SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
..![]()
Yup. Afkortingen FTW.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:19 schreef ManianMan het volgende:
Naam topic alhoewel er niet mijn username in staat neem ik aan dat deze over mij gaat.
De volgende is voor jouw dan...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef maen het volgende:
damn ben je me nog voor, ik wou ook weer eens wat openen
Ja ik ben op zoek naar een zeer lange relatie of dacht je dat ik altijd kinderlijke gevoelens bleef houdenquote:
nouja, of het nou echt zo romantisch is...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er past helaas geen hele roman in de TT...
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De volgende is voor jouw dan...
Roman?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er past helaas geen hele roman in de TT...
Dat mag blijken na het eind van dit topicquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:24 schreef maen het volgende:
[..]
nouja, of het nou echt zo romantisch is...
Lolwhut?quote:
Jong en onschuldig uiteraardquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Lolwhut?
Mss is hartstikke jong nog, man!
hihiquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even oud als Maen... En die is ook nog vet jong...
Exact!quote:
Navisionquote:
Jup!quote:
Tegenwoordig wel jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Zo lang al. En ik kom je 1x per 2 jaar tegen ofzo
Je bent een ramptourist?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:38 schreef Mss het volgende:
Ik ben al 2 maanden niet meer in Limburg geweest
Schaam je. Maar om dat te compenseren ben ik zaterdag even in Amsterdam...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:38 schreef Mss het volgende:
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Schaam je. Maar om dat te compenseren ben ik zaterdag even in Amsterdam...
ik dacht dat ik erg was met mijn maand, maar valt mee dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:38 schreef Mss het volgende:
Ik las 'doppen'quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet 4 dames droppen daar. Mij krijg je niet naar binnen bij die 4 gasten...
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik las 'doppen'. Ik vroeg me al af waarom je daarvoor helemaal naar A'dam moest komen.
Je bent kleeeeeeeeein!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja dat klopt, anders was ik wel lesbi
Nee, mannen moeten lang zijn. Dit is mijn standaard PIquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Aan je PI te zien, vind je dat wel lekker...
Ik wist dat het je standaard PI is, daarom moest ik het even aanhalen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, mannen moeten lang zijn. Dit is mijn standaard PI
Dat!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van mannen met kleine voeten...
Pics or it didn't happen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:46 schreef Mss het volgende:
OMG, ik ben gewoon én langer én ik heb grotere voetenFail
Nee dat weet ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van mannen met kleine voeten...
Ik kan wel de leukste schoenen krijgen de grotere maten zijn allemaal uitverkochtquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:46 schreef Mss het volgende:
OMG, ik ben gewoon én langer én ik heb grotere voetenFail
Zonder!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met of zonder schoenen?
Oh ja. Pics...
Oh oké ik weet zelf beter zie mijn foboquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Zonder!
Mannen met kleine voeten hebben kleine piemels
Als een grap uitgelegd moet worden, dan is het niet grappig meer...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Zonder!
Mannen met kleine voeten hebben kleine piemels
Ook het topic gewoon toegvoegd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh oké ik weet zelf beter zie mijn fobo
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook het topic gewoon toegvoegd.
Alleen zou ik de topic link nemen, niet de link naar je FiPo.
Ik kan dat bevestigen.quote:
Daar heb ik dan natuurlijk geen zak aan...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan dat bevestigen.
Met eigen ogen gezien.
en daar doe je het natuurlijk voor...quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:05 schreef ManianMan het volgende:
Bedankt voor het topic ik krijg al meer views in mijn fobo dan eerst
Alles voor aandacht van de vrouwen hequote:
goedpunt.. aandachtshoer, maar dan als manquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles voor aandacht van de vrouwen he...
Aandachtsgigolo...quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:12 schreef maen het volgende:
[..]
goedpunt.. aandachtshoer, maar dan als man
Yup. Door een nieuw feature op het forum genaamd 'reeksen'.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:20 schreef Frishe het volgende:
Iemand een idee hoe dit topic spontaan in MyAt komt?
omdat het woord batsen erin staatquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:20 schreef Frishe het volgende:
Iemand een idee hoe dit topic spontaan in MyAt komt?
Ik dacht dat het bij hem meer willen dan doen wasquote:
Dat is bij veel mannen zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij hem meer willen dan doen was...
Waarom praat je over mij terwijl je mij toch niet leuk vind! Zeg nou eerlijk je vindt mij stiekem leuk hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:School ontruimd na valse bommelding
- door Redactie op 25-05-2011 @ 15:40
Een school in Maastricht is woensdagmiddag even ontruimd geweest vanwege een bommelding. De politie kreeg om 13.30 uur te horen dat een vrouw een verdachte doos had neergezet bij de school aan de Nijverheidsweg.
De vrouw had aangegeven dat er een bom in zat, maar al snel bleek dat dat niet het geval was. De school was intussen uit voorzorg al ontruimd. De vrouw werd even later aangehouden op het Raadhuisplein. Ze is ernstig verward.
Heer is een gedeelte van Maastricht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Snap nog niet wat je bedoelt met Heer![]()
Dank uquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heer is een gedeelte van Maastricht.
Heives = naar huis gaan. Kom jij wel eigenlijk echt uit Limburg...quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
wat is heives? Enne heb je gehoord van het hec bacterie het is dichtbij
ich kom. Oet remunj doe hansworsquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heives = naar huis gaan. Kom jij wel eigenlijk echt uit Limburg...
maar wat is dat voor dialect dan :p?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Top, maar dan kun je toch ook wel andere dialecten verstaan en lezen lijkt me...
Geen idee, maar 'heives' komt wel uit meerdere streken. Maar waar ik vandaan kom is het 'noa heem' in ieder geval.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
maar wat is dat voor dialect dan :p?
is dat boers dialect ofzo? :pquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen idee, maar 'heives' komt wel uit meerdere streken. Maar waar ik vandaan kom is het 'noa heem' in ieder geval.
eerder iets van Heimwertsquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen idee, maar 'heives' komt wel uit meerdere streken. Maar waar ik vandaan kom is het 'noa heem' in ieder geval.
Nao hoès, zalse bedoelequote:
Ik kom uit Elsloo en ken het daarvanquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
maar wat is dat voor dialect dan :p?
Foei, ga slapen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
lig nu stiekem op bed met mijn phone en de fm functie aan
Nu is het niet stiekem meer, nu weet iedereen dat..quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
lig nu stiekem op bed met mijn phone en de fm functie aan
nee maar die mensen zeggen het xelf ik lag net te slapen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:02 schreef Tism het volgende:
Staat daar tegenwoordig ook in wanneer die mensen slapen!?..
In venlo ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 04:50 schreef maen het volgende:
In Wageningen is het tijd om op te staan...![]()
Whahahahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:36 schreef maen het volgende:
Whaha ik kreeg in de trein te horen dat ik geen echte student ben; die zitten nl niet om 6uur in de trein. Of kwam ik net uit de kroeg? Nee, daar zag ik er te fris voor uit...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Morgen inderdaad. Maar dat duurt nog zo lang...
Pff wilde dat ik een dag vrij had, eindelijk weer eens genietenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen nog liggen te slapen...
Morgen heb ik vrij. En de twee weken daarna ook...quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Pff wilde dat ik een dag vrij had, eindelijk weer eens genieten
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Morgen heb ik vrij. En de twee weken daarna ook...
En dan die maandag na die twee weken ook nog.
En dan gaan werken om centjes te verdienen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog lang niet vrij, maar gelukkig ben ik na 3 weken klaar
Nope augustus weer beginnenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan gaan werken om centjes te verdienen...
Bijna....quote:
Welke wordt het?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bijna inderdaad. Morgen eindelijk de nieuwe auto ophalen...
Staat in mijn ondertitel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Welke wordt het?
Als ik nu een auto kon kopen zou het een peugeot worden, goede prijs/kwaliteitsverhouding
Ah mooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Staat in mijn ondertitel.
Maaruhm. Peugot staat niet echt bekend om zijn betrouwbaarheid...
Ik ga zaterdag in ieder geval de nieuwe peugot 207 van mijn beste vriendin bekijken. Maar ik ben er toch niet echt een fan van zeg maar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ah mooi![]()
Ik had de Golf 5 als leswagen![]()
Maar toch zou ik voor peugeot gaan, ik weet niet wat het is maar het begint een obsessie te worden als ik aan het rijden ben in paps z'n wagen en ik zie een peugeot dan sta ik altijd even stil om te kijken wat voor model het is
Ook wel leuk. Maar ook dat blijft Frans...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe auto. Heb nu een Renault Clio uit 2005 op het oog.
Haha mijn broer heeft bij Renault stage gelopenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe auto. Heb nu een Renault Clio uit 2005 op het oog.
Audi is overpriced duur merk, volkswagen vind ik wel chill om in te rijden. Die pedalen die erin zittenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ge vrijdag in ieder geval de nieuwe peugot 207 van mijn beste vriendin bekijken. Maar ik ben er toch niet echt een fan van zeg maar.
Doe mij maar een audi of een vw.
Overpriced valt mee. De afwerking is gewoon vele malen beter, evenals de kwaliteit van de gebruikte spullen. Dat is ook precies waarom BMW en Mercedes zo duur zijn. Maar je krijgt er echt wel wat meer auto voor terug.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Haha mijn broer heeft bij Renault stage gelopen![]()
[..]
Audi is overpriced duur merk, volkswagen vind ik wel chill om in te rijden. Die pedalen die erin zitten
Als je die nieuwe peugot's zietquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Overpriced valt mee. De afwerking is gewoon vele malen beter, evenals de kwaliteit van de gebruikte spullen. Dat is ook precies waarom BMW en Mercedes zo duur zijn. Maar je krijgt er echt wel wat meer auto voor terug.
Qua uiterlijk bevalt me alleen de RCZ (mooier dan een TT overigens), en de nieuwe 508. Van de rest vind ik gewoon de wielkappen en voorkant onzettend lelijk...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als je die nieuwe peugot's ziet![]()
Sportstoeltjes en lekker comfort (beenruimte). Ook het elektrisch gedeelte (de snufjes) van de nieuwe zijn chill
Ik vind ze juist ubervet maar ja persoonlijke visies/smakenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk bevalt me alleen de RCZ (mooier dan een TT overigens), en de nieuwe 508. Van de rest vind ik gewoon de wielkappen en voorkant onzettend lelijk...
Yup.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik vind ze juist ubervet maar ja persoonlijke visies/smaken
Ik weet hetquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook wel leuk. Maar ook dat blijft Frans...
Ik zie heel veel mensen in PTA een topic aanmaken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet het
Moet nu even kijken wat ik met mijn budget kan en wat voor auto's mij aanspreken.
Had ik maar 11.000 euro op mijn rekening dan zou ik het wel wetenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zie heel veel mensen in PTA een topic aanmaken.
Maar ik weet nu al dat je daarna nog niet weet wat je wilt...![]()
Dat heb ik nu niet meer...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Had ik maar 11.000 euro op mijn rekening dan zou ik het wel weten
206 als beginners wagenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat heb ik nu niet meer...
Maar welke wil je dan precies hebben?
11k is nieuwwaarde toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die krengen kosten toch geen 11k meer...
Die auto wordt toch niet meer gemaakt? Of bedoel je een 206+?quote:
206+quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die auto wordt toch niet meer gemaakt? Of bedoel je een 206+?
http://www.autowereld.nl/(...)-969888/details.html ¤ 3.950,- met slechts 17k op de klok.
Ok. Dat verklaart. Kaal ben je dan 11k kwijt inderdaad. Wil je iets van opties, dan denk ik dat je toch al snel aan de 14k komt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
206+![]()
Maar een 206 is ook wel oké tenzij die veroest is
Scheelt airco hoef ik niet daar kan ik heel slecht tegenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok. Dat verklaart. Kaal ben je dan 11k kwijt inderdaad. Wil je iets van opties, dan denk ik dat je toch al snel aan de 14k komt.
De airco kost al 900 euro.
Lekker bakken in de zomer met het raampje open...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Scheelt airco hoef ik niet daar kan ik heel slecht tegen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekker bakken in de zomer met het raampje open...
Je moet je niet te veel van die sportstoelen voorstellen hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Daar kan mijn lichaam wel tegen, 13775 nieuw prijs + sportstoeltjes![]()
Dat wordt flink sparen of 2de hands eentje van half jaar oud op de kop tikken
Weet ik maar die zien er wel beter uit dan die standaard stoeltjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet je niet te veel van die sportstoelen voorstellen hoor.
Het zijn geen kuipstoeltjes als je dat denkt.
De caravan inpakken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat ga je morgen dan doen in je vrije tijd?
Yup. Zaterdag even op en neer naar Amsterdam, en zondag met de caravan richting de Elzas in Frankrijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je gaat met de nieuwe auto direct op vakantie
Pas maar op dat je geen deuken in de wagen krijgt... maar verder wel lekker om zo lang te rijden en zeker met een Golf, die pedalen zijn goddelijk koppelen is er niets bij vergeleken met een opelquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Zaterdag even op en neer naar Amsterdam, en zondag met de caravan richting de Elzas in Frankrijk.
Ik hoef niet meer te koppelen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen deuken in de wagen krijgt... maar verder wel lekker om zo lang te rijden en zeker met een Golf, die pedalen zijn goddelijk koppelen is er niets bij vergeleken met een opel
Op 90?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer te koppelen.
Gewoon de Duitse autobahn op, cruise control op 90, en dan hoef ik alleen nog maar te sturen zeg maar...
In Duitsland mag ik maar 80.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Op 90?Mijn oom rijdt steevast 130 met caravan
Het is onverantwoord maar hij doet dat al jaren... maarja ongeluk zit in een klein hoekie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In Duitsland mag ik maar 80.
En 130 met een aanhangwagen is zeer onverantwoord. Ook al mag je dat in Frankrijk.
Yup. En met een sticker mag je 100, maar ik heb geen tijd meer om daar voor te gaan. Dat komt ergens na de vakantie wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is onverantwoord maar hij doet dat al jaren... maarja ongeluk zit in een klein hoekie.
Duitsland en snelheidslimieten?
Wat de neuk met sticker mag je wel gas geven? Wat is het verschil buiten de sticker gezien?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. En met een sticker mag je 100, maar ik heb geen tijd meer om daar voor te gaan. Dat komt ergens na de vakantie wel.
Ja, voor aanhangers welquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is onverantwoord maar hij doet dat al jaren... maarja ongeluk zit in een klein hoekie.
Duitsland en snelheidslimieten?
Dan is de combiniatie niet veilig genoed om harder te mogen rijden. Er worden op een bepaald aantal punten gekeken of het verantwoord is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat de neuk met sticker mag je wel gas geven? Wat is het verschil buiten de sticker gezien?
Oh ok.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan is de combiniatie niet veilig genoed om harder te mogen rijden. Er worden op een bepaald aantal punten gekeken of het verantwoord is.
Onder andere moeten er schokbrekers onder de caravan liggen. De auto moet zwaarder zijn dan de caravan. De banden mogen niet ouder dan 6 jaar zijn. Geen haarscheurtjes in de hulpkoppeling. En nog wel wat dingen. Niet meer dan terecht vind ik.
Ja was rond aan het kijken op fok pricecheck toen zag ik bij auto's tuningstaan en kun je model kiezen en spullen zoeken van andere sitesquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Plemp eens wat links neer hier dan.
Ik mis het gedeeltje waar je het model kunt aangeven?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja was rond aan het kijken op fok pricecheck toen zag ik bij auto's tuningstaan en kun je model kiezen en spullen zoeken van andere sites
Links in zoekopdracht de model intypenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik mis het gedeeltje waar je het model kunt aangeven?
Boring... Niet eens fatsoenlijke tuning...quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Links in zoekopdracht de model intypen
Ik zou voor de Fox gaan...quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hallo.
Kan ik hier nog goed advies krijgen. Wil naar 1 van deze 2 auto's gaan kijken.
Renault Clio Bouwjaar 2005
http://www.autotrader.nl/(...)en Fox Bouwjaar 2008
Ten eerste vanwege het logo op de grill. En ten tweede omdat Duitse kwaliteit boven die van Franse gaat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom spreekt die je meer aan?
Whehequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ten eerste vanwege het logo op de grill. En ten tweede omdat Duitse kwaliteit boven die van Franse gaat.
Al bij een dealer/autohandelaar geweest om er eens in te rijden? Persoonlijk vind ik het belangrijker hoe een auto rijdt, hoe de wegligging en dergelijke is. Dan ga ik pas kijken naar opties/extra's enzo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hallo.
Kan ik hier nog goed advies krijgen. Wil naar 1 van deze 2 auto's gaan kijken.
Renault Clio Bouwjaar 2005
Volkswagen Fox Bouwjaar 2008
Ok. Beide auto's zijn in ieder geval kleiner.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rij nu in een Seat Cordoba 1.6 uit 1999.
Heb eigenlijk niet zoveel eisen voor mijn nieuwe auto. Het moet een auto zijn, geen koekblik en heb nu wel graag airco + radio/cd speler.
Gewoon eens op een vrije dag wat autobedrijven langs gaan. De meeste adverteren niet op autosites en dus zie je niet alle auto's die te koop staan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volkswagen Polo heb ik ook naar gekeken, alleen daarvan valt het aanbod hier in de buurt best tegen vind ik.
Auto's zoeken is eigenlijk helemaal niet zo'n leuke sport. Als ik 10.000 euro meer te besteden had was de keuze een stuk groter geweest.
Ik ben inmiddels aan mijn tweede wagen bezig...quote:
de peugot is wel in trek de laatste tijd. Ik zie bijna geen opel meer rond rijden dat was eerst de hype....quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels aan mijn tweede wagen bezig...
Van een twingo uit 94 (gekocht in 2005) ben ik vorig jaar overgestapt naar een nieuwe peugeot 107.
Kost (bijna) geen drol en rijdt als een trein, dus logisch!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
de peugot is wel in trek de laatste tijd. Ik zie bijna geen opel meer rond rijden dat was eerst de hype....
Ga eens naar de Seat garage. Staan meestal genoeg Ibiza's voor euro of 7500.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rij nu in een Seat Cordoba 1.6 uit 1999.
Heb eigenlijk niet zoveel eisen voor mijn nieuwe auto. Het moet een auto zijn, geen koekblik en heb nu wel graag airco + radio/cd speler.
Leuke wagentjes zijn dat. Als mijn budget het toe zou laten, zou ik m'n 206 best willen wisselen voor een 107.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels aan mijn tweede wagen bezig...
Van een twingo uit 94 (gekocht in 2005) ben ik vorig jaar overgestapt naar een nieuwe peugeot 107.
Ik wens je veilige KiloMeters met de nieuwe wagen toequote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vrijdag.
Over een uurtje zoiets de auto halen.
Dank je.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik wens je veiligen KiloMeters met de nieuwe wagen toe
MVG,
Manianman
Heb je ook al gekeken bij de renault garage in Roermond tegenover Retail Park? Daar stond ook een Golfjequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volkswagen Polo heb ik ook naar gekeken, alleen daarvan valt het aanbod hier in de buurt best tegen vind ik.
Auto's zoeken is eigenlijk helemaal niet zo'n leuke sport. Als ik 10.000 euro meer te besteden had was de keuze een stuk groter geweest.
Die 107 lijkt verdacht veel op die Citroën C1quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Leuke wagentjes zijn dat. Als mijn budget het toe zou laten, zou ik m'n 206 best willen wisselen voor een 107.
Ik zou doorsparen ik schaam mij kapot in zo'n ding en het rijdt niet echt lekker maar ja eigen keuze hè.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je voor een van de drieling kiest, dan lijkt de aygo de beste keuze.
Ik wil het weleens over jou hebben? Hoe kijk jij tegen een relatie aan, wat verwacht je van je ultieme droomman?quote:
Hey je pikt mijn gedachtenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We kunnen het altijd over jou gaan hebben.
Als ik vanavond op een normale tijd klaar ben met mijn werk dan ga ik daar even kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb je ook al gekeken bij de renault garage in Roermond tegenover Retail Park? Daar stond ook een Golfje
Daar kan ik tenminste wel over mee pratenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We kunnen het altijd over jou gaan hebben.
Haarkleur, lengte, gewicht, hobbies, studie, broers, zussen, relatie? We willen het allemaal weten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:13 schreef maen het volgende:
[..]
Daar kan ik tenminste wel over mee praten
Ze negeert mij ook gewoon hèquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Haarkleur, lengte, gewicht, hobbies, studie, broers, zussen, relatie? We willen het allemaal weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiemorgen. Lekker geslapen?quote:
Ik moet ook nog veel doen, boekingen kas, invorderingen, uitkering, aansluitingen cz controleren en verslagen uitprinten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tot 10:30 is het relatief rustig op mijn werk, eindelijk wat tijd voor mezelf en dingen die ik zelf moet regelen.
Maak van die vrijheid ook maar direct even gebruik, want over een uurtje zal de druk wel weer opgevoerd gaan worden. Die drukte heeft wel zijn weerslag op mijn weerstand.
Haha als ik dat zo ineens allemaal op gaan noemen zijn we ook met 2 seconden weer klaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Haarkleur, lengte, gewicht, hobbies, studie, broers, zussen, relatie? We willen het allemaal weten.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:18 schreef maen het volgende:
[..]
Goeiemorge. Nee niet eensdit gaat een hele lange zware dag worden...
Daarom stelde ik mijn vraag maar goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:20 schreef maen het volgende:
[..]
Haha als ik dat zo ineens allemaal op gaan noemen zijn we ook met 2 seconden weer klaar
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze negeert mij ook gewoon hè
Whaha nee, ben gewoon niet zo snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat klinkt voornamelijk financieel/administratief.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik moet ook nog veel doen, boekingen kas, invorderingen, uitkering, aansluitingen cz controleren en verslagen uitprinten.
Wacht maar totdat je de vervolgvragen ziet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:20 schreef maen het volgende:
[..]
Haha als ik dat zo ineens allemaal op gaan noemen zijn we ook met 2 seconden weer klaar
Dat is ook al weer een tijdje...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n scrollbalken naast de quote, heb dat nog nooit gezien?
Is het ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klinkt voornamelijk financieel/administratief.
Hier ligt ook nog genoeg op de plank, ga er voor het weekend toch niet meer allemaal aan toe komen en in het weekend ga ik er niets voor doen. Weekend is ook weer een opeenvolging van activiteiten, maar daar zit gelukkig wel het nodige vermaak tussen als het goed is.
Je weet niet wat voor programma ik heb hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Is maar hoe zwaar je noemt, ben al 2 nachten op en ik ga gewoon door hoor
Oh je bent half ziekjes, sorry dat wist ik nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:24 schreef maen het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor programma ik heb hebovendien moet ik gewoon ff goed ziek worden ipv zo half, dat scheelt vast ook
Ojee...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je de vervolgvragen ziet.
Dat had ik ook nog niet verteldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh je bent half ziekjes, sorry dat wist ik niet
Vroeg ik me ook af idd. Bij mij iig nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:35 schreef ManianMan het volgende:
Het is opeens stil word er ondertussen gePM't met elkaar?
Ik zal je missenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Even alle spullen voor in de caravan klaar gezet.
Ben jij zo snel eenzaam?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bij mij ook nietvoel mij opeens een beetje eenzaam
Naar....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:18 schreef maen het volgende:
[..]
Goeiemorge. Nee niet eensdit gaat een hele lange zware dag worden...
Dankjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Naar....
Sterkte vandaag / vannacht alvast
Whiskyquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:54 schreef maen het volgende:
[..]
Dankjewill need it, vermoedelijk geen whisky voor mij
Dat vind ik meer allees. Eenzaam ben je als het lang aanhoudtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als je niet echt iets leuk te doen hebt en niet echt sprekende collega's hebt wel
Zo erg? Wat is er dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:54 schreef maen het volgende:
[..]
Dankjewill need it, vermoedelijk geen whisky voor mij
Keej bedankt voor je uitlegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:55 schreef maen het volgende:
[..]
Dat vind ik meer allees. Eenzaam ben je als het lang aanhoudt
Ziekjesquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:58 schreef maen het volgende:
[..]
Ziekjeshoop dat het in de loop van de dag wat bijtrekt, maar tot nu toe werd het alleen maar erger....
Ik heb gister uberhaupt niet gedronken....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Je moet ook niet de hele fles alleen leeg drinken
Hopen dat t beter wordt dan...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:58 schreef maen het volgende:
[..]
Ziekjeshoop dat het in de loop van de dag wat bijtrekt, maar tot nu toe werd het alleen maar erger....
Wat lief!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hopen dat t beter wordt dan...
* MPG maakt thee voor maen, en perst een lading sinaasappels uit...
Theequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hopen dat t beter wordt dan...
* MPG maakt thee voor maen, en perst een lading sinaasappels uit...
Ik moet nu echt niet aan koffie denken, en ik hou niet van chocolaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Theemaar toch is koffie en chocomel lekkerder
![]()
Veel plezierquote:
Koffie na het drinken van veel alcoholquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef maen het volgende:
[..]
Ik moet nu echt niet aan koffie denken, en ik hou niet van chocola
Ik ben zelf ook een gigakoffieleut, maar als je ziekjes bent is thee beter.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Theemaar toch is koffie en chocomel lekkerder
![]()
Zelfs dan geen koffie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
[..]
Koffie na het drinken van veel alcohol![]()
Ben je opeens alle lading kwijt daarna een lange douche en je bent weer fris
Daarom ben je ook koffiemod toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een gigakoffieleut, maar als je ziekjes bent is thee beter.
En besides, het gaat niet om wat ik lekker vind, het gaat erom dat maen snel opknapt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een gigakoffieleut, maar als je ziekjes bent is thee beter.
En besides, het gaat niet om wat ik lekker vind, het gaat erom dat maen snel opknapt.
Zoiets. Ik moet dat nog steeds aanpassen...quote:
Much to learn, you have... Young padawan...quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Much to learn, you have... Young padawan...
/yoda
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:30 schreef maen het volgende:
maar het zorgt er wel voor dat het hele topic weer stil valt
Ja, ManianMan is hard aan het leren geslagenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:30 schreef maen het volgende:
maar het zorgt er wel voor dat het hele topic weer stil valt
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij ligt onder de wol, met de thee die ik gezet heb en dat sinaasappelsap.
Ik was ook hard aan het werkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ManianMan is hard aan het leren geslagen...
En jij ligt onder de wol, met de thee die ik gezet heb en dat sinaasappelsap.
En ik was ff heel hard aan het werk...
Niet? Boefjequote:
Koekje erbijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet? Boefje![]()
...
* MPG stopt je weer onder de wol en gaat verse thee en sinaasappelsap regelen. Beschuitje erbij doen?
lekker! maar moet eerst nog ff wat dingen voor vanavond regelen, daarna weer slapenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet? Boefje![]()
...
* MPG stopt je weer onder de wol en gaat verse thee en sinaasappelsap regelen. Beschuitje erbij doen?
Hmmmm.... Vooruit dan.... Omdat dat ook belangrijk is.... Maar dan weer onder de wol hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:44 schreef maen het volgende:
[..]
lekker! maar moet eerst nog ff wat dingen voor vanavond regelen, daarna weer slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |