quote:
Wiskunde?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:46 schreef Ezell het volgende:
Ik blijf waarschijnlijk nog de komende uren wakker.
PM staat open.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:46 schreef DidoCarthago het volgende:
@ -tape- omwille van privacy post ik geen foto's hier die voor iedereen zichtbaar zijn.
DMquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:46 schreef DidoCarthago het volgende:
@ -tape- omwille van privacy post ik geen foto's hier die voor iedereen zichtbaar zijn.
Kloptquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:46 schreef Flitskikker het volgende:
Sander, jij kent die foto toch al.
@Dido, donkerblond dan. Ik bedoelde niet zo heel licht neeik wist niet dat die foto gemaakt werd, dus ik keek zegmaar daar naar achteren
![]()
En het was eindexamenfeest met als thema hippies, vandaar.
alweer weltrusten dan maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:46 schreef yosander het volgende:
[..].
Dan ga ik nu echt pitten, truste iedereen
Ahhh succes.. ik hoop niet dat je wat je vannacht allemaal doet voor niets doet! (heb ik vaakquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:46 schreef Ezell het volgende:
Ik blijf waarschijnlijk nog de komende uren wakker.
Dankje, veel succes nu/morgenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want ik ben ongelooflijk aan het kutten. Maarja.. welterusten he.![]()
Haha, ik hoop het ook. Gelukkig kan ik tot half 1 in mijn bed blijven liggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:47 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ahhh succes.. ik hoop niet dat je wat je vannacht allemaal doet voor niets doet! (heb ik vaak)
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, ik hoop het ook. Gelukkig kan ik tot half 3 in mijn bed blijven liggen.
Dat is wel beter inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, ik hoop het ook. Gelukkig kan ik tot half 1 in mijn bed blijven liggen.
Ja ik stond aan de bar en hij liep richting de stage (was halfuur voordat 'ie moest draaien) alleen merkte niemand hem op, maar ik welquote:
Dankje! Jij ook als je eraan toe bentquote:
Wie maakte de pic dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik stond aan de bar en hij liep richting de stage (was halfuur voordat 'ie moest draaien) alleen merkte niemand hem op, maar ik wel.
Ja 3/4e stond strak daarquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
dus iedereen was bezopen behalve sander
Ja inderdaad. Ze heeft het sowieso gezien.quote:
Welk feest?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik stond aan de bar en hij liep richting de stage (was halfuur voordat 'ie moest draaien) alleen merkte niemand hem op, maar ik wel.
Ja.. dronken.. denk ik ook ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
dus iedereen was bezopen behalve sander
Ik snap niet hoe je met Wiskunde A met binomiale verdeling de N (hoevaak je een proef uitvoert) moet berekenen. Je moet het in een tabel zetten ofzo, maar ik snap het niet.quote:
Een vriend van me en dankjequote:Op woensdag 25 mei 2011 01:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wie maakte de pic dan?
Alvast welterusten!
Casio of TI?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je met Wiskunde A met binomiale verdeling de N (hoevaak je een proef uitvoert) moet berekenen. Je moet het in een tabel zetten ofzo, maar ik snap het niet.
Revelations in The Level in Arnhem (nooit eerder geweest). Overdag was daar Beat The Bridge en toen gingen we 's nachts dus door naar The Levelquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:50 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze heeft het sowieso gezien.
[..]
Welk feest?
[..]
Ja.. dronken.. denk ik ook ja.![]()
En anders ga ik half dood. Ik heb de afgelopen twee nachten in totaal ook maar iets van 7 uur geslapen.quote:
Casioquote:
Staat het ook niet in het boekje dat je bij je rekenmachine hebt?? Handleidingquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je met Wiskunde A met binomiale verdeling de N (hoevaak je een proef uitvoert) moet berekenen. Je moet het in een tabel zetten ofzo, maar ik snap het niet.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb jullie request sowieso gezien ja.
Menu > 2(STAT) > DIST > BINM > Bcd of Bpd > Var. Daar vul je de 3 benodigde getallen in.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
En anders ga ik half dood. Ik heb de afgelopen twee nachten ook maar iets van 7 uur geslapen.
[..]
Casio
Ze editte naar "in totaal"quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
7 uur slaap is normaal voor mij, maar ik snap je probleem niet
Beide nooit van gehoordquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:52 schreef yosander het volgende:
Ik heb over zeven uur rijles dus de groeten ajoo de ballen lator mzzl tjuus toedels en tabee!
gr gr laterquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:52 schreef yosander het volgende:
Ik heb over zeven uur rijles dus de groeten ajoo de ballen lator mzzl tjuus toedels en tabee!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit is al de vierde keer dat ik trusten zeg, ajuus
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit is al de vierde keer dat ik trusten zeg, ajuus
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |