Als het goed kan zoenen. Kan ze goed pijpen, logica? Die is er niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zo. Net terug van date met trein-chick van 4 jaar ouder. Was wel gezellig, van 9 tot 11.30u buiten op terras aan de gracht gezeten. Ik had tot haar verrassing de rekening betaald toen ik naar de wc ging, dus toen wilde ze geld geven of volgende keer (maw ze wilde me vaker zien) betalen. Van dit soort reacties houd ik wel. Dus nu komt 2e date voor haar rekening en zijn we allebei blij!
Voor de nieuwsgierigen: ja we hebben gezoend.
Als ze goed kan dansen, heeft ze ook een lekkere reed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:07 schreef Dizorn het volgende:
Als ze goed kan dansen, kan ze goed neuken. True story
Heb er gewoon al dik vier...quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:13 schreef BlakeGriffin het volgende:
hey hoeveel contacten hebben jullie eigenlijk op paiq?
Hoe veel kun je er maximaal tegelijk onderhouden? Ook voor date sites in het algemeen.
Dat is bij mannen ook zo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:07 schreef Dizorn het volgende:
Als ze goed kan dansen, kan ze goed neuken. True story
Leuk!quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zo. Net terug van date met trein-chick van 4 jaar ouder. Was wel gezellig, van 9 tot 11.30u buiten op terras aan de gracht gezeten. Ik had tot haar verrassing de rekening betaald toen ik naar de wc ging, dus toen wilde ze geld geven of volgende keer (maw ze wilde me vaker zien) betalen. Van dit soort reacties houd ik wel. Dus nu komt 2e date voor haar rekening en zijn we allebei blij!
Een stuk of 40 is te halen. (ben een hele tijd niet aanwezig geweest, maar de matches kwamen en kwamen maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:13 schreef BlakeGriffin het volgende:
hey hoeveel contacten hebben jullie eigenlijk op paiq?
Hoe veel kun je er maximaal tegelijk onderhouden? Ook voor date sites in het algemeen.
Wat ben je toch altijd ongeduldig !quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:03 schreef Schilderijtje het volgende:
Silenus? Hoe was je 6de date?
En waar ben je???
Goed te horen, en wel/niet zoenen is zeker het onderscheid tussen een succesvolle en een mislukte datequote:Op donderdag 26 mei 2011 00:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is dit zo? Interessante theorie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Goed te horen, en wel/niet zoenen is zeker het onderscheid tussen een succesvolle en een mislukte date
Leuk, hier!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:03 schreef Schilderijtje het volgende:
Silenus? Hoe was je 6de date?
En waar ben je???
Echt wel!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd ongeduldig !
Lol lekker vredig slapenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Leuk, hier!
Ik schijn alleen wel snachts te snurken.Betekent toch alleen maar dat ik vredig slaap, wat is het probleem nou?
Ik heb geen probleem want ik geniet sinds vandaag van een welverdiende vakantiequote:Op donderdag 26 mei 2011 13:14 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
What's your problem?
Oeh! Lekker hoor! Enjoy!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem want ik geniet sinds vandaag van een welverdiende vakantie
Als ik niet zoen, komt er geen tweede date. Want als zij of ik niet wil zoenen, zijn er kennelijk geen perspectieven en ontbreekt de vonk.quote:
En met mevrouw ook nog alles goed?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem want ik geniet sinds vandaag van een welverdiende vakantie
Goed bezigquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:23 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Heb er gewoon al dik vier...
Net pas begonnen met paiq, maar doe ook niet superveel moeite of zo..
Voor je andere vragen, ik zou het echt niet weten..
Oh ja dat snap ik, maar hield je ze allemaal dan nog wel uit elkaar. Verloor je niet het overzicht?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een stuk of 40 is te halen. (ben een hele tijd niet aanwezig geweest, maar de matches kwamen en kwamen maar)
Als je sommige heel lang niet spreekt verdwijnen ze sowieso, dus het schoont zich minimaal een beetje op.
Dit lijkt me te kort door de bocht maar het is wel een heel goed teken!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Goed te horen, en wel/niet zoenen is zeker het onderscheid tussen een succesvolle en een mislukte date
Jazeker, afgelopen zaterdagavond samen naar een 80-90 jaren feest geweest in de Effenaar in Eindhoven en zondag avond heeft ze me netjes weer thuis afgezet.quote:
Ik deed er niks meer mee, dus dat scheelt. Maar ik ben daar sowieso slecht in.. verhalen bij personen matchen/onthouden en dergelijke zaken. Dus teveel mensen tegelijk is geen optie voor mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef BlakeGriffin het volgende:
Oh ja dat snap ik, maar hield je ze allemaal dan nog wel uit elkaar. Verloor je niet het overzicht?
Is altijd zo kut inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik deed er niks meer mee, dus dat scheelt. Maar ik ben daar sowieso slecht in.. verhalen bij personen matchen/onthouden en dergelijke zaken. Dus teveel mensen tegelijk is geen optie voor mij
Maak kladblokkie aan zo doe ik het ook. Kan ik iig geen opmerkingen zoals jij deed makenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is altijd zo kut inderdaad.
"Dus je gaat vanavond weer gewoon lekker naar Arnhem?"
-Arnhem?
"Daar woon je toch?"
-Nee, ik woon in Rotterdam!
ik denk: eh, wie ben jij dan ook alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |