in elke zin zoekt, dan zit je op het verkeerde forum. Dan moet je naar het Viva forum oid.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat dat er los van staat.. bij mij in ieder geval wel
Gaat gewoon om de termen die gebruikt worden, of dit nu over dik zijn gaan of over andere uiterlijke kenmerken of als er extreme woorden gebruikt worden om iemands innerlijk te beschrijven. zou ik daar ook over vallen (en ik gok joycie ook).
Precies. En kamerolifantjes zijn altijd gezellig, dus hebben ook hun positieve kantenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:53 schreef Micson het volgende:
[..]
Ach als je nuance en wederzijds respect in elke zin zoekt, dan zit je op het verkeerde forum. Dan moet je naar het Viva forum oid.
Ik vind het allemaal wel meevallen
Die jongens/mannen die het zeggen leuk te vinden, proberen je het bed in de praten en jokken. ("joh, veel beter dan zo'n gratenpakhuis - mollig is precies wat ik zoek!")quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En verder vinden sommige jongens/mannen het wel leuk en voor ander jongens/mannen is het een afknapper..
Ow dat het er extreem aan toe kan gaan weet ik, maar betekend niet dat er niets van gezegd mag wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:53 schreef Micson het volgende:
Ach als je nuance en wederzijds respect in elke zin zoekt, dan zit je op het verkeerde forum. Dan moet je naar het Viva forum oid.
Ik vind het allemaal wel meevallen
Nee hoor, natuurlijk mag jij datquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat het er extreem aan toe kan gaan weet ik, maar betekend niet dat er niets van gezegd mag worden
Die verliefdheid was natuurlijk grappend bedoeld op basis van de foto, maar ik vond het idd pure misleiding zoals hierboven ook werd aangevoerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:42 schreef Silenus het volgende:
Eerst helemaal verliefd zijn, dan word je 'virtueel gedumpt' en direct is het een varken en een os.
Tsja. Ook de molligere medemens mag zichzelf leuk op een foto proberen te zetten of een smaak qua mannen hebben, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |