Je bent een aanslag aan het plannen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die knetter kan beter gaan spijbelen morgen. Denk dat mn remmen spontaan kapot gaan anders
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die knetter kan beter gaan spijbelen morgen. Denk dat mn remmen spontaan kapot gaan anders
Lees eens wat ik net heb getyptquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt pissig hiervan.
Er komt echt een tijd dat "we" het niet meer pikken hoor. Het rookverbod werkte ook voor geen meter hier, ik wil ze wel eens met de ME zien komen opdraven bij een BBQ-flashmob met 1500 man...
Ik las hetquote:
I did look for it, I found it in the basement in a locked cabinet behind a locked door with a sign saying: mind the leopardquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik las het.
We zullen zien..... meestal doen ze dit heel sneaky zodat je gewoon te laat bent met je bezwaar.
Hij vindt mij een zeekoequote:Op woensdag 25 mei 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo burn? Weet jij over wie ik het heb?
Neuh, ze zit hier om de hoek op school, heb een pleurishumeur, mag haar niet en aangezien alles bij mij kapot gaat kan het zomaar gebeuren dat mn remmen het spontaan begevenquote:
Dat mag niet... Het moet echt publiekelijk aangekondigd worden. Net als geplande kapvergunningen, wegwerkzaamheden e.d. Het komt dan waarschijnlijk in de krant te staan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik las het.
We zullen zien..... meestal doen ze dit heel sneaky zodat je gewoon te laat bent met je bezwaar.
Da's niet lief van HWquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vindt mij een zeekoe
[..]
Neuh, ze zit hier om de hoek op school, heb een pleurishumeur, mag haar niet en aangezien alles bij mij kapot gaat kan het zomaar gebeuren dat mn remmen het spontaan begeven
Dat overleefd George nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vindt mij een zeekoe
[..]
Neuh, ze zit hier om de hoek op school, heb een pleurishumeur, mag haar niet en aangezien alles bij mij kapot gaat kan het zomaar gebeuren dat mn remmen het spontaan begeven
En ik?quote:
Oh laat maar danquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent er dan toch al lang uitgesprongen
Jij wil vast wel lachen?quote:
Tuurlijk wil ik wel lachenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh laat maar dan
[..]
Jij wil vast wel lachen?
Zo ja dan PM ik je wel even
Wanneer kan je er in?quote:
Top man! Nu wil ik wel foto's zien!quote:
Och hou op!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |