abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97300194
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:53 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Uiteraard, maar tis zo jammer als die persoon dat niet inzag, alles makkelijk weg geeft om weer "terug" te gaan naar bijvoorbeeld Turkije en er vervolgens na een tijdje achterkomt dat dat eigenlijk ook niet alles is :)
Ik weet de realisme wel te behouden, ik ga geen keuze maken als die niet goed voor me is. Echter wil ik gelukkig leven en niet bezuurd leven. Ik weet hoe het nu in Sarajevo is qua financiële dingen maar het gaat bij onze cultuur niet alleen om geld.

1. Familie
2. Geld
If not now, then when.
pi_97300220
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:52 schreef L3IPO het volgende:

[..]

TS bijvoorbeeld, die voelt zich hier niet thuis en in Bosnie wel.
Kan ik me wel voorstellen hoor, toen ik tegen het eind van de burgeroorlog terug naar Nederland
ging nam ik een neef en een oom mee. Beide zijn acht na 2 maanden weer teruggegaan naar
Sarajevo omdat ze Nederland gewoon niets vonden hebben. Lege straten na 18:00 uur, kille
mensen, mensen welke je niet teruggroeten, dat idee. Niet iedereen hoeft zich natruurlijk thuis
te voelen in Nederland.
Nee.
pi_97300274
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:54 schreef L3IPO het volgende:

[..]

:')! Jij stemt op de Bosnische Wilders? :')
Die zul je nooit tegenkomen want wij zijn niet zo bezuurd als hij. Integendeel leven wij in Bosnie Sarajevo in harmonie met elkaar. Een moskee, een kerk en een synagoge. 1 kerkhof met moslims, christenen en orthodoxe mensen bij elkaar. Dit is een mooi voorbeeld waarom het daar ook beter is.
If not now, then when.
  woensdag 25 mei 2011 @ 16:57:16 #184
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_97300284
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:55 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Kan ik me wel voorstellen hoor, toen ik tegen het eind van de burgeroorlog terug naar Nederland
ging nam ik een neef en een oom mee. Beide zijn acht na 2 maanden weer teruggegaan naar Sarajevo omdat ze Nedelrand gewoon niets vonden hebben. Lege straten na 18:00 uur, kille
mensen, mensen welke je niet teruggroeten, dat idee. Niet iedereen hoeft zich natruurlijk thuis
te voelen in Nederland.
Begrijp ik, maar TS is niet opgegroeid in Bosnie :) Dus die vergelijking met je neef en oom gaat niet op.
Humans dont deserve to live...
pi_97300320
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:57 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Begrijp ik, maar TS is niet opgegroeid in Bosnie :) Dus die vergelijking met je neef en oom gaat niet op.
OMG kan iemand deze gast gewoon verbannen uit dit topic, wordt het onderhand wel spuugzat.

Ik zei al in me 1ste antwoord aan jou dat je dit nooit zult begrijpen, dus probeer het ook niet te begrijpen.
If not now, then when.
  woensdag 25 mei 2011 @ 16:58:30 #186
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_97300344
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Die zul je nooit tegenkomen want wij zijn niet zo bezuurd als hij. Integendeel leven wij in Bosnie Sarajevo in harmonie met elkaar. Een moskee, een kerk en een synagoge. 1 kerkhof met moslims, christenen en orthodoxe mensen bij elkaar. Dit is een mooi voorbeeld waarom het daar ook beter is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oorlogen_in_Joegoslavië
pi_97300345
leipo gozer is kan het gewoon niet hebben dat nederland alsmaar gevoed wordt met buitenlanders en daarmee de nederlandse ''cultuur'' dus vervaagd, terwijl er tegelijkertijd mensen (dus uit het buitenland) nog wel trots zijn op hun land, iets wat veel nederlanders niet meer zijn
pi_97300351
quote:

[..]

Die zul je nooit tegenkomen want wij zijn niet zo bezuurd als hij. Integendeel leven wij in Bosnie Sarajevo in harmonie met elkaar.
Dat is ook maar sinds kort weer. :P

quote:
Een moskee, een kerk en een synagoge.
..en dat op loopafstand van elkaar. Ja, daar ben ik best trots op. :Y
Nee.
pi_97300393
quote:
Dat is je argument? Een wikipedia pagina van Joegoslavie? Terwijl je niks af weet van Joegoslavie?

Zink niet dieper alstublieft. ;(
If not now, then when.
  woensdag 25 mei 2011 @ 16:59:51 #190
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_97300403
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:58 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Dat is ook maar sinds kort weer. :P

[..]

..en dat op loopafstand van elkaar. Ja, daar ben ik best trots op. :Y
Ik denk dat het tussen de verschillende religies in Nederland ook erg goed gaat, moslims die veel op CDA stemmen etc.
pi_97300436
deze man is een troll, kan niet anders :')
pi_97300439
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:59 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Ik denk dat het tussen de verschillende religies in Nederland ook erg goed gaat, moslims die veel op CDA stemmen etc.
:')

Oke nu ben je totaal ongeloofwaardig.
If not now, then when.
  woensdag 25 mei 2011 @ 17:00:26 #193
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_97300444
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat is je argument? Een wikipedia pagina van Joegoslavie? Terwijl je niks af weet van Joegoslavie?

Zink niet dieper alstublieft. ;(
Even iets specifieker voor jou dan :*

http://nl.wikipedia.org/w(...)C3.AB_en_Herzegovina
pi_97300478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:00 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Even iets specifieker voor jou dan :*

http://nl.wikipedia.org/w(...)C3.AB_en_Herzegovina
Even iets duidelijker voor jou dan:

Mladic, Milosevic en Karadzic. Meer hoef ik niet te zeggen.
If not now, then when.
  woensdag 25 mei 2011 @ 17:02:13 #195
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_97300533
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Even iets duidelijker voor jou dan:

Mladic, Milosevic en Karadzic. Meer hoef ik niet te zeggen.
Dus er waren eigenlijk geen foute Duitsers, de 2e wereldoorlog was volledig de schuld van Hitler?
pi_97300535
ouwe laat die man, hij is gewoon teleurgesteld dat de nederlandse cultuur vervaagd, terwijl die van ons behouden blijft, zelfs hier
pi_97300549
Maar kan een mod even al deze posts opruimen of iets?

Want het gaat nu 4 pagina's over iets onbegrijpelijks wat zonde is van het topic.
If not now, then when.
pi_97300594
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:02 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Dus er waren eigenlijk geen foute Duitsers, de 2e wereldoorlog was volledig de schuld van Hitler?
Hij beschikt niet eens over enige kennis van geschiedenis, vandaar zijn Wikipedia pagina. :')

Maarja ik antwoord niet meer.
If not now, then when.
pi_97300597
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:57 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, familiebanden zijn bij ons ontzettend sterk. Ik (zei de gek) ben er letterlijk
voor bereid te sterven. Hoef ik geen seconde over na te denken. Stel je voor dat we met zijn allen
(dus ook jij) nu niet in Nederland zouden wonen, maar ehm.. Oostenrijk. Dan zou je (denk ik) net
zo over Nederland spreken als wij het over Bosnië doen. Ook al ben je daar niet opgegroeid, je
bent er toch elk jaar (misschien zelfs meerdere malen) op vakantie bij familie geweest. Diezelfde
familie mis je (en ze missen jou ook) als je weer in Oostenrijk bent. Dus wat doet men dan graag?
Je land van herkomst ophelemelen.. De mindere dingen zie je dan automatisch door de vingers.
Nee.
pi_97300638
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:03 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, familiebanden zijn bij ons ontzettend sterk. Ik (zei de gek) ben er letterlijk
voor bereid te sterven. Hoef ik geen seconde over na te denken. Stel je voor we nu met zijn allen
(dus ook jij) nu niet in Nederland zouden wonen, maar ehm.. Oostenrijk. Dan zou je (denk ik) net
zo over Nederland spreken als wij het over Bosnië doen. Ook al ben je daar niet opgegroeid, je
bent er toch elk jaar (misschien zelfs meerdere malen) op vakantie bij familie geweest. Diezelfde
familie mis je (en ze missen jou ook) als je weer in Oostenrijk bent. Dus wat doet men dan graag?
Je land van herkomst ophelemelen.. De mindere dingen zie je dan automatisch door de vingers.
brate, je legt het zelfs te goed uit voor die man, ik stop ook met reageren tegen zo'n tokkie die het alsmaar beter weet
  woensdag 25 mei 2011 @ 17:05:07 #201
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_97300642
quote:

[..]

voor bereid te sterven. Hoef ik geen seconde over na te denken. Stel je voor we nu met zijn allen
Ik denk dat je gelijk hebt :) Bedankt voor je verhelderende posts itt het relaas van de kinderen hier :)
pi_97300647
quote:

[..]

En dat van die familiebanden sowieso, ze zijn bij ons net zo sterk als bij de Turken, het is toch iets religieus iets wat bij de cultuur hoort.

Dat zie je hier ook niet idd. Maarja Amerika heeft West-Europa ook te erg aangetast.
If not now, then when.
  woensdag 25 mei 2011 @ 17:05:36 #203
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_97300658
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

En dat van die familiebanden sowieso, ze zijn bij ons net zo sterk als bij de Turken, het is toch iets religieus iets wat bij de cultuur hoort.

Dat zie je hier ook niet idd. Maarja Amerika heeft West-Europa ook te erg aangetast.
Je bedoeld positief beïnvloed :)
  woensdag 25 mei 2011 @ 17:06:00 #204
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_97300668
quote:

[..]

Daarom zie je ook deze partij die veel stemmen krijgt in Sarajevo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Na%C5%A1a_Stranka

Jammer genoeg is er sterk nationalisme op het platteland.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_97300684
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:05 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt :) Bedankt voor je verhelderende posts itt het relaas van de kinderen hier :)
Deze goedheilige baas is dan ook 41 en kan dingen beter uitleggen dan wij kinderen.

A sad neznam ko je vise djete mi ili on, ali jebiga. :')
If not now, then when.
pi_97300689
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:05 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Graag gedaan L3IPO, hopenlijk heb ik je iets meer inzicht kunnen geven over hoe wij diaspora denken. :)
Nee.
pi_97300719
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Deze goedheilige baas is dan ook 41 en kan dingen beter uitleggen dan wij kinderen.

A sad neznam ko je vise djete mi ili on, ali jebiga. :')
a ma on bez pitanja
pi_97300745
ik ga ervandoor brace

spreek jullie nog wel

vozdrica :W
pi_97300748
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:06 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Daarom zie je ook deze partij die veel stemmen krijgt in Sarajevo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Na%C5%A1a_Stranka

Jammer genoeg is er sterk nationalisme op het platteland.
Mother in Law is net zo nationalistisch en ik kom niet van het platteland baas.
If not now, then when.
pi_97300763
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:07 schreef Shalimar het volgende:
ik ga ervandoor brace

spreek jullie nog wel

vozdrica :W
Alaihmanet
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: