goed bijgehouden!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:59 schreef Tamashii het volgende:
Dit is het honderdste topic wat daarover gaat.
Dus als die BH uit gaat, gaat je malle babbe erbij liggen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef Metro2005 het volgende:
Om me op te winden, lingerie
Naakt alleen is niet opwindend.
Ligt eraan hoe het gebeurt hequote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef Henno het volgende:
[..]
Dus als die BH uit gaat, gaat je malle babbe erbij liggen?
JeeeeeJ je bent weer normaal!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef Morphs het volgende:
Same, leukst is het als de lingerie al seksend langzaam uitgaat. Soort interactieve striptease
Zijn er nog 'meisjes' die geen string dragen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:39 schreef Jurgen1990 het volgende:
lingerie is veel geiler, of alleen stringetjes, zelf heb ik een "fetish" voor stringetjes, ik let er ook echt altijd op. Als het beetje een leuk meisje is, altijd kijken of ze string aan heeft
Maar in bed lingerie ben ik niet te houden.....
Lingerie geiler lol. Geef mij maar naaldhakken, zweepjes en ander speelgoedquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:39 schreef Jurgen1990 het volgende:
lingerie is veel geiler, of alleen stringetjes, zelf heb ik een "fetish" voor stringetjes, ik let er ook echt altijd op. Als het beetje een leuk meisje is, altijd kijken of ze string aan heeft
Maar in bed lingerie ben ik niet te houden.....
zijn er genoeg, sommige die vinden een boxer fijner en sommige vinden het simpelweg gewoon niet fijn. Ik dacht dat eerst ook altijd iedereen draagt ze maar dat valt vies tegen, zijn altijd uitzonderingenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:40 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Zijn er nog 'meisjes' die geen string dragen dan?
Picsquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb alleen maar strings/ hipsters in mijn kast. Kan me niet voorstellen dat er veel meiden onder de 25 zijn die gewone onderbroeken dragen... maar dat kan aan mijn beleving liggen
voetenfetishquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:54 schreef RiftNL het volgende:
Vind dit toch erotiserender:
[ afbeelding ]
zijn er ook niet veel, ik heb er 2 meegemaakt. De rest was wel sexy om gewoon strings te dragenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb alleen maar strings/ hipsters in mijn kast. Kan me niet voorstellen dat er veel meiden onder de 25 zijn die gewone onderbroeken dragen... maar dat kan aan mijn beleving liggen
Stuur die kwijlende schoothondjes dan ook eens weg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:04 schreef PB-tje het volgende:
Euhm heren, ja jullie 2![]()
We verneuken nu wel met zn drietjes iedereen zn topic
Gedaan meesterquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stuur die kwijlende schoothondjes dan ook eens weg.
geen lingerie dus, je zegt het zelfquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:29 schreef Jurgen1990 het volgende:
nog mooier is dat je vriendin geen lingerie aan heeft alleen een kort rokje, dat je stiekem denkt...... wat zal daar onder zitten (A)
hoezo dacht? Het is ook mooier metquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:26 schreef Isis20 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ontopic: ik dacht mannen met altijd mooier vonden, zodat er nog wat te raden viel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |