Nou die russen die hier rondlopen zijn gewoon echte russen hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:14 schreef TNA het volgende:
• Een bevolking beoordelen op basis van de klank van de taal
• Een land beoordelen op basis van vliegveldprijzen die overal ter wereld te hoog zijn
• Klagen over een land voordat je het vliegveld hebt verlaten
Alsof het op een vliegveld zo gezellig vertoeven is. Vind je het gek dat men daar nors is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:16 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nou die russen die hier rondlopen zijn gewoon echte russen hoor.
Meer meer MEERquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:18 schreef antfukker het volgende:
Meer pics van russische geile blontjes aub
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:18 schreef antfukker het volgende:
Meer pics van russische geile blontjes aub
Dat maakt inderdaad niemand iets uitquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:19 schreef TNA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is eigenlijk Canadees, maar ik denk dat dat niemand iets uitmaakt.
is toch een leuke russische meidquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:24 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik was weer naïef genoeg om niet dit soort plaatjes te verwachten
Wellicht ja. Misschien zelfs "Rusland en haar Russen". Nouja, het topic is nu toch al een verloren zaak vrees ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:37 schreef courgette het volgende:
Even mierenneuken hoor: is het niet Rusland en zijn Russen ipv Rusland en hun Russen?
Stoer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:38 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
Vooral bij 22.9 cm, dan moeten ze vaak kotsen, maar ik blif doorstoten.
ik, en als je niet ophoudt, word jij ook verwijderdquote:
Dat zou ik ook nog wel durven.quote:
echt???quote:
Die andere was vetter, van dat dak boven zo'n put slingeren deden ze daar. Kan hem alleen niet vindenquote:
Als jouw "vrienden" dat zelf vastgeknoopt hebben?quote:
Ja, maar ik zei al: alleen niet als eerste.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef samvirus het volgende:
[..]
Als jouw "vrienden" dat zelf vastgeknoopt hebben?
Fair enough.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:56 schreef courgette het volgende:
[..]
Ja, maar ik zei al: alleen niet als eerste.
Ja, is goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:40 schreef laffer het volgende:
[..]
ik, en als je niet ophoudt, word jij ook verwijderd
Moskou is niet voor niets de stad met de meeste Miljonairs, dus raar vind ik het ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:55 schreef MASD het volgende:
10 euro is gewoon een normale prijs. Moet je maar niet zo arm zijn.
Dat is geen echte Rus, -fake accent, - hij woont in Amerika, -Hij heet eigenlijk Kyle,quote:
Of het nu wel of geen rus is, -in het midden gelaten- de wapens waarover hij de beschikking heeft, is gewoon indrukwekkend te noemen. Een 40 mm machine gun is niets iets heden ten daags.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:54 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Dat is geen echte Rus, -fake accent, - hij woont in Amerika, -Hij heet eigenlijk Kyle,
+ Russen lopen niet te koop met wapens, wapens lopen te koop met Russen. Kijk naar AK-47, daarbij denk je aan russen.
Hij maakt ook facking veel money.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Of het nu wel of geen rus is, -in het midden gelaten- die wapens waarover hij de beschikking heeft, is gewoon indrukwekkend. Een 40 mm machine gun is niets iets heden ten daags.
quote:
http://englishrussia.com/2009/01/25/russian-flying-fortresses/quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die wil ik ook!Wat is 't eigenlijk?
Handig, ik ga er één bouwen en dan lekker door de lucht cruisen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
http://englishrussia.com/2009/01/25/russian-flying-fortresses/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |