quote:
Wiskunde?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:46 schreef Ezell het volgende:
Ik blijf waarschijnlijk nog de komende uren wakker.
PM staat open.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:46 schreef DidoCarthago het volgende:
@ -tape- omwille van privacy post ik geen foto's hier die voor iedereen zichtbaar zijn.
DMquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:46 schreef DidoCarthago het volgende:
@ -tape- omwille van privacy post ik geen foto's hier die voor iedereen zichtbaar zijn.
Kloptquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:46 schreef Flitskikker het volgende:
Sander, jij kent die foto toch al.
@Dido, donkerblond dan. Ik bedoelde niet zo heel licht neeik wist niet dat die foto gemaakt werd, dus ik keek zegmaar daar naar achteren
![]()
En het was eindexamenfeest met als thema hippies, vandaar.
alweer weltrusten dan maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:46 schreef yosander het volgende:
[..].
Dan ga ik nu echt pitten, truste iedereen
Ahhh succes.. ik hoop niet dat je wat je vannacht allemaal doet voor niets doet! (heb ik vaakquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:46 schreef Ezell het volgende:
Ik blijf waarschijnlijk nog de komende uren wakker.
Dankje, veel succes nu/morgenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want ik ben ongelooflijk aan het kutten. Maarja.. welterusten he.![]()
Haha, ik hoop het ook. Gelukkig kan ik tot half 1 in mijn bed blijven liggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:47 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ahhh succes.. ik hoop niet dat je wat je vannacht allemaal doet voor niets doet! (heb ik vaak)
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, ik hoop het ook. Gelukkig kan ik tot half 3 in mijn bed blijven liggen.
Dat is wel beter inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, ik hoop het ook. Gelukkig kan ik tot half 1 in mijn bed blijven liggen.
Ja ik stond aan de bar en hij liep richting de stage (was halfuur voordat 'ie moest draaien) alleen merkte niemand hem op, maar ik welquote:
Dankje! Jij ook als je eraan toe bentquote:
Wie maakte de pic dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik stond aan de bar en hij liep richting de stage (was halfuur voordat 'ie moest draaien) alleen merkte niemand hem op, maar ik wel.
Ja 3/4e stond strak daarquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
dus iedereen was bezopen behalve sander
Ja inderdaad. Ze heeft het sowieso gezien.quote:
Welk feest?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik stond aan de bar en hij liep richting de stage (was halfuur voordat 'ie moest draaien) alleen merkte niemand hem op, maar ik wel.
Ja.. dronken.. denk ik ook ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
dus iedereen was bezopen behalve sander
Ik snap niet hoe je met Wiskunde A met binomiale verdeling de N (hoevaak je een proef uitvoert) moet berekenen. Je moet het in een tabel zetten ofzo, maar ik snap het niet.quote:
Een vriend van me en dankjequote:Op woensdag 25 mei 2011 01:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wie maakte de pic dan?
Alvast welterusten!
Casio of TI?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je met Wiskunde A met binomiale verdeling de N (hoevaak je een proef uitvoert) moet berekenen. Je moet het in een tabel zetten ofzo, maar ik snap het niet.
Revelations in The Level in Arnhem (nooit eerder geweest). Overdag was daar Beat The Bridge en toen gingen we 's nachts dus door naar The Levelquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:50 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze heeft het sowieso gezien.
[..]
Welk feest?
[..]
Ja.. dronken.. denk ik ook ja.![]()
En anders ga ik half dood. Ik heb de afgelopen twee nachten in totaal ook maar iets van 7 uur geslapen.quote:
Casioquote:
Staat het ook niet in het boekje dat je bij je rekenmachine hebt?? Handleidingquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je met Wiskunde A met binomiale verdeling de N (hoevaak je een proef uitvoert) moet berekenen. Je moet het in een tabel zetten ofzo, maar ik snap het niet.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb jullie request sowieso gezien ja.
Menu > 2(STAT) > DIST > BINM > Bcd of Bpd > Var. Daar vul je de 3 benodigde getallen in.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
En anders ga ik half dood. Ik heb de afgelopen twee nachten ook maar iets van 7 uur geslapen.
[..]
Casio
Ze editte naar "in totaal"quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
7 uur slaap is normaal voor mij, maar ik snap je probleem niet
Beide nooit van gehoordquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:52 schreef yosander het volgende:
Ik heb over zeven uur rijles dus de groeten ajoo de ballen lator mzzl tjuus toedels en tabee!
gr gr laterquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:52 schreef yosander het volgende:
Ik heb over zeven uur rijles dus de groeten ajoo de ballen lator mzzl tjuus toedels en tabee!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit is al de vierde keer dat ik trusten zeg, ajuus
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit is al de vierde keer dat ik trusten zeg, ajuus
![]()
Ik zie het nergens staan. Er staat niets over het invoeren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:51 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Staat het ook niet in het boekje dat je bij je rekenmachine hebt?? Handleiding. Of dus je wiskunde boek zelf?
Ik bedoel dat je die gegevens, bijv. '1-P(x≤3) < 0,05' ergens moet invullen ofzo om vervolgens erachter te komen hoe vaak je 'N' moet doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:52 schreef -tape- het volgende:
[..]
Menu > 2(STAT) > DIST > BINM > Bcd of Bpd > Var. Daar vul je de 3 benodigde getallen in.
Eens even zien danquote:
Hmm?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie het nergens staan. Er staat niets over het invoeren.
[..]
Ik bedoel dat je die gegevens, bijv. '1-P(x≤3) < 0,05' ergens moet invullen ofzo om vervolgens erachter te komen hoe vaak je 'N' moet doen.
Ik zie het anders nog steeds nietquote:
Lolquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zie het anders nog steeds niet![]()
lijkt wel een ader ofzo door de hoek van de foto
Ojoh, nu zie ik hemquote:
Dat tabelletje is voor de TI rekenmachines, bij Casio moet je proberen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Even een foto van de uitleg die ik niet snap.Oja, het gaat trouwens om het tabelletje.
[ afbeelding ]
Wat snap je er niet aan dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Even een foto van de uitleg die ik niet snap.Oja, het gaat trouwens om het tabelletje.
[ afbeelding ]
Steeds gokken? Is er geen andere manier?quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:02 schreef -tape- het volgende:
[..]
Dat tabelletje is voor de TI rekenmachines, bij Casio moet je proberen.
Niet voor de Casio variant. Maar dit is geen examenstof toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Steeds gokken? Is er geen andere manier?
Uhh invoeren in je rekenmachine, en tabel scrollen. Tot je hoger dan 0.95 zitquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Steeds gokken? Is er geen andere manier?
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:04 schreef -tape- het volgende:
[..]
Niet voor de Casio variant. Maar dit is geen examenstof toch?
Ik weet niet hoe ik het in een tabel moet invoeren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:04 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Uhh invoeren in je rekenmachine, en tabel scrollen. Tot je hoger dan 0.95 zit
Ik heb net even geprobeerd, maar het lukte mij ook niet om een tabel te maken van binomcdf. En ik weet eigenlijk zeker dat het geen examenstof is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
[..]
Ik weet niet hoe ik het in een tabel moet invoeren.
bij y=quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
[..]
Ik weet niet hoe ik het in een tabel moet invoeren.
O, oké. Eigenlijk weet ik helemaal niet eens wat de examenstof is. Ik besef nu pas hoe onhandig ik bezig ben.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:06 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik heb net even geprobeerd, maar het lukte mij ook niet om een tabel te maken van binomcdf. En ik weet eigenlijk zeker dat het geen examenstof is.
Bedankt, maar ik heb Casio.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:08 schreef Bonzoo het volgende:
Hier leggen ze het wel op een begrijpelijke manier uit, ik snapte er vorig jaar ook niks van, had vwo examen. Maar die site had me wel goed geholpen, gewoon rustig doorlezen stap voor stap.
http://www.math4all.nl/TI/TI83kans.html
Heel leuk inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:04 schreef Kaasrol het volgende:
Nog een leuk verhaaltje voor het slapengaan
Welterustenquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:11 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Heel leuk inderdaadgelukkig maar dat die beesten niet op mn kamer zitten
.
Welterusten iedereen[mn ding updatete niet dus ik zag niet dat jullie er nog waren
].
P=(g-u) moet je daarvoor gebruiken volgens mij?quote:Bedankt, maar ik heb Casio.
Nogmaals welterusten, ga zelf ook maar slapenquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:11 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Heel leuk inderdaadgelukkig maar dat die beesten niet op mn kamer zitten
.
Welterusten iedereen[mn ding updatete niet dus ik zag niet dat jullie er nog waren
].
Welke boeken zijn dat, getal en ruimte?quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:17 schreef Ezell het volgende:
Ik ga dat stuk gewoon overslaan. Op naar de volgende.
Jup.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:20 schreef -tape- het volgende:
[..]
Welke boeken zijn dat, getal en ruimte?
Dit is de stof:quote:
Handig! Bedankt, daar heb ik iets aan. Ik ben nu bezig met het maken van paragraaf 5, want die had ik nog niet gemaakt. Hierna ga ik dan even wat vragen maken van die andere paragrafen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:21 schreef -tape- het volgende:
[..]
Dit is de stof:
H1, paragraaf 1, 3 en 4
H2, paragraaf 1, 3 en 4
H3, paragraaf 2 en 3
H5, paragraaf 3 en 4
H6, paragraaf 1
H8, paragraaf 1
H9, paragraaf 1, 2, 3 en 4
H10, paragraaf 1
H11, paragraaf 3, 4 en 5
Half 4 is een mooie tijd inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:24 schreef Bonzoo het volgende:
Als iemand nog vraagjes heeft, ik heb vorig jaar vwo wiskunde gehaald. Ik ben nog uurtje online ongeveer.
Helaas, ik heb wiskunde al gehadquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:24 schreef Bonzoo het volgende:
Als iemand nog vraagjes heeft, ik heb vorig jaar vwo wiskunde gehaald. Ik ben nog uurtje online ongeveer.
Oké succes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope. Ik hoef om half 1 mijn bed pas uit, dus ik kan nu nog even verder werken.
Bedankt! Jij ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:27 schreef -tape- het volgende:
[..]
Oké succes.Ik sta morgen wel wat eerder op, ik woon 5minuten fietsen van mijn school dus heb tijd zat. Slaap lekker straks, ooit.
Dan moet je niet gaan Fok!ken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:15 schreef AchmedJan het volgende:
WTF WAAROM KAN IK GVD NIET SLAPEN IK HEB MORGEN EXAMEN JA
sup BossDquote:
Gisterquote:
zeg tim, doe jij nog mee met de meet?quote:
Misschien, Utrecht is wel ver wegquote:
neejoh, lekker centraal,quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:23 schreef AchmedJan het volgende:
Moggeee
Zooo kk slecht geslapen.
van half 6 tot half 10 ofzo![]()
en terecht!quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:23 schreef AchmedJan het volgende:
Moggeee
Zooo kk slecht geslapen.
van half 6 tot half 10 ofzo![]()
Ik neem energy drink en dextro mee..quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:24 schreef -tape- het volgende:
[..]Veel succes met helder nadenken dan, straks.
Koffie werkt beter. Dextro werkt sowieso niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:39 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Ik neem energy drink en dextro mee..
Voor de rest iemand nog tips?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:39 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Ik neem energy drink en dextro mee..
Voor de rest iemand nog tips?
Ja normaal gesproken wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:42 schreef Snuf. het volgende:
Bazen chillen hem nog steeds hard in hun bed
500 euro.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Da's 50quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:51 schreef leeell het volgende:
elke dag 's ochtends halfuurtje rondje rijden met de tos en dan tanken, heerlijk relaxendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2-takt hè
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:
idd, hij rijd 1/4 ofzoquote:
Tomosquote:
Wtfquote:
tja ik weet het ook nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Wtf. Kun je nog beter met een Hummer rond gaan rijden
Dan zal 't daar inderdaad wel aanliggen, want de mijne heeft ook een 16mm carbquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:05 schreef leeell het volgende:
[..]
tja ik weet het ook niet
16 mm carb met 50cc, ouwe zooi zuipt gewoon
hij gaat maar tot 6000 toeren met deze setup, dus dat zal wel schikkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan zal 't daar inderdaad wel aanliggen, want de mijne heeft ook een 16mm carb. En ook wel aan je rijstijl gok ik
ik ookquote:
Ooh dat valt wel mee en doe je snelquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:07 schreef leeell het volgende:
[..]
hij gaat maar tot 6000 toeren met deze setup, dus dat zal wel schikken
al blijft het vet om uit stilstand binnen 6 seconden in zn 5 te zitten
Succesquote:
hij gaat niet zo hard nogquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh dat valt wel mee en doe je snel
[..]
Succes![]()
doe ik altijd ( heb pas voor 1 vak geleerd maar ok)quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:08 schreef Snuf. het volgende:
Leren op de dag van het examen. Wat ben je dan
Het schakelen bedoel ikquote:
Ieeellquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:08 schreef Snuf. het volgende:
een eckte baasquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:08 schreef Snuf. het volgende:
Het is wiskunde A en er zijn maar een paar dingen waar ik nog even naar moet kijken en als ik die weer weet ken ik het ook wel helemaal. Wis A is echt makkelijk hoor, want het is gewoon bepaalde trucjes uit je hoofd kennen en kunnen zien wanneer je die moet toepassen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:08 schreef Snuf. het volgende:
mwoah, powerband is erg kort dus schakelen kan erg snelquote:
Tsja juist dat zien waar je het moet toepassen is bij veel mensen het probleem geloof ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is wiskunde A en er zijn maar een paar dingen waar ik nog even naar moet kijken en als ik die weer weet ken ik het ook wel helemaal. Wis A is echt makkelijk hoor, want het is gewoon bepaalde trucjes uit je hoofd kennen en kunnen zien wanneer je die moet toepassen.
Ja en ik ben er goed in, dus dan hoef je het ook niet echt te leren. Ik sta ook een 8,3. Ik snap mensen die onvoldoende staan echt niet, want als je wilt kun je het jezelf helemaal aanleren wat je elke keer moet doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:11 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Tsja juist dat zien waar je het moet toepassen is bij veel mensen het probleem geloof ik
Boh wat verlang ik terug naar m'n brommer, powerband tussen de 8000 en 10.000 rpm en als je daarin zat vloog je wegquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:10 schreef leeell het volgende:
[..]
mwoah, powerband is erg kort dus schakelen kan erg snel
zo kankerlekker is datquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Boh wat verlang ik terug naar m'n brommer, powerband tussen de 8000 en 10.000 rpm en als je daarin zat vloog je weg
Nou jongeman, jij hebt nog een hoop te leren voor je gaat studeren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:08 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:51 schreef leeell het volgende:
elke dag 's ochtends halfuurtje rondje rijden met de tos en dan tanken, heerlijk relaxendDan doe je iets niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
lees even terugquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:18 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nou jongeman, jij hebt nog een hoop te leren voor je gaat studeren.
[..]
Dan doe je iets niet goed.
Haha geniaal is datquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:17 schreef leeell het volgende:
[..]
zo kankerlekker is dat
op die snor van mij gaat ie tot 45 echt traag en dan lijkt het net op die opstijgt en blaast ie weg, echt geweldig
burgerlijke kutquote:
link kaputtquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:22 schreef -tape- het volgende:
Ik heb trouwens ook zo'n ding staan hoor.
[ afbeelding ]
mijn brommer heb je ook op motorkentekenquote:
Eierkoekenquote:
*Boks* mijne ook. Maar dan is 'ie wel 4-taktquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:24 schreef leeell het volgende:
[..]
link kaputt
[..]
mijn brommer heb je ook op motorkenteken
Plaatje van the interwebs of is dat 'm ook echtquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:22 schreef -tape- het volgende:
Ik heb trouwens ook zo'n ding staan hoor.
[ afbeelding ]
4 taktquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:25 schreef yosander het volgende:
[..]
*Boks* mijne ook. Maar dan is 'ie wel 4-takt
125cc dus dat is kankergay (hé dat rijmtquote:
motoruitvoering van die van mij is 80cc 2taktquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:26 schreef yosander het volgende:
[..]
125cc dus dat is kankergay (hé dat rijmt).
Chill chill, voor de mijne (AM6 shizzle) is ook een bigbore set van 500 euro te halen: 110ccquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:26 schreef leeell het volgende:
[..]
motoruitvoering van die van mij is 80cc 2takt
Dit is eckte mannenpraat.quote:
Internet, bij mij zit er een V6 op, 70cc uitgeboord.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Plaatje van the interwebs of is dat 'm ook echt?
Ken 'm. Lekker geluidje, maar werkt dat wel goed i.c.m. een 70cc?quote:
Baggeren en trollen ofzo. En nog meer baggerenquote:
Ja gaat wel goed, ik haal sowieso niet het volle vermogen uit mijn blok. Maar ach, 110 windje mee is mans zat denk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Ken 'm. Lekker geluidje, maar werkt dat wel goed i.c.m. een 70cc?
1985 is sowieso bullshit. Op je 26e havo/vwo doen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:34 schreef Chai het volgende:
Ik kijk net in zijn profiel maar
geboortedatum: 15-11-1985
Huh? Deed hij vavo? Ik vond hem ook veel jonger posten.
Ja klopt. Met 50cc in ieder geval wel, anders lijkt het net alsof op een rijdende vibrator zitquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:34 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed, ik haal sowieso niet het volle vermogen uit mijn blok. Maar ach, 110 windje mee is mans zat denk.
Ben jij al klaar met leren danquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:37 schreef Chai het volgende:
Leell dmt mij over zijn geboortedatum. Hij is niet eens gaan leren nu hij toch geband is.
Nee, al tijdje wakker.quote:
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:42 schreef Snuf. het volgende:
Ik had 4 maanden ban en toen pijpte ik een mod en toen werd het 8 dagen
zo en zo meet crash nuquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:47 schreef ThaTim het volgende:
Trouwens niet leuk dat leeell een ban heeft!
Heeft detective Timma bewijs?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:48 schreef ThaTim het volgende:
En dus echt van '85 is. Hij post altijd 50 minuten na de start van z'n examen, nogal snel lijkt me!
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:49 schreef ThaTim het volgende:
Volgens mij wil hij ons gewoon verkrachten bij de meet
Maar dat is natuurlijk ook gewoon een dijenkletser eerste klasquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:50 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik riep bingo maar had helemaal geen bingo, nou iedereen lag in een deuk![]()
Mét reclame nuquote:
Zeer zeker wel, ik moest ook lachenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:50 schreef Prulez het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk ook gewoon een dijenkletser eerste klas![]()
Jammer dat leeell een ban heeft trouwens
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 10:16 schreef leeell het volgende:
dank de goden voor Bronnen-examens
Geschiedenis was echt een aanfluiting
quote:Op maandag 23 mei 2011 10:17 schreef leeell het volgende:
tevens 50 minuten nodig gehad
AK: eerste van 250 man klaar
Eng : eerste van 300 man klaar
Ges: eerste van 300 man klaar
awkward
Ik zit anders gewoon op android hoor, maar die nieuwe quote kleur is echt een mengeling van aids, kots en diarreequote:
Dit dus!quote:
T/m november ja.quote:
Enorme stash kinderpr0nquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:55 schreef Dastan het volgende:
Zijn huis was verboden toegang. Ook al verdacht.
wellichtquote:
die is zo oudquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:55 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen die van Android is niet leuk, de rest klopt.
Inderdaad!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:55 schreef Dastan het volgende:
Zijn huis was verboden toegang. Ook al verdacht.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:57 schreef -tape- het volgende:
Maar de Iphone is wel de mooiste telefoon van allemaal.
dat is subjectiefquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:57 schreef -tape- het volgende:
Maar de Iphone is wel de mooiste telefoon van allemaal.
Dat is echt langquote:
wat heb jij dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:58 schreef yosander het volgende:
iPhone 4 is wel mooi ja. Maar vind de mijne ook zekers niet lelijk
Vind ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:01 schreef -tape- het volgende:
Qua design en afwerking is het wel de mooiste telefoon. Over smaak valt altijd te twisten maar Apple komt doorgaans wel met de mooiste shit.
En wat voor telefoon heb je dan, Yosander?
Heetjstiesie Legendquote:
Aight die had ik ookquote:
Nicequote:Op woensdag 25 mei 2011 12:03 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Aight die had ik ook:D ik heb nu twee niet benoembare telefoons
A4, 2004.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:04 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Hee jongens, als je een brommer rijdt ben je geen eckte man, moge dat even duidelijk zijn. Als je een motor rijdt, dan ben je een eckte man. Met een brommer ben je alleen een eindje op weg naar het man worden.
Daarbij kan je met een auto ook een eckte man zijn maar dan moet het wel een behoorlijke auto zijn en fokkers kunnen die toch niet betalen want als ze wel dat geld hadden, hadden ze wel iets beters te doen dan fokken.
Ik heb gezegd.
Ook goedemiddag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:04 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Hee jongens, als je een brommer rijdt ben je geen eckte man, moge dat even duidelijk zijn. Als je een motor rijdt, dan ben je een eckte man. Met een brommer ben je alleen een eindje op weg naar het man worden.
Daarbij kan je met een auto ook een eckte man zijn maar dan moet het wel een behoorlijke auto zijn en fokkers kunnen die toch niet betalen want als ze wel dat geld hadden, hadden ze wel iets beters te doen dan fokken.
Ik heb gezegd.
nou eentje ligt hier naast me op tafel en de ander ligt in mn bed, maar ik wil niet zeggen wat voor telefoons het zijn want ik schaam me ervoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice. Waar heb je nu twee niet benoembare telefoons dan
?
BB?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:05 schreef Letstalk het volgende:
[..]
nou eentje ligt hier naast me op tafel en de ander ligt in mn bed, maar ik wil niet zeggen wat voor telefoons het zijn want ik schaam me ervoor
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:05 schreef Corkscrew het volgende:
Ik ben schaamteloos tevreden met mijn simpele mobiel van 30 euro.
Die mensen mogen er ook zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:05 schreef Corkscrew het volgende:
23,50 hier.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:05 schreef Corkscrew het volgende:
Ownt wel qua typenquote:
Goedgekeurd indien je er geen pauperbak van getoverd hebt en indien je hem niet van pappa's geld hebt gekocht.quote:
En dit natuurlijk, wat een held deze man.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:05 schreef Corkscrew het volgende:
Snake spelen op je 3310quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
En dit natuurlijk, wat een held deze man.
Sowieso het nokia 3210 tijdperk.
Oké ik heb hem gekregenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:06 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Goedgekeurd indien je er geen pauperbak van getoverd hebt en indien je hem niet van pappa's geld hebt gekocht.
Ik niks, ik ben een arme student, ik had een begrensde kawasaki maar die heb ik verkocht zodat ik dat geld allemaal op kon zuipen.![]()
Wat de heer Dastan zegt.quote:
werden bruderquote:
Je hebt altijd baas boven baas.quote:
Ik heb geen Snake helaas.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:08 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas.![]()
Dat er Snake op zit, vind ik eigenlijk al overbodige luxe.
Je andere is dus een E72quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
True, net als de E72, die is ook erg fijn alleen dan weer Symbian![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |