Ja, maar Plato niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:14 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ey mooie picca man, trouwens werd Socrates niet gedwongen om zelfmoord te plegen door de heersers van Athene
Napoleon werd inderdaad verslagen door Engeland: vandaar dat admiraal Nelson op dit plaatje is afgebeeld.quote:is Napoleon geen dictator geweest die verslagen werd door Pruissen en Groot-Brittannie,
Maar niet dermate dat ze geen uitvindingen kon doen.quote:werd Marie Curie niet onderdrukt omdat ze vrouw was,
Niet geheel.quote:was de middeleeuwen geen periode van achteruitgang
Die bepaald geen Dajak was.quote:en is het Amerikaanse ruimteprogramma niet gebaseerd op de V2 raketten van Von Braun
Dat klopt.quote:en was Charles Lindberg geen racist ? Indeed, there is a reason why people are staring
quote:
moraalridder? omdat ik gemengde koppels niet afkeur.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh daar hebben we een moraal ridder
[..]
Ja, dat is een meisje.
"hij zit de hele dag bij zijn vrienden"quote:Op maandag 30 mei 2011 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je hebt ook zo'n programma waarin NLe wijven richting Ghana en zo gaan om daar gezellig met hun manlief te gaan wonen
Echt, IEDERE keer van die GroenLinks-naieve kuttekoppen die dan huilen als ze daar in een stofnest komen.
En dan na een week of 3 is de lol er echt wel van af
Het lijkt bijna op een normale relatie.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:58 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
"hij zit de hele dag bij zijn vrienden"
"hij doet de hele dag niets"
"ik moet alles zelf doen in de huishouding"
"de eerste week is het wel leuk dat je wordt nagefloten, nu trek ik een lange broek aan"
"ik mis het eten. Ben het nou wel zat om weer bladeren en rijst te eten".
Prachtig is dat
beetje misschien, maar waarom helemaal naar oeleboeloe-land gaan terwijl je het hier ook kan hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het lijkt bijna op een normale relatie.
Nee, hier gaat het anders en bij mn ouders en schoonouders ook. Weet niet uit welk nest jij komt.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het lijkt bijna op een normale relatie.
http://www.net5.nl/web/show/id=575397/langid=43quote:Woensdag 16 september 2009: Nicoline & Balla
Nicoline is in 2004 voor haar studie Antropologie in Gambia en leert hier Balla kennen. Balla is in zowel Gambia als Senegal een beroemde muzikant. Op het moment dat ze elkaar ontmoeten hebben beiden nog een relatie, maar als ze elkaar drie jaar later weer tegen komen, slaat de vonk alsnog over. Nicoline vertrekt voorgoed naar Afrika en gaat uiteindelijk met Balla in Dakar (Senegal) wonen. Hier krijgt Nicoline veel last van haar astma en bovendien kan ze moeilijk werk vinden, terwijl haar geld langzamerhand opraakt.
Hoe gaat het met Nicoline en Ballaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/web/show/id=575397/langid=43
wat een dom wijf. Liefde maakt duidelijk blindquote:Op maandag 30 mei 2011 10:17 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Nicoline en Balla
10 november 2009
In ons laatste verslag konden jullie lezen dat ik inmiddels in Nederland terug was gekomen, en dat we bezig waren met de IND procedure om Balla hier naar toe te halen. Maar het is alweer de hoogste tijd voor een update, want er kan veel gebeuren in een paar maanden…
+++++
Tja, dat was te verwachten.
Van zulke liefde zou het mij ook zwart voor de ogen worden.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:18 schreef wise het volgende:
[..]
wat een dom wijf. Liefde maakt duidelijk blind
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Van zulke liefde zou het mij ook zwart voor de ogen worden.
Get it? Met een neger hebben, je ziet het dan even niet meer zitten en het wordt dan zwart voor je ogen ?
Je snapt natuurlijk wel dat van deze enorm knappe fotocollage ook een tegenovergestelde versie kan worden gemaakt?quote:
Doe eens? Je mag het ook uitleggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat van deze enorm knappe fotocollage ook een tegenovergestelde versie kan worden gemaakt?
Dat kan, alleen zie je bijna nooit een blanke man met een zwarte vrouw.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat van deze enorm knappe fotocollage ook een tegenovergestelde versie kan worden gemaakt?
En als je je dan in je kont laat nemen door een neger en dan gaat zitten, zit je op zwart zaad.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Van zulke liefde zou het mij ook zwart voor de ogen worden.
Get it? Met een neger hebben, je ziet het dan even niet meer zitten en het wordt dan zwart voor je ogen ?
Nee, dat vínd jij.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef wise het volgende:
[..]
Logisch opzich, want zwarte vrouwen zijn 9,5 van de 10 keer lelijk
Nee dat kan niet. Blanken zijn over het algemeen wat creatiever ingesteld. Die bedenken dit soort 'out of the box' dingen.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef wise het volgende:
[..]
Dat kan, alleen zie je bijna nooit een blanke man met een zwarte vrouw.
Logisch opzich, want zwarte vrouwen zijn 9,5 van de 10 keer lelijk
is algemeen bekendquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En als je je dan in je kont laat nemen door een neger en dan gaat zitten, zit je op zwart zaad.
Ja, als je dat laat doen geeft die neger je van katoen, nadat hij een donkerbruin vermoeden krijgt dat de hele handel niet zwart op wit is gezet en ze eigenlijk niet getrouwd zijn, dan liegt hij dus dat hij zwart ziet.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn kaken. hahahahaa. Ff een pauze.
Algemeen bekend? Waar dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef wise het volgende:
[..]
is algemeen bekend
maar je zal je wel aangesproken voelen als zwarte, geeft niet, ik maal er niet om
Algemeen bekend?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef wise het volgende:
[..]
is algemeen bekend
maar je zal je wel aangesproken voelen als zwarte, geeft niet, ik maal er niet om
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:17 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Nicoline en Balla
10 november 2009
In ons laatste verslag konden jullie lezen dat ik inmiddels in Nederland terug was gekomen, en dat we bezig waren met de IND procedure om Balla hier naar toe te halen. Maar het is alweer de hoogste tijd voor een update, want er kan veel gebeuren in een paar maanden…
+++++
Tja, dat was te verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BallaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoetballaDe klaagbaak is een machine.
Creatief denken, nee maar!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef wise het volgende:
maar je zal je wel aangesproken voelen als zwarte
Noem eens vijf bekende zwarte fotomodellen. Nee, geen Jessica Alba. Die is ook niet zwart. En een filmster.quote:
Alsof fotomodellen automatisch mooi zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Noem eens vijf bekende zwarte fotomodellen. Nee, geen Jessica Alba. Die is ook niet zwart. En een filmster.
Bekende hè:
1. Naomi Campbell
Maak jij het rijtje af? Of iemand anders....
Ooh, dus louter de 'rassen' die bekende fotomodellen afleveren, zijn - volgens de hele wereld - mooi?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Noem eens vijf bekende zwarte fotomodellen. Nee, geen Jessica Alba. Die is ook niet zwart. En een filmster.
Bekende hè:
1. Naomi Campbell
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ooh, dus louter de 'rassen' die bekende fotomodellen afleveren, zijn - volgens de hele wereld - mooi?
Dit klopt ja. Wat in de media komt is hetgeen dat algemeen mooi wordt gevonden.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ooh, dus louter de 'rassen' die bekende fotomodellen afleveren, zijn - volgens de hele wereld - mooi?
ja, zelfde als bij mode. Terwijl ze gewoon spuuglelijk zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 11:06 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dit klopt ja. Wat in de media komt is hetgeen dat algemeen mooi wordt gevonden.
Zet FashionTV of wat dan ook aan en je ziet over het algemeen blanke vrouwen, aziaten of halfbloedjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze hebben vaak van die rare lichaamsverhoudingen. Geen schoonheid en daarom niet zo vaak in de modebranche. Wel weer halfbloedjes en die zie je dan in het topic 'donkere schoonheden'. Zwarte schoonheden zijn er haast niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:10 schreef wise het volgende:
[..]
ja, zelfde als bij mode. Terwijl ze gewoon spuuglelijk zijn
agreedquote:Op maandag 30 mei 2011 11:16 schreef ZureLucht het volgende:
Ze hebben vaak van die rare lichaamsverhoudingen. Geen schoonheid en daarom niet zo vaak in de modebranche. Wel weer halfbloedjes en die zie je dan in het topic 'donkere schoonheden'. Zwarte schoonheden zijn er haast niet.
Noem mij eens één bekende Antiliaanse of Surinaamse schoonheid. Lastig hoor.
En daarom begrijp ik de Nederlandse blanke man wel. Je hebt ze wel natuurlijk die met een zwarte vrouw rondlopen, alleen het komt niet zo vaak voor als blanke vrouwen met een zwarte man.
Pam Grier, Phylicia Rashad, Esther Baxter. Ken jij de precieze afkomst van alle blanke fotomodellen?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Bekende hè:
1. Naomi Campbell
De reden dat veel donkergekleurde mannen blanke vrouwen willen, is omdat ze hun kansen op aantrekkelijke kinderen willen vergrotenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:16 schreef ZureLucht het volgende:
En daarom begrijp ik de Nederlandse blanke man wel. Je hebt ze wel natuurlijk die met een zwarte vrouw rondlopen, alleen het komt niet zo vaak voor als blanke vrouwen met een zwarte man.
de reden is dat ze van de een naar de ander kunnen hoppen. Doen ze bij zwarte vrouwen ook, alleen die hebben vaak een grote bek, dus komt hiet minder vaak voor.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De reden dat veel donkergekleurde mannen blanke vrouwen willen, is omdat ze hun kansen op aantrekkelijke kinderen willen vergroten
Alsof ze langetermijnvisie hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De reden dat veel donkergekleurde mannen blanke vrouwen willen, is omdat ze hun kansen op aantrekkelijke kinderen willen vergroten
Misschien dat ze zien dat blanken betere kansen hebben en willen ze een graantje meepikken?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof ze langetermijnvisie hebben.
Och, als ik verliefd zou worden op een Surinaamse of zo zou het me allemaal maar weinig boeien wat de kleur van haar huid is e.d. Maar dat boeit me sowieso niet, mensen oordelen op huidskleur is fout als je het mij vraagt.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:16 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Zet FashionTV of wat dan ook aan en je ziet over het algemeen blanke vrouwen, aziaten of halfbloedjes.
Geen negroide types.
[..]
Ze hebben vaak van die rare lichaamsverhoudingen. Geen schoonheid en daarom niet zo vaak in de modebranche. Wel weer halfbloedjes en die zie je dan in het topic 'donkere schoonheden'. Zwarte schoonheden zijn er haast niet.
Noem mij eens één bekende Antiliaanse of Surinaamse schoonheid. Lastig hoor.
Ook. En een verblijfstatus in Nederland.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:24 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ook. En een verblijfstatus in Nederland.
Leuk als one night stand. Wil toch wel een beetje kerel met inhoud en die over maatschappelijke, economische en andere dingen kan ouwe hoeren.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Och, als ik verliefd zou worden op een Surinaamse of zo zou het me allemaal maar weinig boeien wat de kleur van haar huid is e.d.
Volgens mij komt het omdat negeressen veel dominanter zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Misschien dat ze zien dat blanken betere kansen hebben en willen ze een graantje meepikken?
Dat zoek ik ook in een partner, dat staat in ieder geval veel en veel hoger dan huidskleur bij mij.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:26 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Leuk als one night stand. Wil toch wel een beetje kerel met inhoud en die over maatschappelijke, economische en andere dingen kan ouwe hoeren.
Bij de meesten lukt je dat niet.
(niet allemaal dames en heren, ik maak het even extra zwart (hihihi, zwart) zodat het scheren van kammen wordt voorkomen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |