Gelukkig heb je voor auto's 16 tinten 'zwart'quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
Ik vind trouwens niet dat zwart de enige juiste kleur voor auto's is
Ik welquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
Ik vind trouwens niet dat zwart de enige juiste kleur voor auto's is
Ik doel er meer op, dat het van de auto afhankelijk isquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig heb je voor auto's 16 tinten 'zwart'
Keuze genoeg dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig heb je voor auto's 16 tinten 'zwart'
En oh wee als je dan de nieuwe auto van iemand zwart noemt...quote:
Toch mooier in het zwart...quote:
Dus om het punt over dat zwart niet de enige mooie kleur is, kom je met een andere dodelijk saaie kleur?quote:
das alleen voor mini coopers en andere britse wagensquote:
Ja maar die is mishandelt door een pauperige tupperware tuner.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort dingen horen in opvallende kleuren.
Daarom is het nog wel mooi.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef clevy het volgende:
[..]
das alleen voor mini coopers en andere britse wagens
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja maar die is mishandelt door een pauperige tupperware tuner.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja maar die is mishandelt door een pauperige tupperware tuner.
Ja maar hij moet dus al wegquote:
Ik weet dat je me gewoon aant pesten bent jaquote:
Toeval, echt waar.quote:
Nee, zaterdag ga ik pas echt naar een beauty kijken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar hij moet dus al weg
[..]
Ik weet dat je me gewoon aant pesten bent ja
[..]
Toeval, echt waar.
[..]
Nee, zaterdag ga ik pas echt naar een beauty kijken...Plagen, schat. PlagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Met zo'n lens kan ik mijn punto ook een racewagen maken.quote:
Naisquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel zwart, maar niet helemaal.
Arme jijquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar Nuzit ik 3 hoog in Groningen
Bugatti veyronquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Good question, mijn wodka is er nog nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:02 schreef clevy het volgende:
grmbl grmbl.. waar blijft die knakker van de tnt
dat schiet ook niet op! ik wacht op een telefoonquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Good question, mijn wodka is er nog niet
Als de pvda dat zou willen zijn ze meteen al hun achterban kwijtquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik word ZO moet van die smerige teringleijers van de PVDA![]()
![]()
!!!!
Nou gaan ze BBQén in het vondelpark verbieden, die gasten mogen ze van mij levend villen en dan verkolen op een megaBBQ...
PVDA=de doodsteek voor de stad.....
Hmmmzzz, het was een D66ér lees ik nu, maar dan nog, PVDA is kut.
Waarom?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik word ZO moet van die smerige teringleijers van de PVDA![]()
![]()
!!!!
Nou gaan ze BBQén in het vondelpark verbieden, die gasten mogen ze van mij levend villen en dan verkolen op een megaBBQ...
PVDA=de doodsteek voor de stad.....
Hmmmzzz, het was een D66ér lees ik nu, maar dan nog, PVDA is kut.
Ja, dat was een Pavlov van mijn kant op het woord "verboden" icm "Amsterdam"quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als de pvda dat zou willen zijn ze meteen al hun achterban kwijt
Heeft chubby je geen track&trace code gegeven?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Good question, mijn wodka is er nog niet
Die heeft ie niet...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft chubby je geen track&trace code gegeven?
Heb het niet aangetekend verstuurdquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft chubby je geen track&trace code gegeven?
Waarom het verboden moet wordenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat moslims nogal graag BBQ'en in het park met de hele familie.
Standaard bij een pakketje toch?quote:
Omdat "er mensen zijn die er last van hebben".quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dan staat het vast op het bonnetje wat ik weggepleurd heb
Ik denk dat de nachtploeg hem soldaat heeft gemaakt. *hic*quote:
Uhm dat zit standaard bij pakjes babequote:
Ik vrees ook zoiets jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik denk dat de nachtploeg hem soldaat heeft gemaakt. *hic*
hoe kan je nou last hebben van een BBQquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat "er mensen zijn die er last van hebben".
En omdat er dus mensen van buiten Amsterdam hier komen wonen en niet snappen dat wonen in een stad overlast met zich meebrengt....
Kapottrappen die lui en dat is deze keer NIET overtrokken qua reactie....
Ja ook ik maak weleens foutenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm dat zit standaard bij pakjes babe![]()
Slim bezig jij
In het vondelpark, dus niet bij mensen in de tuin ofzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
hoe kan je nou last hebben van een BBQ
zeikerds
Oh ja, 't zelfde soort dat naast een boer gaat wonen en dan gaat klagen over de stankquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat "er mensen zijn die er last van hebben".
En omdat er dus mensen van buiten Amsterdam hier komen wonen en niet snappen dat wonen in een stad overlast met zich meebrengt....
Kapottrappen die lui en dat is deze keer NIET overtrokken qua reactie....
Maar het Vondelpark is juist zoals het nu is 1 van de charmepunten van Amsterdam.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het vondelpark, dus niet bij mensen in de tuin ofzo.
Ik meen het oprecht, mensen die hierover geklaagd hebben mogen ze van mij echt met hele harde hand de stad uittrappen, als je hiertegen bent hebt je NIETS in Amsterdam te zoeken..
Of bij Schiphol en dan klagen over overvliegende vliegtuigen idd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, 't zelfde soort dat naast een boer gaat wonen en dan gaat klagen over de stank
Been there, done that
Precies, heeft ook weinig met wonen in een stad te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, 't zelfde soort dat naast een boer gaat wonen en dan gaat klagen over de stank
Been there, done that
Nou... in Staphorst mag je gewoon BBQ-en hoor, zelfs op zondagquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of bij Schiphol en dan klagen over overvliegende vliegtuigen idd.
Maar dit is de zoveelste teringstreek van de lokale politiek, Amsterdam is echt staphorst 2 aan het worden.
Ja maar waarom moet de lokale politie, mensen van wie je mag verwachten dat zij juist weten wat die plek juist die plek maakt, elke keer overstag voor dat soort mensen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, heeft ook weinig met wonen in een stad te maken.
Je hebt overal zeikerds die willens en wetens ergens gaan wonen, en daarna gaan klagen over iets dat er al lange tijd was voor zij er gingen wonen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het vondelpark, dus niet bij mensen in de tuin ofzo.
Ik meen het oprecht, mensen die hierover geklaagd hebben mogen ze van mij echt met hele harde hand de stad uittrappen, als je hiertegen bent hebt je NIETS in Amsterdam te zoeken..
Ik ben het volledig met jullie eens! niks aan toe te voegen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het Vondelpark is juist zoals het nu is 1 van de charmepunten van Amsterdam.
Dat moet je niet veranderen
Het slaat nergens opquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of bij Schiphol en dan klagen over overvliegende vliegtuigen idd.
Maar dit is de zoveelste teringstreek van de lokale politiek, Amsterdam is echt staphorst 2 aan het worden.
Waarschijnlijk is het dan een zeekoe of zo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Zodra ze op FOK! "hot" in de nick hebben verwerkt en een fotoloos fobo hebben dan is het al niks he?
Oh joy dat kan ik er ook nog wel bij gebruikenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het dan een zeekoe of zo.
als het Hotribs zijn gewoon doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Zodra ze op FOK! "hot" in de nick hebben verwerkt en een fotoloos fobo hebben dan is het al niks he?
Het hoeft natuurlijk niet zo te zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh joy dat kan ik er ook nog wel bij gebruiken
Of een kloon.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Waarschijnlijk is het dan een zeekoe of zo.
BURN!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet zo te zijnOok zeekoeien hebben een fobo, zoals je weet
Die knetter kan beter gaan spijbelen morgen. Denk dat mn remmen spontaan kapot gaan andersquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet zo te zijnOok zeekoeien hebben een fobo, zoals je weet
Thnx he!quote:
Een user schat, een user!!quote:
Hoezo burn? Weet jij over wie ik het heb?quote:
Je bent een aanslag aan het plannen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die knetter kan beter gaan spijbelen morgen. Denk dat mn remmen spontaan kapot gaan anders
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die knetter kan beter gaan spijbelen morgen. Denk dat mn remmen spontaan kapot gaan anders
Lees eens wat ik net heb getyptquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt pissig hiervan.
Er komt echt een tijd dat "we" het niet meer pikken hoor. Het rookverbod werkte ook voor geen meter hier, ik wil ze wel eens met de ME zien komen opdraven bij een BBQ-flashmob met 1500 man...
Ik las hetquote:
I did look for it, I found it in the basement in a locked cabinet behind a locked door with a sign saying: mind the leopardquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik las het.
We zullen zien..... meestal doen ze dit heel sneaky zodat je gewoon te laat bent met je bezwaar.
Hij vindt mij een zeekoequote:Op woensdag 25 mei 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo burn? Weet jij over wie ik het heb?
Neuh, ze zit hier om de hoek op school, heb een pleurishumeur, mag haar niet en aangezien alles bij mij kapot gaat kan het zomaar gebeuren dat mn remmen het spontaan begevenquote:
Dat mag niet... Het moet echt publiekelijk aangekondigd worden. Net als geplande kapvergunningen, wegwerkzaamheden e.d. Het komt dan waarschijnlijk in de krant te staan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik las het.
We zullen zien..... meestal doen ze dit heel sneaky zodat je gewoon te laat bent met je bezwaar.
Da's niet lief van HWquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vindt mij een zeekoe
[..]
Neuh, ze zit hier om de hoek op school, heb een pleurishumeur, mag haar niet en aangezien alles bij mij kapot gaat kan het zomaar gebeuren dat mn remmen het spontaan begeven
Dat overleefd George nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vindt mij een zeekoe
[..]
Neuh, ze zit hier om de hoek op school, heb een pleurishumeur, mag haar niet en aangezien alles bij mij kapot gaat kan het zomaar gebeuren dat mn remmen het spontaan begeven
En ik?quote:
Oh laat maar danquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent er dan toch al lang uitgesprongen
Jij wil vast wel lachen?quote:
Tuurlijk wil ik wel lachenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh laat maar dan
[..]
Jij wil vast wel lachen?
Zo ja dan PM ik je wel even
Wanneer kan je er in?quote:
Top man! Nu wil ik wel foto's zien!quote:
Och hou op!quote:
Als je bij dat lichaam die bikini aantrekt, verdien je het om bespot te worden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
wel lullig. das ook gewoon een meisje met gevoelens zoals jij en ik hoor.
Ja, dus wil ze net als jij en ik, dat ze wordt neergeschoten met een harpoen..quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
wel lullig. das ook gewoon een meisje met gevoelens zoals jij en ik hoor.
Ze heeft bij jou dus geen streepje voor?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je bij dat lichaam die bikini aantrekt, verdien je het om bespot te worden.
Ik kan niet meer bij de advertentie, maar ik heb zaterdag foto's gepost.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Top man! Nu wil ik wel foto's zien!
In ander nieuws: Bijna klaar met werken, straks een terrasje
Oeh, goed ideequote:Op woensdag 25 mei 2011 15:40 schreef Mystikvm het volgende:
Bijna klaar met werken, straks een terrasje
Ze heeft wel een streepjequote:Op woensdag 25 mei 2011 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft bij jou dus geen streepje voor?
Nee. Nee, eigenlijk niet. Ze zal best AARDIG zijn...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft bij jou dus geen streepje voor?
Weet je zeker dat het verkleinwoord hier op z'n plaats is?quote:
leg dat eens uit....quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je bij dat lichaam die bikini aantrekt, verdien je het om bespot te worden.
Flatteert het haar figuur? Nee. Als je weet dat je zo'n lichaam hebt, dan doe je toch niet zo'n lapje stof om?quote:
Het is vandaag International Towel Day trouwensquote:
Ik vermoed dat er nog ergens een Vietnamees in zit die niet weet dat de oorlog is afgelopen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het verkleinwoord hier op z'n plaats is?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is vandaag International Towel Day trouwenskreeg er een intern mailtje over
Nou. Ze zal vast een leuk karakter hebben jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Nee, eigenlijk niet. Ze zal best AARDIG zijn...
Godver, bier uitgeproestquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er nog ergens een Vietnamees in zit die niet weet dat de oorlog is afgelopen.
Spuit 11quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is vandaag International Towel Day trouwenskreeg er een intern mailtje over
Als ik dit soort posts moet geloven, is er bij Fokkers al heel wat koffie, thee en bier over toetsenborden gegaan.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er nog ergens een Vietnamees in zit die niet weet dat de oorlog is afgelopen.
Ik wil ook drank, sterke drank, comazuipenquote:
1 keer heb ik echt een glas cola van mijn beeld kunnen vegenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik dit soort posts moet geloven, is er bij Fokkers al heel wat koffie, thee en bier over toetsenborden gegaan.
Bij een goeden garp wordt het al snel de monitor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik dit soort posts moet geloven, is er bij Fokkers al heel wat koffie, thee en bier over toetsenborden gegaan.
Je moet ook geen cola over je monitor gooienquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
1 keer heb ik echt een glas cola van mijn beeld kunnen vegen
Nee het ligt niet over mijn toetsenbord, ligt op de stoep nu.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou bij Fokkers denken aan een heel ander goedje wat het meest regelmatig over het toetsenbord gaat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Zonde hequote:Op woensdag 25 mei 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook geen cola over je monitor gooien
Is me al een paar keer overkomenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
En het verkoopt nog steeds goed?quote:
Ja maar Rival snapt ook nog steeds niet dat de snelweg niet de meest geschikte plek is om je telefoon te bewaren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook geen cola over je monitor gooien
Nee weinig interesse in bier uit mijn mondquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En het verkoopt nog steeds goed?
Ook niet van MissB?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee weinig interesse in bier uit mijn mond
Had ik beter daar een fles van kunnen sturenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook niet van MissB?
Die vindt second "hand" beer altijd wel lekker
Die was dan ook vast niet aangekomenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik beter daar een fles van kunnen sturen
Nee vast niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was dan ook vast niet aangekomen
Moet je weer over me kletsen als ik er niet ben?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook niet van MissB?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was dan ook vast niet aangekomen
Geen woord gelogen toch,quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je weer over me kletsen als ik er niet ben?
Ja oke, maar waar dat bier eerst geweest is, is ook wel belangrijk hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen woord gelogen toch,
MissB en second hand beer =
Mjammie!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dus het ligt aan Royke?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar waar dat bier eerst geweest is, is ook wel belangrijk hoor
Ik krijg bij de term 'second hand beer' wel erg Stbabs like associatiesquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook niet van MissB?
Daar hebben het bier en ik geen boodschap aan!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus het ligt aan Royke?
Maar het is zo'n goed jungske
Als ik met huppel klets hebben we het ook nooit ergens anders overquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je weer over me kletsen als ik er niet ben?
Het is heel onschuldig, jij viespeuk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik krijg bij de term 'second hand beer' wel erg Stbabs like associaties
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik met huppel klets hebben we het ook nooit ergens anders over
Uiteraard, jij bent de onschuld zelve, dat is algemeen bekendquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is heel onschuldig, jij viespeuk.
en bedankt, weer iets verprutst door singlesquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik krijg bij de term 'second hand beer' wel erg Stbabs like associaties
Is gewoon karma dat je pakketje niet is aangekomenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar hebben het bier en ik geen boodschap aan!
Goed dat het eindelijk eens gezegd wordt!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Uiteraard, jij bent de onschuld zelve, dat is algemeen bekend
Heb je het niet gewoon naar het verkeerde adres gestuurd, prutser?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is gewoon karma dat je pakketje niet is aangekomen
die woorden dekken de lading nog niet eensquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu ben ik natuurlijk ook wel heel leuk
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Regelmatigquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
Ja oke, maar waar dat bier eerst geweest is, is ook wel belangrijk hoor
Wilde het even visualiserenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:08 schreef rival het volgende:
kijk, zo kan je je nou ook in singles voorstellen!
Momentje, de deurbel gaat!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je het niet gewoon naar het verkeerde adres gestuurd, prutser?
Ik probeerde haar van de week nog uit te nodigen naar Purmerend maar ze wil nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik met huppel klets hebben we het ook nooit ergens anders over
Ik geef gewoon FOK! in het algemeen de schuld.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
en bedankt, weer iets verprutst door singles
Purmerend is trouwens wel erg modern geworden zeg. Totaal niet hoe ik het me herinner (jaren 80-90)quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeerde haar van de week nog uit te nodigen naar Purmerend maar ze wil niet
poe.... zo zeg je het een stuk vriendelijker dan zij zelfquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeerde haar van de week nog uit te nodigen naar Purmerend maar ze wil niet
we hebben een leuk centrum gekregen imho!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:12 schreef STING het volgende:
[..]
Purmerend is trouwens wel erg modern geworden zeg. Totaal niet hoe ik het me herinner (jaren 80-90)
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
poe.... zo zeg je het een stuk vriendelijker dan zij zelf
Met een partyflockfoto?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
kijk, zo kan je je nou ook in singles voorstellen!
Niet geweest. Ik reed via Pumerland Purmerend binnen, maar zag alleen maar moderne woningbouw en industriequote:Op woensdag 25 mei 2011 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
we hebben een leuk centrum gekregen imho!
prutser!!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je het niet gewoon naar het verkeerde adres gestuurd, prutser?
Naja, hoe kan het dan mis gaan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
prutser!!!
Heb er heel duidelijk missb, deventer op gezet
En daarom ga ik nu maar eens richting wcquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Flamen op het AT5 forum, wat moet dat moet.
Ja ik kan er ook niks aan doen babequote:Op woensdag 25 mei 2011 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
poe.... zo zeg je het een stuk vriendelijker dan zij zelf
Purmerend is leukquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:12 schreef STING het volgende:
[..]
Purmerend is trouwens wel erg modern geworden zeg. Totaal niet hoe ik het me herinner (jaren 80-90)
Nuhuh, jij begon hoor!quote:
Maar daar heb jij ook een handje van hoor schatquote:
Nee huppel, dan zeg je iets in de trant van 'hoe kom je dáár nou bij, ze is een schatje!'quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar daar heb jij ook een handje van hoor schat
Heb je lief gelachen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
Fijn, brand alarm vlak voor een deadlinekomt geheel 'toevallig' ook nog de Streetview auto langs als we buiten staan
Kan jij ook retail korting leveren op losse toestellen zonder abbo? De toestellen zijn hier vaak nog niet leverbaar en duurder dan in NLquote:
WAT?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar daar heb jij ook een handje van hoor schat
Dat is goed maken wat je zelf verpest hebt, beetje door het stof kruipen nog jijquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
ben ik net nog wel zo aardig tegen je, blijf jij weer hangen in het verleden
We deden de wave met de NL afdelingquote:
Ga er in het Vondelpark eentje halen, daar staan ze er verlaten bij heb ik gehoord.quote:
Ben je ook, Wel een evil schatjequote:Op woensdag 25 mei 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee huppel, dan zeg je iets in de trant van 'hoe kom je dáár nou bij, ze is een schatje!'
Als een soort varkentje zeg maar?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is goed maken wat je zelf verpest hebt, beetje door het stof kruipen nog jij
quote:
Ik ben je zat!quote:
korting? Bah wat een vies woordquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan jij ook retail korting leveren op losse toestellen zonder abbo? De toestellen zijn hier vaak nog niet leverbaar en duurder dan in NL
Dat zijn jouw MI's lieverd, daar heb ik niks mee te maken!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Als een soort varkentje zeg maar?
Die fantasiën van jou
Oh nee, wacht, je was de onschuld zelve.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Super, kom later ff bij je er op terug dan, eerst ff abbo uitzoeken en welk toestel ik wilquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
korting? Bah wat een vies woord
maar is wel wat te regelen
Ik hoef niet te kruipen, ik kan het zo erg maken als ik wil en met 1 zinnetje kan ik het allemaal weer goed makenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is goed maken wat je zelf verpest hebt, beetje door het stof kruipen nog jij
Nog niet!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga er in het Vondelpark eentje halen, daar staan ze er verlaten bij heb ik gehoord.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zijn jouw MI's lieverd, daar heb ik niks mee te maken!Dat heet inlevingsvermogen schattebout. Aangezien je daar een varken hebt rondlopen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeweettoch![]()
De pest is, die gave heeft het ettertje nog echt ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoef niet te kruipen, ik kan het zo erg maken als ik wil en met 1 zinnetje kan ik het allemaal weer goed maken
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoef niet te kruipen, ik kan het zo erg maken als ik wil en met 1 zinnetje kan ik het allemaal weer goed maken
Dat is wederom niet zo slim van je babequote:Op woensdag 25 mei 2011 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
was weer eens te lomp
nu is hij afgebroken
Zie jij ook een patroon?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wederom niet zo slim van je babe
nee he,quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wederom niet zo slim van je babe
Ja al een paar dagenquote:
Ik ook van jou hoorquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee he,
Ken mijn eigen kracht soms gewoon niet
Hij zal toch niet nerveus en gespannen zijn door... ons?quote:
Waarom zou hij dat zijn?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij zal toch niet nerveus en gespannen zijn door... ons?
Uitleg waarom mijn HTC opeens spontaan gaat rebootenquote:
Juist, waarom zou hij dat zijn?quote:
Maak dan ook niet van die grappige opmerkingenquote:
Omdat we hem nogal moeten hebben, and not in the good wayquote:
omdat je blond bent en er niet mee om kunt gaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitleg waarom mijn HTC opeens spontaan gaat rebooten
Het zal wel door het vele whatsappen komen, hou ik daar wel mee opquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
omdat je blond bent en er niet mee om kunt gaan
next question
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat we hem nogal moeten hebben, and not in the good way
Royco plagen, kusje vragen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat we hem nogal moeten hebben, and not in the good way
Shit, je hebt me doorquote:
Kan ik, zodra ik m'n BB weer terug heb (nieuw toestel waarschijnlijk), 'm bij jou omruilen voor een HTC of zo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
omdat je blond bent en er niet mee om kunt gaan
next question
Search opdracht plus:quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
http://www.gmbmg.com/
Google zonder sponsorlinks!.
Is vast wel iets te regelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik, zodra ik m'n BB weer terug heb (nieuw toestel waarschijnlijk), 'm bij jou omruilen voor een HTC of zo?
Hoe fijn ik het toestel ook vind, ik kan het niet aan als ie weer kapot gaatquote:
Is goed en dan komen MissB en ik daarna wel een avondje kroegen bij je.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik onthou alles, en mijn wraak komt nog wel
Wel schattig hoe je er vanuit gaat dat je gratis mag drinkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed en dan komen MissB en ik daarna wel een avondje kroegen bij je.
Ben jij ook meteen failliet
dat is waarquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed en dan komen MissB en ik daarna wel een avondje kroegen bij je.
Ben jij ook meteen failliet
1) al gedaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel schattig hoe je er vanuit gaat dat je gratis mag drinken
Mag ik mee?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) al gedaan
2) daardoor denkt hij nu dat wij hem failliet zuipen
3) is mij verteld dat ik altijd gratis mag komen zuipen daar
Van mij welquote:
heb ik altijd gezegd?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) al gedaan
2) daardoor denkt hij nu dat wij hem failliet zuipen
3) is mij verteld dat ik altijd gratis mag komen zuipen daar
Nope aan het werkquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
heb ik altijd gezegd?
Was ik vast dronken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm best mooi wordenDe rode achtergrond heeft ook goed uitgepakt, vind ik
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik denk dat ik die 77 Lager ook wel lustquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
heb kanon en lentebok voor je staan van grolsch
Wees niet bang, ik ben heus niet van plan om wekelijks langs te komen hoorquote:
die krijg ik ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die 77 Lager ook wel lust
Je had ook niet verwacht dat ik die krat zo goed als helemaal zou opzuipenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
die krijg ik ook.
Verwacht niet dat wt een fust leegzuipt
niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik ben heus niet van plan om wekelijks langs te komen hoor
Dan mag ik er ook vast wat vanquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
die krijg ik ook.
Verwacht niet dat wt een fust leegzuipt
Doe maar stoer!!quote:
true, dacht dat alleen missb zoveel dronkquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had ook niet verwacht dat ik die krat zo goed als helemaal zou opzuipen
Oh, dat mag ook wel ipv een HTC!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
en een BB 9700 inruilen voor een Iphone iets, kan ik dan ook bij je terecht?
nee iphone heb ik niet los.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
en een BB 9700 inruilen voor een Iphone iets, kan ik dan ook bij je terecht?
Hier, jij zet ons neer als alcoholistes en dan vind je het vreemd dat we je zo pestenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
true, dacht dat alleen missb zoveel dronk
MissB zet zichzelf neer als alcoholist, daar kan Royco niks aan doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier, jij zet ons neer als alcoholistes en dan vind je het vreemd dat we je zo pesten
ik geloof niet dat ik ermee ben begonnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier, jij zet ons neer als alcoholistes en dan vind je het vreemd dat we je zo pesten
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
MissB zet zichzelf neer als alcoholist, daar kan Royco niks aan doen
Och, als je eens terug leest hoe vaak je niet hebt gepost dat je zin hebt in wodka of daadwerkelijk wodka drinkt, vind ik dat helemaal geen rare conclusie van de posters hierquote:
Ik heb geen idee wie er is begonnen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik ermee ben begonnen
Dat is ook flauwquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee iphone heb ik niet los.
Die ik heb zijn geregistreerd, mogen alleen bij abonnementen
geen gebruikte oid?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee iphone heb ik niet los.
Die ik heb zijn geregistreerd, mogen alleen bij abonnementen
quote:
ik heb verloren, gelukkig is het maar een spelletjequote:Op woensdag 25 mei 2011 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er is begonnen.
Ik hou al op.
Hoe was het biljarten gisteren?
Ja hoe dat nou mijn schuld was, snap ik nog niet..quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb verloren, gelukkig is het maar een spelletje
Boh en toen ik dat zei tegen je was je het daar niet mee eensquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb verloren, gelukkig is het maar een spelletje
Was je hem aan het afleiden?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoe dat nou mijn schuld was, snap ik nog niet..
Niet bewust iigquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh en toen ik dat zei tegen je was je het daar niet mee eens
[..]
Was je hem aan het afleiden?
jouw aanwezigheid is daarvoor toch al voldoendequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
jouw aanwezigheid is daarvoor toch al voldoendeDie spoiler ook vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik moet iemand de schuld geven he, en aangezien het laatste berichtje voor de wedstrijd van jou afkwam is het jouw schuldquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoe dat nou mijn schuld was, snap ik nog niet..
quote:
ben ik ook nog steeds niet mee eens.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh en toen ik dat zei tegen je was je het daar niet mee eens
[..]
Was je hem aan het afleiden?
Maar elke dinsdagavond dus biljarten in de kroeg?quote:
Ik moet ervoor zorgen dat jij dat ook tegen mij zegt.quote:
Op dinsdag?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar elke dinsdagavond dus biljarten in de kroeg?
MissB ik lees net dat we een keer op een dinsdag naar B-L moeten
nee is normaal op woensdag, was eenmaligquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar elke dinsdagavond dus biljarten in de kroeg?
MissB ik lees net dat we een keer op een dinsdag naar B-L moeten
Ik vraag wel even aan Bas op welke dag het normaal isquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee is normaal op woensdag, was eenmalig
verdommequote:Op woensdag 25 mei 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag wel even aan Bas op welke dag het normaal is
Dus dinsdag it isquote:
Pas ik in je koffer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Of ik volgende week tijd vrij kan maken voor weer een tripje UK, nou, het is dat het niet anders kan.
London baby.
Alleen na een boobreductiequote:
Hoezo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja dinsdag it is.
Kan nu de titel dus wel vergeten
he verdomme, wat vervelend nouquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Of ik volgende week tijd vrij kan maken voor weer een tripje UK, nou, het is dat het niet anders kan.
London baby.
Want?quote:
Een PA krijgt gewoon een eigen ticket hoorquote:
rokjes enzo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
Jij bent dan de enige met een eigen cheerleaderteam
Het is niet grappigquote:
Oh, dat is mooiquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een PA krijgt gewoon een eigen ticket hoor.
Pompoms en alquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
rokjes enzo?
Bij deze zijn jullie van harte welkom
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
jouw aanwezigheid is daarvoor toch al voldoendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Jullie biljarten in dat aparte zaaltje?quote:
nee wij biljarten voorquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie biljarten in dat aparte zaaltje?
Dan entertainen wij de klanten voor wel
Oh.quote:
normaal is willy niet zo dronkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh.
Willy doet ook biljarten he? Dan wil ik liever in skipak komen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |