Het kon niet zoveel kwaad voor de bomen stond er in het nieuws.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:24 schreef senesta het volgende:
Heb ik daar laatst niet iets over op tv gezien? Volgens mij was de remedie erger dan de kwaal en werd er aangeraden om de periode dat ze er zitten gewoon uit te zitten.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:29 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het kon niet zoveel kwaad voor de bomen stond er in het nieuws.
Wees blij dat ze je fiets, je tuinstoelen of je auto niet te pakken hebben.
Op een boom? En wat blijft er dan over van de boom?quote:
Beetje boom kan dat wel hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op een boom? En wat blijft er dan over van de boom?
omgquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd behalve een ranzig gezicht verder niet gevaarlijk. Ze vreten je boom ook niet dusdanig kaal dat deze er blijvende schade van zal ondervinden.
Je zal je auto maar zo aantreffenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd behalve een ranzig gezicht verder niet gevaarlijk. Ze vreten je boom ook niet dusdanig kaal dat deze er blijvende schade van zal ondervinden.
Zout is nou ook niet echt goed voor de meeste plantenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op een boom? En wat blijft er dan over van de boom?
Kuch zeewierquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zout is nou ook niet echt goed voor de meeste planten
Wat voor vlinders komen eruit dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:02 schreef mazaru het volgende:
Gewoon laten zitten. Die boom gaat er echt niet dood van. En straks heb je allemaal mooie vlindertjes in je tuin
Geen idee, ik ben een rupsenleek. Maar van een rups komt toch altijd een vlinder?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor vlinders komen eruit dan?
Maar die zijn niet altijd mooi.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben een rupsenleek. Maar van een rups komt toch altijd een vlinder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |