Het kan toch best dat z'n vrouw een oud verzuurd kreng is die nooit meer van bil wil? (Ik weet effe niet hoe zn vrouw eruit ziet)quote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Mannen gaan niet vreemd omdat ze hun eigen vriendin stom vinden, maar voor het ego en de spanning. Of denk je echt dat DSK zijn vrouw maar niets vond en het daarom liever met een kamermeisje probeerde?
Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens eigenlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Mannen gaan niet vreemd omdat ze hun eigen vriendin stom vinden, maar voor het ego en de spanning. Of denk je echt dat DSK zijn vrouw maar niets vond en het daarom liever met een kamermeisje probeerde?
"Schat, ik ging vreemd dús kennelijk zat er iets niet goed in onze relatie, en het is dus eigenlijk jouw schuld dat ik vreemd ging"quote:Op maandag 30 mei 2011 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens eigenlijkIn sommige gevallen ging het puur om de seks, absoluut. Maar in andere gevallen zat er toch wat meer achter en dan met name onvrede over de huidige relatie. (ja dit is echt een onmogelijk foute post ja
)
Sorry Silenus, maar je komt plotseling wat jeugdiger over dan je in werkelijkheid bent. Zo zwart/wit zit de wereld niet in elkaar. In elke relatie ontstaat gewenning, en dan geeft vreemdgaan een kick. Of je thuis nu een lekker wijf hebt of niet. Reken maar dat al die voetballers, golfers en artiesten die vreemdgaan thuis een mooie leuke vrouw hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:11 schreef Silenus het volgende:
Ik denk ook dat je echt niet vreemdgaat als je relatie 100% prima tiptop in orde is. Immers, waarom zou je dan vreemdgaan? Je hebt toch een fucking lekkere leuke spannende grappige briljante topvriendin? Die je elke dag drie keer uit elkaar trekt? (![]()
)
Als haar tietjes wat gaan flobberen of ze zit in haar trainingsbroek op de bank chips te vreten, dan kan ik me wel voorstellen dat je op een gegeven moment denkt 'he gvd, zo heb ik je niet besteld'.
Dat zeg ik helemaal niet, flapdrolquote:Op maandag 30 mei 2011 13:10 schreef macondo het volgende:
[..]
"Schat, ik ging vreemd dús kennelijk zat er iets niet goed in onze relatie, en het is dus eigenlijk jouw schuld dat ik vreemd ging"
Spirit, jouw foute post is volgens mij een redenatie die maitresses van getrouwde mannen zichzelf wijsmaken.
Interessant, waar beweer ik dat precies?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef dawg het volgende:
ik snap wel waarom macondo zo redeneert. hij is er van overtuigd dat liefde bestaat uit leugens, dan krijg je dat.
paar topics terug, geen zin om op te zoeken.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Interessant, waar beweer ik dat precies?
Nou, toch bedankt voor je bijdrage dan hé!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:19 schreef dawg het volgende:
[..]
paar topics terug, geen zin om op te zoeken.
Silenus, wat is je leeftijd en hoeveel meisjes heb je al het bed mee gedeeld? Ik zit volgens mij in hetzelfde schuitje, behalve dat ik aantal jaar jonger ben en nog nooit een serieuze relatie heb gehad!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:23 schreef Silenus het volgende:
Zoals ik al zei ben ik nooit in die situatie geweest (lange relatie, evengoed een chick op de bank) en ben ik in dit opzicht zeker jeugdig en naief.
Bovendien heb ik m'n hele jeugd nogal genoten van het vrijgezellenleven dus ik weet ook niet hoe ik me zou voelen als ik al tien jaar met dezelfde in bed lig. Wel apart iig.
Hm ok. Heb je bij een studentenvereniging gezeten?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:36 schreef Silenus het volgende:
27 en dat-hoeft-niemand-te-weten. Maar wel genoeg om later -in een relatie- niet meer de drang te hebben om het er nog van te nemen, hoop ik.
Truequote:Op maandag 30 mei 2011 14:39 schreef Silenus het volgende:
Jep. Daar is het natuurlijk altijd een grote visvijver.
Want?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:10 schreef macondo het volgende:
Ik zie misschien enige overeenkomsten, maar vooral veel grote verschillen tussen Silenus en V-for-Vendetta..
Hmm dat is nog wel mooi clubje ja. Heb vooral grondige hekel aan corps.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:53 schreef Silenus het volgende:
Unitas SR in Utrecht. De verhouding man/vrouw was daar braaf 30/70.
Check.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:36 schreef Silenus het volgende:
27 en dat-hoeft-niemand-te-weten. Maar wel genoeg om later -in een relatie- niet meer de drang te hebben om het er nog van te nemen, hoop ik.
Rationeel verhaal. Praktijk wijst uit dat rationele theorieen in deze context niet altijd opgaan. Eens? Sommigen zijn bereid heel wat meer risico's te lopen voor irrationele zaken. Baan. Presidentschap. Vrijheid. Reputatie. (DSK)quote:Op maandag 30 mei 2011 15:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Check.
Op een gegeven moment heb je het allemaal wel gezien eigenlijk en kun je ook wel een reëel "vergelijkend warenonderzoek" maken ten opzichte van je eigen vriendin.
Ik heb het zelf eens vergeleken met een goede shoarma kapsalon; ik heb inmiddels elke toko in de nabije omgeving wel gehad en op een gegeven moment kom je dan uit bij 1 zaak die ruimschoots boven de rest uitstijgt.
Geen slappe friet (hangtieten), verse groente (alles fris gewassen), heerlijke shoarma (goed lijf) en heeft alles in zich wat een goede kapsalon nodig heeft (geen taboe's en bloedgeil)
Dan kún je uiteraard wel eens een gokje wagen en er bij een nieuwe tent eentje bestellen, maar hoe groot is de kans dat je daar een nóg betere kapsalon krijgt? Nihil.
En dan zit je daar de volgende dag nog die gore kapsalon op te boeren terwijl je "normale" toko je ook nog even opbelt om te klagen over het feit dat je naar een andere toko bent geweest en dat je bij hem dus ook niet meer welkom bent.
En vandaar dus ook dat ik ook totaal geen behoefte heb om vreemd te gaan bij m'n huidige vriendin.
Ze is toch wel de beste minnares die ik ooit gehad heb, dus feitelijk gezien is de kans dat ik een nóg betere tegenkom +/- 1 op 150.
En waarom zou ik in godsnaam voor een dúsdanig nihile kans het risico lopen om haar kwijt te raken?
Sodeju man. Meestal gewoon seks om de seks lijkt me? Kan me goed voorstellen dat je daar niet persé nog meer dames aan toe hoeft te voegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |