Je moet Dastan niet kwaad maken, want anders vertoont hij inderdaad agressieve reacties. Ik ben bezig om hem naar een psycholoog te sturen, maar of het een succes heeft, laat ik u nog weten.quote:
Daar loop ik al bij knuppel suke stomerl ukquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet Dastan niet kwaad maken, want anders vertoont hij inderdaad agressieve reacties. Ik ben bezig om hem naar een psycholoog te sturen, maar of het een succes heeft, laat ik u nog weten.
Met vriendelijke groet,
Etsu
Baggerenquote:
Ik ben benieuwd, mijn conclusie echter is dat dit niet zal baten. Toch ben ik benieuwd naar de uitkomst van uw pogingen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet Dastan niet kwaad maken, want anders vertoont hij inderdaad agressieve reacties. Ik ben bezig om hem naar een psycholoog te sturen, maar of het een succes heeft, laat ik u nog weten.
Met vriendelijke groet,
Etsu
zijn posts zijn bagger in het algemeenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik zag hem hier niet anders gedragen dan voorheen. Of was de betreffende post ergens anders?
gewoon forumbreed mangquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik zag hem hier niet anders gedragen dan voorheen. Of was de betreffende post ergens anders?
Bij wie? Dan zal ik navraag doen. Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen die agressieve reacties vertonen, ook niet helemaal goed in hun bovenkamer zijn en af en toe liegen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar loop ik al bij knuppel suke stomerl uk
Ja ik was effe weg uit het topic daaromquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:46 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
gewoon op kilometers!
niet gewend van jou!
ik ga dat natuurlijk niet zeggen bahquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij wie? Dan zal ik navraag doen. Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen die agressieve reacties vertonen, ook niet helemaal goed in hun bovenkamer zijn en af en toe liegen.
Waarheen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik was effe weg uit het topic daarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |