Juh, Berlijns als ik het goed hebquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ze spreekt ook zo raar.
ISCH habe MISCH getäuscht. Ipv Ich und mich. Is dat dialect?
Voor of achter de muur?quote:
Vind het zo superleuk voor Valquote:
quote:
Dat durf ik niet te zeggenquote:
welke link heb jij van de daily?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:40 schreef beequeen het volgende:
Kut ES, het kan niet eens Lisa troosten. Ik heb het nu over de daily.
Op dit moment zijn er blijkbaar 495 kijkers, misschien een limiet ingebouwd of zo ??quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef Ransjih het volgende:
stream4ya geeft steeds max aan voor streamen in nederland
ben langer bezig met verversen dan kijken
Via DM verstuurd.quote:
Die verschijnt vanzelf. Even F5 en.quote:
ES = ?quote:
Valencia.quote:
Ah zo..quote:
Erg hè? Maar hij bedoelt het wrs cynisch.quote:
Dank je wel.quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel.
Jeeeez, dat geschreeuw van Ingrid.
Ik kots even mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Zeit für Leidenschaft ist gekommen ....... mag ik een teiltje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kom net binnen, wats kebeurtquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kots even mee.![]()
Waar is ruudemans als je een teiltje nodig hebt.
Niet lichtelijk, gewoon zwaar over mijn nek.quote:
Samen met Flo bitte.quote:
moment supreme had ik net gemistquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:17 schreef beequeen het volgende:
Wat is er mis met de ballen van Barry? Het lijkt meneer Wijdbeens wel.
val heeft ook gewoon naar divagedrag en is regelmatig erg lelijk over anderen en gemeenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:16 schreef DjinN het volgende:
Wat een gezeur op Val en FloVal is een transseksueel...wat verwacht je nou, dat die zich als een kerel blijft gedragen?
Bovendien vond ik haar erg sterk tijdens de liveshows met alle spellen. Ze won met glans de ZickenRace en ging zonder gezeur en gezeik het Labyrint door
![]()
Ik vind haar gewoon leuk
Jordan is ook vaak lelijk en gemeen tegen David, Jasmin is ook regelmatig gemeen en erg lelijk tegen anderen. Hedia was dat ook. Weet nog wel dat ze Lisa recht in haar gezicht uitschold voor vanalles en nog wat. En daarna dom ging staan lachenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:19 schreef Ransjih het volgende:
[..]
val heeft ook gewoon naar divagedrag en is regelmatig erg lelijk over anderen en gemeen
tieten of geen tieten
op jordan na heb je gelijk, misschien dat de arrogantie me dan stoortquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jordan is ook vaak lelijk en gemeen tegen David, Jasmin is ook regelmatig gemeen en erg lelijk tegen anderen. Hedia was dat ook. Weet nog wel dat ze Lisa recht in haar gezicht uitschold voor vanalles en nog wat. En daarna dom ging staan lachen![]()
Bij Val kan ik er wel om lachen op de een of andere manierEcht een op en top diva
Het is een kutpersoon pur sang.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:16 schreef DjinN het volgende:
Wat een gezeur op Val en FloVal is een transseksueel...wat verwacht je nou, dat die zich als een kerel blijft gedragen?
Bovendien vond ik haar erg sterk tijdens de liveshows met alle spellen. Ze won met glans de ZickenRace en ging zonder gezeur en gezeik het Labyrint door
Ze is dan wel een ontzettende diva, maar ze doet alles maar wel ff
![]()
Ik vind haar gewoon leuk
Daggi laat zich echt niet inpakken door deze loverboy.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft ie een nieuw slachtoffer gevonden ..... ??
[ afbeelding ]
dat had Jordan eens met Rene moeten proberen....quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft ie een nieuw slachtoffer gevonden ..... ??
[ afbeelding ]
nou je t zegt, inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:24 schreef snetje het volgende:
[..]
dat had Jordan eens met Rene moeten proberen....
Precies, je ziet hem meer niet dan wel Constant geFLOgen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:31 schreef Ransjih het volgende:
Vlo doet zn naam eer aan, steeds onvindbaar doch nadrukkelijk aanwezig
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, je ziet hem meer niet dan wel Constant geFLOgen.
Geloof mij, dit gaat BB echt uitmelken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:40 schreef Ransjih het volgende:
tttssssssss deuk in ego
david wil kusje geven en jordan draait weg
Wat een lul die Davidquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:58 schreef Ransjih het volgende:
haaaaaaa
jordan noemt david ex als ie erbij komt zitten en nu begint hij lachend over de mooie ogen van ingrid die achteruit zover mogelijk achter in de stoel klimt
Misschien ook portugezen in de regie die geen duits verstaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:08 schreef Ransjih het volgende:
jammer, 2 spelende jongens in beeld ipv dit leuke gesprek
Seh dich morgen wieder biekoequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:15 schreef beequeen het volgende:
En ES is happy de pappy omdat Flo da isst. Raus met das ES.![]()
Bis morgen, ik ga bankhangen,
Jammer, zou leuk zijn om ook wat gifjes van jou hier te zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef mazaru het volgende:
ik vind dat Duits zo'n rottaal, anders zou ik het ook wel volgen
Spreek het dankzij mijn ex vloeiendquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef mazaru het volgende:
jaah inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jammer, zou leuk zijn om ook wat gifjes van jou hier te zien
probeer je eroverheen te zetten, je zou misschien een hoop leuquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef mazaru het volgende:
Straks begint BBUKquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jammer, zou leuk zijn om ook wat gifjes van jou hier te zien
Ik heb het geprobeerd, maar ik knap echt af op die taalquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:32 schreef Ransjih het volgende:
[..]
probeer je eroverheen te zetten, je zou misschien een hoop leuks missen
fab is lief maar die t. borstel is net teennagelknippen in gezelschapquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:34 schreef Osvaldo2 het volgende:
Guten Abend, bin auch wieder dabei...
Fabienne weer met haar tandenborstel, zonder tandpasta...
Daar ga ik ook wat blikjes in werpen, ze staan al klaarquote:
maar het is hier wel gezellig, telt dat ook?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik knap echt af op die taal
Goed zo, als je met volle blikjes gaat gooien kunnen er gewonden vallen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar ga ik ook wat blikjes in werpen, ze staan al klaar(maar ik drink ze eerst even leeg, zit bier in
)
Ich auch, hab keine Probleme mit Deutsch zu verstehen, schreiben ist schwierigerquote:
Ja, dat kan ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef Ransjih het volgende:
schreiben mag gewoon in nederlands , vink niet erg
Ik zal het 2005 seizoen nooit vergetenquote:
Ik vond 2006 wel wat, met Pete en Nicki...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik zal het 2005 seizoen nooit vergetenKemal en Makosi
![]()
Heb ik niet gezien. Was wel leuk dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik zal het 2005 seizoen nooit vergetenKemal en Makosi
![]()
Geht doch ? Chab zm keine probleme damitquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ich auch, hab keine Probleme mit Deutsch zu verstehen, schreiben ist schwieriger
Ook gemist, zeg maar niks meerquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik vond 2006 wel wat, met Pete en Nicki...
Jaaaquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik vond 2006 wel wat, met Pete en Nicki...
Okee, schluß jetzt damit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Geht doch ? Chab zm keine probleme damitEs nervt mich nur mit grossbuchstaben zu schreiben
also, da habe ich keine bock zu
![]()
Van een Duits forum: Fabienne hat 'ne angewachsene Zahnbürste ......quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:34 schreef Osvaldo2 het volgende:
Guten Abend, bin auch wieder dabei...
Fabienne weer met haar tandenborstel, zonder tandpasta...
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Van een Duits forum: Fabienne hat 'ne angewachsene Zahnbürste ......![]()
verdorie, zit ik ff niet op te lettenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lisa zit Jasmin even flink de les te lezen, janken kreng .....![]()
[ afbeelding ]
Wel? De les lezen omdat ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lisa zit Jasmin even flink de les te lezen, janken kreng .....![]()
[ afbeelding ]
Ze mochten door een missie van Ingrid toch een week lang niet scheren ofzo ? Omdat zij die bak met snoep aannam mochten de mannen zich een week lang niet scherenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef Ransjih het volgende:
de mannen sluiten een pact.. iets met niet scheren en voor straf een paar dagen bedienen
ik lees de samenvatting van os wel later
Ze schijnt gezegd te hebben, dat ze niet meer zou drinken .... vervolgens deed ze datquote:
Ja, vrees van wel ... verwacht eigenlijk wel, dat Jordan nog even tv gaat maken later vannachtquote:
Ja, maar het was min of meer nog goed bedoelt ook, omdat ze Jasmin als haarquote:
Nog ééntje dan .......quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef Ransjih het volgende:
is er iemand ie een cap maakt van flo en val? speciaal voor BQ als ze wakker wordt?![]()
pe leassssse
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef Ransjih het volgende:
thanks allebei
ik ga plat en kijk uit naar de belvenissen van vannacht
trustu
Wat doe je nu, ik wou net met 10de op rij combo posten...quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:29 schreef akveor het volgende:
Dit was niet wat Tegengas had beloofd... Jordan zou wakker zijn en nu zitten we opgescheept met de dudes...![]()
Thanks voor de updates Osvaldo. OP heb ik met de nieuwe bewonersfoto bijgewerkt.
Sorry, Jordan liet het een beetje afweten vanavond, ter compensatie nog maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:29 schreef akveor het volgende:
Dit was niet wat Tegengas had beloofd... Jordan zou wakker zijn en nu zitten
we opgescheept met de dudes...![]()
Damn ...... ik ben ook afgehaakt ....quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben afgehaakt bij de mannensex... ook al is het maar 1½ kerel en een ½ soort van kut..
Goodnight, bedankt voor je updates weer ....quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ok, iedereen weer in bed. En naar slapende mensen kijken werkt aanstekelijk...![]()
Uw trouwe nacht verslaggever nokt er ook mee. Nu jullie van de morningshift weer..
vlak voor het slapen gaan (de eerste ronde) begonnen de heren over geesten waarop Barry netjes vroeg of ze daar over konden ophouden want hij had daar hele slechte ervaringen mee... Cos ging toch door met steeds grappen erover maken.... dat zal het wel geweest zijn dan...quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Net lag iedereen al te slapen. Maar opeens een heleboel mannen weer uit bed en die zitten nu in de woonkamer. Barry is diep beledigd en David en Cosimo hebben het gedaan... Die hebben volgens Barry geen respect voor hem... Ze hebben hem uitgelachen...
Iets over de familie van Barry???
ach ik kan ook niet echt een hekel aan hem hebben, hij heeft een goed hartquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
Die Cosimo gaat door en door met zijn verhalen over respect en vriendschap etc. Dat is een man die ouwehoeren kan...![]()
Maar toch heeft hij met dit gesprek punten gescored bij mij. Als je er tegen kan, dat eindeloos geneuzel, heb je aan hem echt een goede vriend...![]()
Barry lijkt zich weer wat beter te voelen.
David heeft ook even wat gezegd, ook hij heeft zoveel respect voor Barry etc. Zwijgt nu weer en zit er wat verveeld bij..
watjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 03:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Damn ...... ik ben ook afgehaakt ....![]()
![]()
Vraagje. Waarom gebruik je voor elke post dat pijltje?quote:
Hahaha. Nee! Daar gebruik je een avatar oftewel je user icoon voor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:06 schreef Ransjih het volgende:
leek me neutraler dan duimpje neer of lachebekkie
niet goed dan?
dacht dat je er gewoon 1 uit kon kiezen die je aanspreekt
Ik heb ook een andere dan dat briefje genomen. Daar was ik op uitgekekenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Hahaha. Nee! Daar gebruik je een avatar oftewel je user icoon voor.
Ik gebruik eik nooit een standaard PI.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:25 schreef mazaru het volgende:
Ik heb ook een andere dan dat briefje genomen. Daar was ik op uitgekeken
die heeft zelijk open gehaald met die race van een paar dagen geleden, misschien is dat hetquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:32 schreef akveor het volgende:
Jasmin wil niet te lang in het zwembad vanwege d'r knie. Wat heeft ze?
(JA kudt Vista.. is voor een klant inmiddels 12 uur bezig om die bagger goed werkend te krijgen. Dus scheld ik maar wat op MS via Twitter)
Volgens mij heeft ze een wondje op haar knie. Geen idee hoe ze daaraan komt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:32 schreef akveor het volgende:
Jasmin wil niet te lang in het zwembad vanwege d'r knie. Wat heeft ze?
(JA kudt Vista.. is voor een klant inmiddels 12 uur bezig om die bagger goed werkend te krijgen. Dus scheld ik maar wat op MS via Twitter)
Het gaat redelijk vlot.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:18 schreef beequeen het volgende:
Mam oh man, wat is het toch ingewikkeld om boodschappen te bestellen.![]()
En maar doorelkaar schreeuwen.
hoezo een rekensom?? daar staat toch gewoon apfel...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:12 schreef akveor het volgende:
Valencia vindt zichzelf toch zoooo intelligent waar is ze dan nu...?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah daar is Lisa al...
Dat klopt, dit is het nieuwe raadsel. Alleen snappen ze er niks van en proberen maar wat. Althans, vanochtend.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef snetje het volgende:
hoezo een rekensom?? daar staat toch gewoon apfel...
[ link | afbeelding ]
quote:Nieuw raadsel: de getallen 0 t/m 9 en 9 verschillende vruchten. Geen idee wat ze hiermee moeten.
Ze zegt dat ze traint en alleen maar gezond gaat eten, o.a. Cola Light. Grotere zooi is er niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:57 schreef akveor het volgende:
Bestel de zwangerschapstest maar...
[ afbeelding ]
Als het betaald is dan zal dat niet alleen voor vrouwen geweest zijn...quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:44 schreef beequeen het volgende:
Versta ik het goed? David heeft aan camsex gedaan?
Cosimo bla bla bla, verstehst du?
Ja maar, ik weet het dus niet zeker. Ik viel midden in het gesprek en die 2 lullen atlijd zo dom. Wat een haantjes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:51 schreef akveor het volgende:
Als het betaald is dan zal dat niet alleen voor vrouwen geweest zijn...
OMFGquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, ik weet het dus niet zeker. Ik viel midden in het gesprek en die 2 lullen atlijd zo dom. Wat een haantjes.
Lees dit maar even, wat een geouwehoer.
Gesprek van vannacht. David, Cosimo en Barry.
Oh wacht, daar was je zelf bij.![]()
Ik was nog wakker omdat ik altijd het pokeren kijk. Maar dat met die mannen daar heb ik nauwelijks iets van gezien. Daarbij zijn die mij veel te vermoeiend. Cosimo is grappig voor 5 minuten David is gewoon een idioot.quote:das ist die schönste Rede, die ich in meinem ganzen Leben gehört habe. Du kannst so gut sprechen, du bist ein Mensch, du bist so hochintelligent. Ich bin total stolz, dass ich eine Person wie dich kennengelernt habe. Und ich bin total stolz, wenn ich mit 29 das Niveau erreicht habe, dass du gerade hast. Ich schwör’s bei allem, meinen vollen Respekt und ich würde jetzt klatschen, wenn ich klatschen würde…. Und würde ich Gänsehaut bekommen, dann würde ich Gänsehaut bekommen“.
Ik moet ff opnieuw opstarten vanwege updates en dit keer vind ik het niet eens erg...quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
Dat bedoel ik dus.![]()
Flo en ES kussen, even wegschakelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:29 schreef beequeen het volgende:
Ik zet deze pica maar even onder een spoiler. ES bijna naakt. Klikken op eigen risico.
Het ziet er iig niet uit.
Nou ja, als het zelf maar gelukkig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dus gewoon een vent waar ze tennisballen hebben geïmplementeerd._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Ik zet deze pica maar even onder een spoiler. ES bijna naakt. Klikken op eigen risico.
uhw! der zit dus nog steeds een piemel aan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en schele tieten
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Dat is waar, maar ik vind het maar een eng gezicht. Heel anders dan bv Kelly.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:32 schreef akveor het volgende:
Nou ja, als het zelf maar gelukkig is.
Het is dus gewoon een vent waar ze tennisballen hebben geïmplementeerd.
Wist je dat niet? ES draagt niet voor niks nooit een bikinibroekje, altijd een korte broek.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:36 schreef snetje het volgende:
uhw! der zit dus nog steeds een piemel aan!!en schele tieten
Ja, en nu?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:38 schreef snetje het volgende:
0 - Pfirsich
1 - Apfel
2 - Birne
3 - Pflaume
4 - Erdbeere
5 - Tomate
6 - Ananas
7 - Mango / Papaya
8 - Orange
9 - Wassermelone
ja nou ... als je vrouw wilt zijn doe het dan ook goed ...zoals Kellyquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wist je dat niet? ES draagt niet voor niks nooit een bikinibroekje, altijd een korte broek.
Tim denkt dat de tomaten er niet bij horen... de rest is allemaal zoet...quote:
Zou kunnen, volgens Wiki is een tomaat een vrucht, maar culinair gezien een groente.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef snetje het volgende:
Tim denkt dat de tomaten er niet bij horen... de rest is allemaal zoet...
wil ze ook wel,maar die kuur die ze moeten volgen,daar is dokter controlle voor nodig,en dat gaat nu ff niet zo lang ze in dat huis zit,ze zit in de fase tussen in...de hormoon kuur is heel zwaar,je hebt niet alleen de ombouw te verwerken,maar ook psyschisch en lichamelijk,die krijgt dan mee eens verschijnselen van de overgang,pms syndroom,plus dat je spieren en hormonen helemaal op hol slaan,en ook je charakter dus,de ene keer opvliegers,de ene zijn ze weer depri,ze krijgt nog wat te verdurenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:41 schreef snetje het volgende:
[..]
ja nou ... als je vrouw wilt zijn doe het dan ook goed ...zoals Kelly
Gatverdamme... nog meer aandacht voor hare akeligheid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:02 schreef beequeen het volgende:
OMG, ES wil Flo ten huwelijk vragen. ES wil wel in die Liebesraum.
Rot op, dat doe je maar buiten.
Snetje hoeft volgende week niet op rantsoen...quote:
Dus dat!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef akveor het volgende:
Gatverdamme... nog meer aandacht voor hare akeligheid.
Iemand zo, op nationale tv, voor het blok zetten hou ik totaal niet van.
Ik heb steeds meer het idee dat ze zich enorm afzet tegen haar ouders oid.
LOL.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:24 schreef akveor het volgende:
Snetje hoeft volgende week niet op rantsoen...
valencia kwam op de werled als florian en heeft een poetsfimmel..een drang om alltijd te poetsen en alles netjes te houden dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!
Ik begrijp dit niet op de HP van BB. Valencia heette ook Florian of is dat een foutje?
Valencia.
[..]
LOL.
Daggi neemt het over. Echt een tof wijf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:47 schreef Ransjih het volgende:
nu wil geen van beiden meer fotograferen?
Porca miseriaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik was gewaarschuwd![]()
Goedenavond
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
LOL, hoi ruudemans.quote:
Volgens mij is zij al geweest, maar ik stond in de keuken en niks gecapt. Sorry.quote:
Jasmin.quote:
Klopt, het betekent zoiets als tof.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het duitse "geil"/ gaajl is toch wat minder seksueel beladen dan het nederlandse "geil"
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef Ransjih het volgende:
moeilijke kijkersvraag : als je een geheim raadt, krijg je dan een finale ticket of een parkeerbon
Ja, genau, maar jammer van die opgeblazen lippen, moest verboden wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ingrid ziet er dan wel uit als Katrien Duck, maar het is echt een lieve meid. Dom maar lief.
Vreselijk hè? En die meiden maar denken dat het mooi is. Net als Melisa uit DGK.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja, genau, maar jammer van die opgeblazen lippen, moest verboden worden
Ik vind het afschuwelijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreselijk hè? En die meiden maar denken dat het mooi is. Net als Melisa uit DGK.
Ik ook, ciao.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ik ben toch even naar een ander kanaaltje. Ciao
tis net alsof er iemand bezopen op de grond ligt ....quote:
ze mag zo wel in de playboy mansionquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:45 schreef Darklight het volgende:
wtf heeft zij op dr ogen?
[ afbeelding ]
Goede samenvatting van het laatste uur ......quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:56 schreef snetje het volgende:
Ingrid en Jordan trekken de laatste dagen veel met elkaar op ... komt ook dat Valencia vanaf de binnenkomst van Flo haar een beetje links laat liggen ... Ingrid en Jordan hebben leuke en serieuze gesprekken en dit mist Jordan bij vele anderen die haar toch af rekenen op haar leeftijd...
Ingrid is ook van mening dat velen alleen een gesprek voeren om vooral zich zelf te horen... Jordan zou nu wel op de normale manier genomineerd willen worden ..om zo via de kijkers gekozen te worden om te blijven... dit zou haar een extra reden geven om te blijven... hierop antwoordt Ingrid dat ze zichzelf kan nomineren door een geheim verkeerd te raden maar op die manier wil Jordan het niet want dan vind ze dat ze de kijkers voor niks laat bellen omdat ze zichzelf dan genomineerd zou hebben..
weet ik ... ken hier ook een stel waar hij een zij is geworden en zij een hij ... heerlijke mensen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:10 schreef trollie67 het volgende:
[..]
wil ze ook wel,maar die kuur die ze moeten volgen,daar is dokter controlle voor nodig,en dat gaat nu ff niet zo lang ze in dat huis zit,ze zit in de fase tussen in...de hormoon kuur is heel zwaar,je hebt niet alleen de ombouw te verwerken,maar ook psyschisch en lichamelijk,die krijgt dan mee eens verschijnselen van de overgang,pms syndroom,plus dat je spieren en hormonen helemaal op hol slaan,en ook je charakter dus,de ene keer opvliegers,de ene zijn ze weer depri,ze krijgt nog wat te verduren
Ja, ik vind ze ook wel leuk samen, relaxte gesprekken inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:11 schreef snetje het volgende:
ik vind die 2 wel leuk samendie laten elkander eens een keer aan het woord en luisteren ook naar elkaar ...geen gesprek met weist du was ich meine... of verstehst du was ich meine...
mwah! zo eng is het niet hoor...heb je post 301 dan staat er rechts onderin iets van nieuw topic openen ... als je daar op klikt krijg je gelijk al alles voor je ...je hoeft dan alleen maar op oke te klikken...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze ook wel leuk samen, relaxte gesprekken inderdaad.
Nu nog even een meloen wegwerken ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil / kan jij zo hier het nieuwe topic openen ?
Heb dat nog nooit gedaan, ben bang dat het misgaat als ik zelf open .....
en Daggy de populairste?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Vond deze poll, had niet verwacht dat Barry zo onpopulair is...
====================
Umfrage: Wer soll als nächstes neben Fabienne, Timmy und Valencia auf die Nomi-Liste?
Barry 553 Stimmen | 32%
David 350 Stimmen | 20%
Jasmin 253 Stimmen | 15%
Lisa 119 Stimmen | 7%
Jordan 117 Stimmen | 7%
Cosimo 84 Stimmen | 5%
Ingrid 77 Stimmen | 4%
René 70 Stimmen | 4%
Steve 49 Stimmen | 3%
Rayo 30 Stimmen | 2%
Daggy 24 Stimmen | 1%
1724 Gesamt Voter
okay .....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:31 schreef snetje het volgende:
[..]
mwah! zo eng is het niet hoor...heb je post 301 dan staat er rechts onderin iets van nieuw topic openen ... als je daar op klikt krijg je gelijk al alles voor je ...je hoeft dan alleen maar op oke te klikken...
proberen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |