Je moet Dastan niet kwaad maken, want anders vertoont hij inderdaad agressieve reacties. Ik ben bezig om hem naar een psycholoog te sturen, maar of het een succes heeft, laat ik u nog weten.quote:
Daar loop ik al bij knuppel suke stomerl ukquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet Dastan niet kwaad maken, want anders vertoont hij inderdaad agressieve reacties. Ik ben bezig om hem naar een psycholoog te sturen, maar of het een succes heeft, laat ik u nog weten.
Met vriendelijke groet,
Etsu
Baggerenquote:
Ik ben benieuwd, mijn conclusie echter is dat dit niet zal baten. Toch ben ik benieuwd naar de uitkomst van uw pogingen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet Dastan niet kwaad maken, want anders vertoont hij inderdaad agressieve reacties. Ik ben bezig om hem naar een psycholoog te sturen, maar of het een succes heeft, laat ik u nog weten.
Met vriendelijke groet,
Etsu
zijn posts zijn bagger in het algemeenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik zag hem hier niet anders gedragen dan voorheen. Of was de betreffende post ergens anders?
gewoon forumbreed mangquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik zag hem hier niet anders gedragen dan voorheen. Of was de betreffende post ergens anders?
Bij wie? Dan zal ik navraag doen. Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen die agressieve reacties vertonen, ook niet helemaal goed in hun bovenkamer zijn en af en toe liegen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar loop ik al bij knuppel suke stomerl uk
Ja ik was effe weg uit het topic daaromquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:46 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
gewoon op kilometers!
niet gewend van jou!
ik ga dat natuurlijk niet zeggen bahquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij wie? Dan zal ik navraag doen. Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen die agressieve reacties vertonen, ook niet helemaal goed in hun bovenkamer zijn en af en toe liegen.
Waarheen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik was effe weg uit het topic daarom
Impliceren dat ik deze mensen niet kenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Impliceren dat je interesse hebt in het leven van volslagen onbekenden op het internet.
Nee, die ken je niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:48 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Impliceren dat ik deze mensen niet ken
batskonijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:48 schreef Etsu het volgende:
Dastan.
Mijn beste vriend
Mijn beste forummaatje
Mijn beste (vul zelf in, behalve seksueel getinte woorden).
Dastan
lollylikkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is seksueel getint, dus per direct afgekeurd.
eindelijk een kwaliteitspostquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef Kaasrol het volgende:
Impliceren dat er ook maar iemand zin heeft in deze bagger
Rogier.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef Kaasrol het volgende:
Impliceren dat er ook maar iemand zin heeft in deze bagger
NEEEquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef Dastan het volgende:
Hé, sc'ers, zouden jullie weleens een jongenslichaam willen verkennen (no homo)?
wtf man srslyquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef Dastan het volgende:
Hé, sc'ers, zouden jullie weleens een jongenslichaam willen verkennen (no homo)?
Dat is zo onwaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je geen nerd bent, en ondertussen wel vwo doen met allemaal tienen.
Tuurlijk, maar dan wel alleen met Snuf. En alleen als hij slaapt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef Dastan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2011 14:52:46 ]
quote:
Gewoon biologisch. Kijk ik hou ook niet van schapenharten, maar ik heb er weleens eentje verkend.quote:
Bureaula?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rogier.
Mijn 2de beste vriend
Mijn 2de beste forummaatje
Mijn 2de beste (vul zelf in, behalve seksueel getinte woorden).
Rogier
Ga nu gewoon, zijn we van jou af.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:53 schreef Letstalk het volgende:
damn het is al 3 uur en ik moet ak nog steeds helemaal leren
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef Dastan het volgende:
Lades.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso: bureaula's
Zou ik wel een nachtje mee willen slapen.
Chips.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens hebben jullie al die nieuwe lay's sensations geprobeerd? Marinated roasted pepper? Zo niet, schaam je
Impliceren dat het lekker is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens hebben jullie al die nieuwe lay's sensations geprobeerd? Marinated roasted pepper? Zo niet, schaam je
oh boy here we goquote:
Ik heb juist heel veel inzichten daardoor. Duh.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw mening doet er helemaal niet toe. Je liep bij een psycholoog, weet je nog?
Ik prefereer lades, de andere kan ongewenste associaties oproepen met de heer O. B. Ladenquote:
Bin Laden schijnt anders een heel sympathieke man te zijn geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik prefereer lades, de andere kan ongewenste associaties oproepen met de heer O. B. Laden
Impliceren dat ik geen ander verweer hebquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Impliceren dat je behalve dat geen enkel verweer hebt.
LADEquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niks tegen Dastan. Hij is mijn eerste bureaula.
Ja, jouw implicatie wijst dat uit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Impliceren dat ik geen ander verweer heb
Ik impliceer dat je op moet rotten met dat ge-impliceer van jou, vuige homo.quote:
Dit is overduidelijk geen implicatie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:01 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik impliceer dat je op moet rotten met dat ge-impliceer van jou, vuige homo.
Impliceren dat je een internet-held bent.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:01 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik impliceer dat je op moet rotten met dat ge-impliceer van jou, vuige homo.
Oké.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:01 schreef Kaasrol het volgende:
Er staan serieus serveersuggesties op die zak
Jonge, beargumenteer waarom je niet komt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik faalde met quoten en had geen zin in een ninja-edit.
Ga jij wel dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jonge, beargumenteer waarom je niet komt.
Chips.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:05 schreef Kaasrol het volgende:
Chips zijn op, moet naar de stad om nieuwe te halen maar daar heb ik geen zin in
Wat do?
Bestellen via internet natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:05 schreef Kaasrol het volgende:
Chips zijn op, moet naar de stad om nieuwe te halen maar daar heb ik geen zin in
Wat do?
Dastanquote:
Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb wiskunde A met een 7 afgesloten, ben ondertussen weer vergeten wat het ook alweer was.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op basis van welke binomiale verdeling?
Omdat... Daarom.quote:
Zonde man, zonde.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb wiskunde A met een 7 afgesloten, ben ondertussen weer vergeten wat het ook alweer was.
Daarom is geen reden. Lekker puh!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb wiskunde A met een 7 afgesloten, ben ondertussen weer vergeten wat het ook alweer was.
[..]
Omdat... Daarom.
Hij haat chipsquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rogier
Doe eens gvdmme lief tegen Dastan.
Chips hatenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Chips haten moet kunnen, maar Dastan ga je niet haten.
Fappen is een nuttige bezigheid wil je zeggen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
Serieus wtf man ga iets nuttigs doen met je leven. Fappen, gamen, leren ofzo.
Ooh, gewoon niet,quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vroeg waarom je niet naar de meeting ging.
Ik zag het gisteren al aankomenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
Serieus wtf man ga iets nuttigs doen met je leven. Fappen, gamen, leren ofzo.
Waarom ging jíj ook al weer niet?quote:
quote:
137 minuten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:14 schreef Snuf. het volgende:
Hoe lang duurt die nieuwe Pirates of de karabien film?
Running time 137 minutes[3]quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:14 schreef Snuf. het volgende:
Er zijn uitzonderingenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
* Etsu voorspelt allemaal 1-en voor jouw CE's.
130min gok ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:14 schreef Snuf. het volgende:
Raar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Photoshop creatie, niemand specifiek eigenlijk.
Ik heb 'm van het negatief gehaald. Ziet er inderdaad mooi uit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hij leek een beetje op me, en ik was best trots op m'n creatie
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:17 schreef Dastan het volgende:
Ik heb een keer met bloed, zweet en tranen op een artikel gewerkt, heeft Wikipedia dat gewist.Kankersite.
Grappig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een deel van het Sparta Rotterdam artikel op wikipedia geschreven
Lol.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb 'm van het negatief gehaald. Ziet er inderdaad mooi uit.
Niet beseffen wat kanker inhoudtquote:
ligt diepquote:
Niet beseffen dat je daarmee mensen aan de (letterlijk) doodzieke toestand van hun vader herinnertquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet beseffen dat het met wat gescheld geen ergere ziekte wordt.
Ik ruim hem hier nog!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef Snuf. het volgende:
Jezus ik heb een gruwelijke stinkscheet gelaten
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef Snuf. het volgende:
Ja, sorry hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet beseffen dat je daarmee mensen aan de (letterlijk) doodzieke toestand van hun vader herinnert
Capslock-mode: on.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef Snuf. het volgende:
WAT DE FUCKING FUCK HEEFT IEMAND MIJN STUKJE VAN WIKIPEDIA PAGINA VAN SPARTA VERANDERD IN EEN STOM KUTSTUKJE MET ZINNEN DIE VEEL TE KORT ZIJN ENZO JEZUS MAN
Dat bedoel ik. Tyfussite.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef Snuf. het volgende:
WAT DE FUCKING FUCK HEEFT IEMAND MIJN STUKJE VAN WIKIPEDIA PAGINA VAN SPARTA VERANDERD IN EEN STOM KUTSTUKJE MET ZINNEN DIE VEEL TE KORT ZIJN ENZO JEZUS MAN
CRUISE CONTROL FOR COOL.quote:
Ik zie hem al hiernaartoe drijven als ik uit het raam kijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef Snuf. het volgende:
Goed zo. We pakken ze terug.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:24 schreef Snuf. het volgende:
NOOIT MEER NOOIT MEER GA IK IETS OP DIE VUIGE SCHAVUITEN SITE ZETTEN JEZUS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef Snuf. het volgende:
HEEHE JONGENS IK KEN EEN MOPJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik reken je het niet aan ofzo, denk voortaan alleen even na voordat je zoiets zegt.quote:
Mijn oma en oom zijn ook beiden overleden aan kanker, en toch zeg ik het gewoon hoor. Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik reken je het niet aan ofzo, denk voortaan alleen even na voordat je zoiets zegt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef Snuf. het volgende:
HEEHE JONGENS IK KEN EEN MOPJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Dastan knap chanant.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:27 schreef Snuf. het volgende:
Jullie moesten allemaal lachen omdat grapjen. Chanant hoor
Je ziet ze niet dagelijks aftakelen, zonder dat er iets gedaan kan worden. Kan ik me voorstellen dat je dat vind, het is denk ik bijna onmogelijk om het goed voor te stellenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn oma en oom zijn ook beiden overleden aan kanker, en toch zeg ik het gewoon hoor. Ik zie het probleem niet.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:31 schreef snellehenk het volgende:
ik heb twee vragen:
kan iemand mij uitleggen hoe die norm precies in elkaar zit, als je bijvoorbeeld tussen de 5,5 en een 6,5 zit met je punten, heb je met een norm dan een 6, of werkt dat anders?
op welke site kijken jullie wat je cijfer is, als je je punten weet. want havovwo en examenklacht.nl geven allebei iets anders
In principe (al is dit niet helemaal correct) geldt:quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:31 schreef snellehenk het volgende:
ik heb twee vragen:
kan iemand mij uitleggen hoe die norm precies in elkaar zit, als je bijvoorbeeld tussen de 5,5 en een 6,5 zit met je punten, heb je met een norm dan een 6, of werkt dat anders?
op welke site kijken jullie wat je cijfer is, als je je punten weet. want havovwo en examenklacht.nl geven allebei iets anders
Maar ok, gewoon aantal punten delen door maximaal aantal punten, dan x9.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:31 schreef snellehenk het volgende:
ik heb twee vragen:
Havo VWO geeft alles. Examenklacht baseert op een gemiddelde.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:31 schreef snellehenk het volgende:
ik heb twee vragen:
Let's certainly hope not.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:32 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zo'n vaag idee dat cito ons dit jaar ook (weer) gaat naaien met lage normen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:32 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zo'n vaag idee dat Etsu zichzelf dit jaar ook (weer) gaat naaien met lage cijfers.
Sowieso doen ze dat bij Duits/scheikunde en economie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:32 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zo'n vaag idee dat cito ons dit jaar ook (weer) gaat naaien met lage normen.
Economie?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Sowieso doen ze dat bij Duits/scheikunde en economie.
Zoals een zwerfkei.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Laten we maar uitgaan van 0,0 want
when you've got nothing, you've got nothing to lose.
Zie ook dit prachtige nummer van Hank Williams, waarvan Bob Dylan zijn tekst 'Like A Rolling Stone' vermoedelijk op de eerste regel gebaseerd heeft:quote:
Was goed te doen toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Economie?Hebben we wel hetzelfde examen gemaakt?
Ik hoorde van velen dat economie vrij moeilijk was.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Was goed te doen toch?
Ik had niet echt geleerd, en toch was hij nog goed te doen.
Vond ik niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Was goed te doen toch?
Ik vond hem behoorlijk moeilijker dan de oefen examensquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Was goed te doen toch?
Volgens mij was een Rolling Stone destijds gewoon een bekende term, die door meerdere mensen gebruikt werdquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zie ook dit prachtige nummer van Hank Williams, waarvan Bob Dylan zijn tekst 'Like A Rolling Stone' vermoedelijk op de eerste regel gebaseerd heeft:
I'm a rolling stone, all alone and lost.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Volgens mij was een Rolling Stone destijds gewoon een bekende term, die door meerdere mensen gebruikt werd.
Ooh, dan heb ik gewoon de mazzel gehad het een keer te snappenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vond hem behoorlijk moeilijker dan de oefen examens
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee want Neukende Trekkende Gehandicaptenprofiel
Ofja, dat zou ook kunnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, ik las dat ergens. Valse voorlichtingen.
Ik zoek en vind verschillende bronnen waaronder:quote:
http://www.songfacts.com/detail.php?id=2737quote:The title is not a reference to The Rolling Stones. It is taken from the phrase "A rolling stone gathers no moss." Dylan got the idea from the Hank Williams song "Lost Highway," which contains the line, "I'm a rolling stone, I'm alone and lost."
Ah oke danquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zoek en vind verschillende bronnen waaronder:
[..]
http://www.songfacts.com/detail.php?id=2737
quote:
quote:
quote:
Nu hangt de waarheid af van Gideon_92. Als hij gelijk heeft is alles nog geldig. Fijn.quote:
Dastan leuk om te weten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef Dastan het volgende:
Ik hecht gelukkig geen waarde aan fipo's dan wel lapo's.
quote:
De credits gaan naar Snuf.quote:
quote:
Met watquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb jij weleens gewonnen mEt sumoworstelen?
IK ZAG WAT JIJ DAAR DEED!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb jij weleens gewonnen mEt sumoworstelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |