daarom koop ik ze Als los toestel zonder abboquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:57 schreef Nahro het volgende:
Ja daar dacht ik ook aan maar ik studeer en werk parttime dus 2 abo's gaan het niet voor mij worden. Wel toffe combinatie trouwens
Ik geef ze tot aankomende dinsdag om hem te leveren! Daarna eis ik korting op het toestel!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:06 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet je toch 2 weken wachten
T-mobile heeft kutbereik. Vooral met pingen irritant, want berichten komen in rare volgorde aan of helemaal niet. Mijn ervaring tenminste.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:09 schreef tmffirework het volgende:
Iemand enige ervaring met een blackberry bij T-mobile? Als ik dan over mijn datalimiet heen ben wordt internet langzamer, maar kan je met die snelheid nog steeds vooruit?
Ik zal vanmiddag eens kijken of het toestel vandaag of maandag binnenkomt in de winkel (werk daarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:10 schreef alexmeijer het volgende:
net met vodafone zitten bellen.. die zeggen dat ze de bold 9900 pas hebben half september en niet zoals tweakers en nu.nl zeggen vandaag.
beetje bullshit dus
Wat raad je mij dan aan, want T-mobile is ongeveer de enige provider die nog onbeperkt internet aanbied. En met een databundel ben ik bang dat ik er zo overheen zit als ik een beetje zit te internetten enzo, of valt dit mee. Met 500 mb bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:25 schreef Gochme het volgende:
[..]
T-mobile heeft kutbereik. Vooral met pingen irritant, want berichten komen in rare volgorde aan of helemaal niet. Mijn ervaring tenminste.
Ik heb ook T-mobile en mijn ontvangst is meestal prima. Ikzelf merk niet als ik over het datalimiet heen ben dus volgens mij kan je dan nog prima door.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:27 schreef tmffirework het volgende:
[..]
Wat raad je mij dan aan, want T-mobile is ongeveer de enige provider die nog onbeperkt internet aanbied. En met een databundel ben ik bang dat ik er zo overheen zit als ik een beetje zit te internetten enzo, of valt dit mee. Met 500 mb bijvoorbeeld?
in elke vodafone winkel? of bepaalde? en gaat hij in de winkel ook 489,00 kosten zoals op de website staat? (https://www.vodafone.nl/s(...)sp?_requestid=178433)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:07 schreef GodsSon het volgende:
BB9900 is als de leverling goed gaat vanaf maandag in de Vodafone winkels, dus maandag einde dag of dinsdag in de verkoop
Zit die ook niet meer bij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:01 schreef PPL het volgende:
Is de toets/icoon niet hidden?
Ga eens het menu in en selecteer 'show all'?
Weinig winkels verkopen toestellen los, kassaprijs is rond de 490 idd. Meestal alleen in combinatie met abo. Planning is levering in alle winkels, werkelijke resultaat kan anders zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:27 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
in elke vodafone winkel? of bepaalde? en gaat hij in de winkel ook 489,00 kosten zoals op de website staat? (https://www.vodafone.nl/s(...)sp?_requestid=178433)
Vodafone winkel sittard had iig geen probleem met losse verkoop zeiden zequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Weinig winkels verkopen toestellen los, kassaprijs is rond de 490 idd. Meestal alleen in combinatie met abo. Planning is levering in alle winkels, werkelijke resultaat kan anders zijn natuurlijk
Maar in de webshop staat nog steeds half augustusquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:03 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Vodafone winkel sittard had iig geen probleem met losse verkoop zeiden ze
yup idd :/quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:54 schreef znarch het volgende:
[..]
Maar in de webshop staat nog steeds half augustus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |