quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou goed, was dus inderdaad niksGeloof dat men er niet zo happig op is maar ik plaats toch even een klein logje xD omdat het kan.
Geen een trio met haar doen en dan dumpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Je hebt toch al de historie in Paiq?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Maak kladblokkie aan zo doe ik het ook. Kan ik iig geen opmerkingen zoals jij deed maken
Dacht ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt toch al de historie in Paiq?![]()
Dat is voor mij dan een dubbele generatiekloof, want ben het eigenlijk nog nooit tegengekomen. Of ik zag het als een tikfoutje...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen die xD typen gooide ik er altijd direct uit. Echt een doodzonde, dat betekent (in mijn geval iig) altijd dat er een generatiekloof is. En ja, ook als de leeftijden dan 'maar' vijf jaar schelen.
Ik heb altijd gedacht dat dat een dode smiley ofzo was...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is voor mij dan een dubbele generatiekloof, want ben het eigenlijk nog nooit tegengekomen. Of ik zag het als een tikfoutje...
xD is feitelijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef kastanova het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat dat een dode smiley ofzo was...
En ik maar denken dat al die vrouwen gewoon dezelfde zwarte humor hadden; heeft me minimaal 3 onnodige dates gekost.
Alleen zwakbegaafden kijken daadwerkelijk zó blij...quote:
Niet zo onaardig doen tegen Techno - ik ben wel blij met deze achtergrondinformatie hoor! xD!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alleen zwakbegaafden kijken daadwerkelijk zó blij...
Precies.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:05 schreef kastanova het volgende:
Alleen zwakbegaafden kijken daadwerkelijk zó blij...
Dit poogde ik ook een tijdje te doen, maar dan zou ik niemand meer overhouden in mijn lijstquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen die xD typen gooide ik er altijd direct uit. Echt een doodzonde, dat betekent (in mijn geval iig) altijd dat er een generatiekloof is. En ja, ook als de leeftijden dan 'maar' vijf jaar schelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nieuwe chick op paiq, ik ben verliefd, hoewel ze wel beetje mollig is volgens mij...Oeh die ogen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
Post er nog een, ivm de echtheid van de ogenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nee 6 anderen, waarvan 2 discutabele foto's. Miss beter om even fb te vragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |