SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Yupquote:
Onder het mom van good things to those who wait?quote:
Niet als je een leuke klik met elkaar hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Onder het mom van good things to those who wait?
Zou je niet beter naar Pirates gaan dan ofzo? Nog 2 maanden haar aandacht vast zien te houden is moeilijk hoor
Zoietsquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zou je niet beter naar Pirates gaan dan ofzo? Nog 2 maanden haar aandacht vast zien te houden is moeilijk hoor
Minder idd, maar toch. 2 maanden is een heleboel tijd waarin iemand anders voorbij kan komen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Niet als je een leuke klik met elkaar hebt.
Tuurlijk dat is ook veels te lang.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Minder idd, maar toch. 2 maanden is een heleboel tijd waarin iemand anders voorbij kan komen.
Pak je kans als je die krijgt!
Goedzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Wellicht spreken we binnenkort af. Komende week? Eens kijken of ze tijd heeft.
Dat zou zo maar kunnen inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goedzo
*psst, over anderhalve week heb je geen tijd
Ik ben niet op zoek. Maar toch bedankt voor je waardevolle input.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:40 schreef Bartcoah het volgende:
Mera heb jij nou al een leuke vent gevonden?
Misschien is deze wat voor je
http://www.rtl.nl/xl/#/u/1269ba16-7458-453e-996f-efe08659c0fb/
hahaha heb je hem gezien. Wat een types daar je moet even verder kijken gewoon puur voor je vermaakquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek. Maar toch bedankt voor je waardevolle input.
Nou sorry hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Beetje jammer dat je erom moet lachen, Bart.
Vrijwillig twee maanden wachten, dat is echt niet handig. De aandacht zo lang vast houden is niet te doen, en bovendien zinloos want de kans is altijd groot dat het niets gaat worden. Bovendien merk ik qua afspraken in het algemeen : hoe verder weg in de toekomst gepland, hoe kleiner de kans dat het doorgaat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is ook het planquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Vrijwillig twee maanden wachten, dat is echt niet handig. De aandacht zo lang vast houden is niet te doen, en bovendien zinloos want de kans is altijd groot dat het niets gaat worden. Bovendien merk ik qua afspraken in het algemeen : hoe verder weg in de toekomst gepland, hoe kleiner de kans dat het doorgaat.
Buiten dat is daten in een bioscoop alleen voor sociaal gehandicapten die fijn vinden niets te hoeven/kunnen zeggen in het donker. En Tijn, je vind jezelf geen vrouwenverslinder maar ik heb de indruk dat je sociaal soepel genoeg een praatje maakt. Ga lekker wat drinken, en later alsnog naar Harry Potter
Hoe staat het met uw dates eigenlijk?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Vrijwillig twee maanden wachten, dat is echt niet handig. De aandacht zo lang vast houden is niet te doen, en bovendien zinloos want de kans is altijd groot dat het niets gaat worden. Bovendien merk ik qua afspraken in het algemeen : hoe verder weg in de toekomst gepland, hoe kleiner de kans dat het doorgaat.
Buiten dat is daten in een bioscoop alleen voor sociaal gehandicapten die fijn vinden niets te hoeven/kunnen zeggen in het donker. En Tijn, je vind jezelf geen vrouwenverslinder maar ik heb de indruk dat je sociaal soepel genoeg een praatje maakt. Ga lekker wat drinken, en later alsnog naar Harry Potter
Haal gewoon miss Potter naar voren johquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook het planeerst een paar andere dates daarna Harry Potter over 2 maanden. Het was ook een grap.
tuurlijk wel zijn allemaal vrouwen. Helemaal geen onzin. Allemaal echte vrouwen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
Opvallend is het dat er nog steeds datingsites zijn die met dit soort teksten, foto's en M/V verhoudingen adverteren. Kan me niet voorstellen dat iemand daar lid van wordt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zo. Net terug van date met trein-chick van 4 jaar ouder. Was wel gezellig, van 9 tot 11.30u buiten op terras aan de gracht gezeten. Ik had tot haar verrassing de rekening betaald toen ik naar de wc ging, dus toen wilde ze geld geven of volgende keer (maw ze wilde me vaker zien) betalen. Van dit soort reacties houd ik wel. Dus nu komt 2e date voor haar rekening en zijn we allebei blij!
Voor de nieuwsgierigen: ja we hebben gezoend.
De lidmaatschappen zijn zo op!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
Opvallend is het dat er nog steeds datingsites zijn die met dit soort teksten, foto's en M/V verhoudingen adverteren. Kan me niet voorstellen dat iemand daar lid van wordt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |