In dat filmpje is het zo te zien helemaal wit. Wat betekent dat het volgens die beschrijving nog geen paar dagen oud is. In een paar dagen bouw je geen halve kilo peniskaas op.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:20 schreef Jupilertje het volgende:
Smegma aan je eikel
Smegma, in de volksmond kaaspiemel, is talgafzetting op de penis, meer bepaald de eikel. In de meeste gevallen is het een normaal verschijnsel. Eerst is het wittig van kleur en reukloos. Zonder behandelen gaat het na een paar dagen van kleur veranderen en stinken. Dan is het een broeiplaats voor infecties. Bovendien is het behoorlijk weerzinwekkend zowel voor je zelf als je partner.
En dan lekker opdienen voor je schoonmoeder met toastjes erbij "kijk eens, lekkere roombrie!1"quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:22 schreef Supersoep het volgende:
Dan moet je daar volgens mij echt een maand lang je lul niet wassen om zoiets te krijgen.
Nevermind.. ik vind het er echt uitzienquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
In dat filmpje is het zo te zien helemaal wit. Wat betekent dat het volgens die beschrijving nog geen paar dagen oud is. In een paar dagen bouw je geen halve kilo peniskaas op.
Dan moet je daar volgens mij echt een maand lang je lul niet wassen om zoiets te krijgen.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |