Om 12.15 uur loopt hij naar beneden naar het bedrijfsrestaurant voor het broodje frikandel en de twee eieren. De eieren bewaart hij en eet hij meestal tussen 1500 - 1530 uur in de andere pauze.quote:
Hoezo? zij hebben extra eiwitten binnen en jij niet? wie is hier nu de loserquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef ZureLucht het volgende:
Koffie gehad, geen cupcake. Geen spannende dingen gebeurd vandaag. Met afgrijzen heb ik de collega's bekeken die wel een cupcake namen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? zij hebben extra eiwitten binnen en jij niet? wie is hier nu de loser
Goede grap. Die heb ik nog niet eerder gelezen hier. hihihihiquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:39 schreef ManianMan het volgende:
Toepasselijke username TS, jij en je collega passen wel bij elkaar
Ow, wacht. Je bedoelt dat hij zijn bakje tupperware heeft leeg gegoten in de deegmix? hihihiiquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? zij hebben extra eiwitten binnen en jij niet? wie is hier nu de loser
Ik zie het al je bent een zeurquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Goede grap. Die heb ik nog niet eerder gelezen hier. hihihihi
[..]
Ow, wacht. Je bedoelt dat hij zijn bakje tupperware heeft leeg gegoten in de deegmix? hihihii
Nee, ik neem braaf mijn dagelijkse whey shakes van de body en fitshop.
Hij heeft dus van de week met zijn vingertjes aan zijn steenpuist gezeten op zijn kont en toen eraan geroken. Dat dezelfde vingertjes een paar dagen later cupcakes voor mij maken, dan hoef ik dat niet.
Niet? Het zijn verhalen die twee jaar lang hebben gebroeid op de afdeling en nu naar boven komen van deze snuiter.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:48 schreef Equites het volgende:
Ik geloof er geen reet van. En als het wel waar is zal de beste man wel veel minder vies en raar zijn als jij doet overkomen want stiekem vind je hem gewoon leuk, maar ligt ie met jou rivale te neuken.
nee ik bedoel een foto van jouquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:53 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Niet? Het zijn verhalen die twee jaar lang hebben gebroeid op de afdeling en nu naar boven komen van deze snuiter.
En heb geen foto. Om lid te zijn van een politieke partij hoef je niet veel voor te doen. En al die duizenden leden van de PvdA staan echt niet met een foto op een website.
En drinkt 'Whey Shakes'.quote:
Zodat jij het kan uitprinten en een natte zelfgemaakte parelsnoer op kan leggen?quote:
daarvoor hoef ik het niet uit te printenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:54 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Zodat jij het kan uitprinten en een natte zelfgemaakte parelsnoer op kan leggen?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:54 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Zodat jij het kan uitprinten en een natte zelfgemaakte parelsnoer op kan leggen?
Sowieso werkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die werken
Werken om te leven
Leven om te werken![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |