Beter dan fouten maken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef Silenus het volgende:
Je maakt een kladblok aan voor je paiqdates? Dat gaat me toch effe wat te ver.
touché brother touchéquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:57 schreef Silenus het volgende:
Mwoah, teveel werk en je lult je er altijd wel uit. En daarbij, als je van iemand niet kan onthouden waar ze woont of wat ze doet is ze ook niet leuk genoeg.
Wat schrijf je dan in vredesnaam allemaal op?quote:Maak kladblokkie aan zo doe ik het ook. Kan ik iig geen opmerkingen zoals jij deed maken![]()
Wat ze leuk vinden,quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat schrijf je dan in vredesnaam allemaal op?
Tuurlijk niet...Maar als je veel contacten hebt is het toch een idee? Als ik me post zo terug lees lijkt het net een spion/stalker.quote:
Dat gaat wel goed komenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Haal gewoon miss Potter naar voren joh
Nee volgens mij werkt het niet zo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Of misschien lig jij de lat wel een beetje te hoog... misschien matcht paiq wel op de foto scores.
Dat is jammer. Dus dat gaat hem niet worden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm net leuk gesprekje, chatfoto is ook zeker wel leuk, maar de rest valt me dan weer tegen...
Ah joh lekker boeie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm net leuk gesprekje, chatfoto is ook zeker wel leuk, maar de rest valt me dan weer tegen... Receptioniste, en spelfouten daar is men klasgenote met dyslexie nog jaloers op.
Ja waarom niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Neuh... Moet alleen nog ff verwijderen maar dat vind ik vaak zo lomp om direct te doenZeggen jullie ook wel eens waarom?
Zeggen waarom > ja?quote:
Vraag haar waarom ze dat deed?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zeggen waarom > ja?
of direct deleten > ja?![]()
Ik kan me namelijk voorstellen dat het best wel kut is als je gewoon zomaar zonder genoemde reden verwijderd wordt. Natuurlijk is dat makkelijk, en waarom zou je er ook van wakker liggen, mja toch ergens vind ik het beetje aso?![]()
Bij een normaal gesprek loop je ook niet zomaar weg als je enigsinds zocial bent, zoals die chick het schreef
Lat ligt bij mij echt niet te hoog iig... en dat matchen op fotoscores kan kloppen, maar ook ik kan toch wel beter krijgen dan wat er hier voorgeschoteld wordt. Ze hebben echt niets aantrekkelijks.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Of misschien lig jij de lat wel een beetje te hoog... misschien matcht paiq wel op de foto scores.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou goed, was dus inderdaad niksGeloof dat men er niet zo happig op is maar ik plaats toch even een klein logje xD omdat het kan.
Haha echt te kansloos idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen jouw xD is nog erger.
xDxDxDxDxD![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |