Wat totale quatsch is (het plaatje dus en de implicaties). Laten we toch in godsnaam niet zo naief zijn om te denken dat dit om Israels veiligheid gaat; de kolonisatie van Palestina heeft alles te maken met extreem-zionisme, met een haast racistische verovering van "heilig" land. Kom op, zeg, laten we wel redelijk blijven en niet in die rechts-extremistische sprookjes geloven.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:43 schreef waht het volgende:
Ik zal de gemoederen wat bedaren met wat visuele ondersteuning:
[ afbeelding ]
Ik heb weinig over te dromen in tegenstelling tot Moslims/Christen etcaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga lekker gerust verder met dromen, slaap lekker.
Wat een zielig leventje heb je dan....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:52 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ik heb weinig over te dromen in tegenstelling tot Moslims/Christen etca
Palestina. Is dat een land?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat totale quatsch is (het plaatje dus en de implicaties). Laten we toch in godsnaam niet zo naief zijn om te denken dat dit om Israels veiligheid gaat; de kolonisatie van Palestina heeft alles te maken met extreem-zionisme, met een haast racistische verovering van "heilig" land. Kom op, zeg, laten we wel redelijk blijven en niet in die rechts-extremistische sprookjes geloven.
dat danquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat totale quatsch is (het plaatje dus en de implicaties). Laten we toch in godsnaam niet zo naief zijn om te denken dat dit om Israels veiligheid gaat; de kolonisatie van Palestina heeft alles te maken met extreem-zionisme, met een haast racistische verovering van "heilig" land. Kom op, zeg, laten we wel redelijk blijven en niet in die rechts-extremistische sprookjes geloven.
Wacht nog vijf maanden en de kans is groot dat het inderdaad een door de VN erkend land is. Bezet en gekoloniseerd door Israël.quote:
wishfull dreamming heet dat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wacht nog vijf maanden en de kans is groot dat het inderdaad een door de VN erkend land is. Bezet en gekoloniseerd door Israël.
Nou, gelukkig is dat geen wishful thinking, want de kans is zeer groot, zeker na het verwerpen van een redelijke vrede door die gifslang Benjamin Netanyahu onder luid applaus, dat de Palestijnen naar de VN gaan en daar ook die erkenning krijgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:32 schreef C_N het volgende:
[..]
wishfull dreamming heet dat.
zo kunnen een land hebben konden het al lang hebben maar op een reden,, de veiligheid van Israel .
Die van mij zijn al uitgekomenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:06 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wat een zielig leventje heb je dan....
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, gelukkig is dat geen wishful thinking, want de kans is zeer groot, zeker na het verwerpen van een redelijke vrede door die gifslang Benjamin Netanyahu onder luid applaus, dat de Palestijnen naar de VN gaan en daar ook die erkenning krijgen.
Wat ze konden krijgen was geen land, dat was een reservaat, Bantoestans, zoals de zwarten in Zuid-Afrika mochten hebben.
Ik verwacht meer van de ontwikkelingen in met name Egypte. Laten we wel wezen, we hebben tientallen jaren een hardvochtige corrupte dictatuur in stand helpen houden omdat ze Israel steunden. Het volk was dat wel zat en nu ontstaat er een wezenlijk andere situatie, die uiteraard de positie van Israel zal verzwakken, waardoor er op de lange termijn een andere onderhandelingspositie zal ontstaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, gelukkig is dat geen wishful thinking, want de kans is zeer groot, zeker na het verwerpen van een redelijke vrede door die gifslang Benjamin Netanyahu onder luid applaus, dat de Palestijnen naar de VN gaan en daar ook die erkenning krijgen.
Wat ze konden krijgen was geen land, dat was een reservaat, Bantoestans, zoals de zwarten in Zuid-Afrika mochten hebben.
dat Israel moet onderhandelen is een fijt . zowel voor de (palestijnse) regering.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik verwacht meer van de ontwikkelingen in met name Egypte. Laten we wel wezen, we hebben tientallen jaren een hardvochtige corrupte dictatuur in stand helpen houden omdat ze Israel steunden. Het volk was dat wel zat en nu ontstaat er een wezenlijk andere situatie, die uiteraard de positie van Israel zal verzwakken, waardoor er op de lange termijn een andere onderhandelingspositie zal ontstaan.
echt geloof mij het is echt zonde van je tijd .lees de 72 topics er maar op naquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:20 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
jij bent echt mega stoer met je Slayer muziek en je stoere alternatieve vrienden
Ow jah, sinds wanneer houden dromen op dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:38 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Die van mij zijn al uitgekomenZonder behulp van iemand in de lucht
http://www.bndestem.nl/ni(...)uwe-koers-Egypte.ecequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik verwacht meer van de ontwikkelingen in met name Egypte. Laten we wel wezen, we hebben tientallen jaren een hardvochtige corrupte dictatuur in stand helpen houden omdat ze Israel steunden. Het volk was dat wel zat en nu ontstaat er een wezenlijk andere situatie, die uiteraard de positie van Israel zal verzwakken, waardoor er op de lange termijn een andere onderhandelingspositie zal ontstaan.
Het zal ook bij woorden blijven. In economisch en militair opzicht is Israel superieur en zijn ze verzekerd van steun vanuit de VS (en de meeste andere Westerse landen) . Het zal in dat opzicht ook weinig veranderen aan hun onderhandelingspositie. Willen ze echter de vrede bewaren, of een kans geven, dan zullen ze uiteraard wel hun opstelling moeten veranderen. Ik zie echter niet Israel erg veel opgeven n.a.v. de Arabische lente. Daar zijn de Arabische landen domweg te zwak en instabiel voor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:19 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/ni(...)uwe-koers-Egypte.ece
![]()
Verwacht ook wat meer actie van de Arabische Liga. Nabil el Araby gaat de boel runnen daar vanaf juni, verwacht van hem zeker wel harde taal richting Israel en de VN.
Wie weet kan er veel bereikt worden met alleen maar woorden. Mubarak(+rest van Arabische landen) had(den) geen eens woorden...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Het zal ook bij woorden blijven. In economisch en militair opzicht is Israel superieur en zijn ze verzekerd van steun vanuit de VS (en de meeste andere Westerse landen) . Het zal in dat opzicht ook weinig veranderen aan hun onderhandelingspositie. Willen ze echter de vrede bewaren, of een kans geven, dan zullen ze uiteraard wel hun opstelling moeten veranderen. Ik zie echter niet Israel erg veel opgeven n.a.v. de Arabische lente. Daar zijn de Arabische landen domweg te zwak en instabiel voor.
Heilig land, mijn god. Dat geloven 3 debielen en that's it. Alsof Israel zijn beleid op bijbelse onzin baseertquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja en de ontwikkelingen in Egypte zijn zeer positief! De militaire dictatuur is vervangen door eh... een militaire dictatuur en de moslims keren zich en masse tegen de kopten. Nou, dat gaat vast de goede kant op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Militaire dictatuur vervangen door een militaire dictatuur? Moslims keren zich tegen Christenen? Ken de feiten of stfu....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en de ontwikkelingen in Egypte zijn zeer positief! De militaire dictatuur is vervangen door eh... een militaire dictatuur en de moslims keren zich en masse tegen de kopten. Nou, dat gaat vast de goede kant op.
eh dat was al jaren zo ,,Gabibiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:16 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Militaire dictatuur vervangen door een militaire dictatuur? Moslims keren zich tegen Christenen? Ken de feiten of stfu....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |