De jeugdige fokkertjes kennen het natuurlijk wel als ze bier halen; het laten zien van een ID, en de achterlijke stickers met "onder de 20? Laat je ID zien!" en "Samen alcohol kopen? Samen ID tonen!".
Vandaag was het zover; het bier van TS was op, en er dienden dus nieuwe goudgele pretcylinders aangeschaft te worden.
Aangezien de Lidl (daar gaat het dus eigenlijk al fout ja

) een mooie aanbieding had van speciaalbier besloot ik deze winkel maar met mijn bezoek te vereren.
Aangekomen bij de kassa met mijn bier zie ik daar een indonesisch
e schone varken achter de kassa zitten.
Met een brede lach op d'r gezicht zegt ze "Hoi, jij bent wel 16 toch?

"
TS, die vrolijk wordt van
varkens meisjes mensen achter de kassa die voor de verandering wel zin hebben in hun werk antwoordt met het bijzonder gevatte "'k ben 22, dus dat zit wel goed".
Aangezien ik 2 meter ben en me alweer 2 dagen niet heb geschoren zocht ik niets achter haar vraag, tot ze kwam met "weet je het zeker?"
"Jawel. K heb ook een rijbewijs en 'k zal me toch wel beledigd voelen als je daarom vraagt.

"
"K wil hem toch even zien

"
Achterlijke trut. Ik moet bijna bukken voor die kutdeur van jullie, zie eruit als een halve bosaap en geef je nota bene nog het statiegeldbonnetje van het kratje wat ik net in die automaat van jullie heb geschoven, het enige wat er nog aan ontbrak was dat ze op m'n rijbewijs ging kijken of ik wel echt 16+ was
Klacht: Kassamutsen die studenten om hun ID vragen als ze bier gaan kopen.
Subklacht: Kassamutsen die denken dat 15-jarigen een sixpack speciaalbier kopen om zich te bezatten, ipv een tray schultenbrau.