Zo beter meneer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:42 schreef Socios het volgende:
Vrouwen op highheels.
Alhoewel zo'n `dichte´ hak toch veel minder sexy staat dan een `open´ hak. Wat vinden de vrouwen zelf?
Heel mooi!quote:
Houden zo.quote:Ik draag zelf vrijwel alleen maar hoge hakken. Ben ik meteen een stuk langer.
Dit dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:47 schreef Venus-Castina het volgende:
Met mijn 1:80 meter kan ik mijn lengte niet echt pushen. Alleen lage hakjes voor mij dus.
Echt? Ik ben ook 1.80 meter en ik heb vandaag weer een paar fijne Guess heelsquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:47 schreef Venus-Castina het volgende:
Met mijn 1:80 meter kan ik mijn lengte niet echt pushen. Alleen lage hakjes voor mij dus.
Zo mooi! Waar gekocht?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef Selyn het volgende:
Ligt eraan hoe de schoen er verder uitziet of een slee-/dichte hak mooier is of niet denk ik.
maar bij deze en nog een paar andere schoenen die ik heb met een dichte hak vind ik het juist wel mooi staan![]()
Persoonlijk vind ik van die kurk sleehakken niet echt mooi en zal dat ook never nooit niet kopen,
Mijn favoriet van dit moment:
[ afbeelding ]
12 cm, al is dat niet echt te zien op de foto..
Loop er niet heel erg vaak op. Maar doe ze wel regelmatig even knuffelen
Je hebt die schoen in allerlei kleuren. En hij is vrijwel bij elk alternatief (online) winkeltje of 'adult' winkels te halen.quote:
Het zou wat mij betreft verplicht moeten worden, die dichte hak (sleehak??) zie eerste foto in dit topic, verbieden!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:42 schreef Socios het volgende:
Vrouwen op highheels.
Alhoewel zo'n `dichte´ hak toch veel minder sexy staat dan een `open´ hak. Wat vinden de vrouwen zelf?
Same herequote:Op woensdag 25 mei 2011 20:47 schreef Jurk het volgende:
[..]
Echt? Ik ben ook 1.80 meter en ik heb vandaag weer een paar fijne Guess heelsgekocht van een centimeter of 10. Ik vind het juist leuk om nog langer te zijn. Misschien scheelt het wel dat de vrouwen in mijn familie ook allemaal lang zijn en rustig op hoge hakken rond rennen.
Ik ga me echt niet schamen voor mijn lengte. Lang is juist mooi
Een topic specifiek over hoge hakken vind ik anders best een goed initiatief.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:07 schreef don-diablo het volgende:
Dus omdat er in het andere topic meer gepost wordt door mannen moet er maar een apart topic komen? Beetje onzinnig. Post dan gewoon meer in het topic is mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |