Standaard verleng aanbod is exact gelijk aan een nieuwe klant in de winkel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:24 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Dit is afhankelijk van je klantwaarde, en een nieuw abonnement kan zelfs goedkoper zijn (zelfs met aansluitkosten).
nee zoek maar eens wat op gathering.tweakersquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Standaard verleng aanbod is exact gelijk aan een nieuwe klant in de winkel.
Ik durf toch wel aan dat ik het beter weet.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:26 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
nee zoek maar eens wat op gathering.tweakers
Uit mijn ervaring is het toch goedkoper om een nieuw contract af te sluiten. Ik was een paar maanden geleden opzoek naar een nieuwe telefoon. Via de site van Hi keek ik naar een BB9780, als ik mijn contract verlengde moest ik er 119 euro bij doen en als ik gewoon een nieuw contract zou afsluiten zou ik de telefoon er voor +-20 euro bij krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:36 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik durf toch wel aan dat ik het beter weet.....
Ik heb het dan over het voorgestelde geval, Vodafone en in de winkelquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring is het toch goedkoper om een nieuw contract af te sluiten. Ik was een paar maanden geleden opzoek naar een nieuwe telefoon. Via de site van Hi keek ik naar een BB9780, als ik mijn contract verlengde moest ik er 119 euro bij doen en als ik gewoon een nieuw contract zou afsluiten zou ik de telefoon er voor +-20 euro bij krijgen.
Waar als ik vragen mag?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:50 schreef Gauner het volgende:
Zo de 9900 is besteld, laat maar komen die handel!
www.typhone.nl, eerste 9 maanden 21 euro per maand, vervolgens 42 icm met Hi van KPN en Blackberry Internet.quote:
Via 3g of gprs is het inderdaad kut. Wifi is meestal wel te doen. Sowieso moet je niet voor de kwaliteit youtubefilmpjes op je bb kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Miam het volgende:
Wanneer ik een filmpje afspeel via youtube op m`n bb, is het beeld enorm wazig!
meer mensen die dit hebben?
nee, blijkbaar. er zijn ergere dingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:03 schreef Gochme het volgende:
[..]
Via 3g of gprs is het inderdaad kut. Wifi is meestal wel te doen. Sowieso moet je niet voor de kwaliteit youtubefilmpjes op je bb kijken.
Pas je wel op voor plunderend tuig! De blackberry is heel populair bij Britse jongeren. :pquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:50 schreef Miam het volgende:
[..]
nee, blijkbaar. er zijn ergere dingen.
Ik ga maandag t/m vrijdag naar London en neem dan uiteraard m`n bb mee. (mtv mobile abbo)
Heb eerder vandaag een travelpack aangeschaft en hoop echt dat ie het wel doet
eenmaal daar.
Klinkt ook overdreven, het is maar een telefoon... als je normaal toerist bent dan zal je weinig merken van het "tuig" en de rellen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 07:48 schreef Miam het volgende:
Jazeker. Draag een tasje om mijn nek onder de kleding die ik draag. Doe m daar in denk ik. Verder gebruik ik m niet op straat. Lijkt me niet verstandig.
Uit voorzorg draag ik wel een tasje om m`n nek met al m`n bezittingen erin, waaronder m`n bb.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:57 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Klinkt ook overdreven, het is maar een telefoon... als je normaal toerist bent dan zal je weinig merken van het "tuig" en de rellen.
Onbeperkt internet is eigenlijk nergens meer te verkrijgenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:02 schreef tmffirework het volgende:
Ik wil graag een blackberry halen. Misschien heeft iemand advies waar ik het beste uitkom.
Ik wil graag: - onbeperkt internet
- minsten 150 smsjes/belminuten
- maximaal 30 euro/maand gemiddeld
waarschijnlijk moet je toch 2 weken wachtenquote:
Ik heb bij GSMtopdeal.nl blackberry gevonden met onbeperkt internet. Alleen daar heb je maar maximaal 100 smsjes in de maand, en dan 300 belminuten, had het liever andersom gezien haha.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:06 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Onbeperkt internet is eigenlijk nergens meer te verkrijgen
150 min zijn bij iedere provider te vinden, inclusief kortingen ook bij eigenlijk iedere provider voor ongeveer 30¤.
Ik zou eerder gaan kijken naar de blackberry, want die zijn niet altijd gratis.
Dan zat je waarschijnlijk eerst in een lager klantsegment waar Hi mee werkt. Het kan in je voordeel uitpakken en soms ook, zoals in jouw geval, minder voordelig uitpakken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring is het toch goedkoper om een nieuw contract af te sluiten. Ik was een paar maanden geleden opzoek naar een nieuwe telefoon. Via de site van Hi keek ik naar een BB9780, als ik mijn contract verlengde moest ik er 119 euro bij doen en als ik gewoon een nieuw contract zou afsluiten zou ik de telefoon er voor +-20 euro bij krijgen.
doe zoals mij.. neem iPhone 4 en een 9900quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:59 schreef Nahro het volgende:
[..]
Dan zat je waarschijnlijk eerst in een lager klantsegment waar Hi mee werkt. Het kan in je voordeel uitpakken en soms ook, zoals in jouw geval, minder voordelig uitpakken.
Ik heb zo net een unboxing van de 9900 gezien en het is wel echt een mooie blackberry. Ik begin een greintje spijt te krijgen dat ik na al die jaren Blackberry ben overgestapt naar de iPhone 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |