vond um al raarquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:44 schreef humorduck28 het volgende:
Er staat een fout in de TTsorry... die op hoort er niet
Er is genoeg love voor jou maar je wil 't niet hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dr. Love![]()
![]()
waar is tie? kwil love
Wie kan dat wijzigen.. dit staat zo knullig...quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vond um al raar
dacht
zou draakje ook op een koe lijken
zou draakje ook een koe lusten
en draakje- koe- lusten- sex
kdacht wat bedoeld hij nou
een modjequote:Op woensdag 25 mei 2011 01:45 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Wie kan dat wijzigen.. dit staat zo knullig...
Oke, maar anders staat er gewoon: Zou draakje ook een koe lusten?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een modje
ga naar feedback..
mja of dr nog 1 wakker is.. kweetnie heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
Hierbij de illustraties:
1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5best sellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.![]()
Ja toch, veel professioneler krijg je ze nietquote:
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
De boot is voll.... ik zegg de boot is voll............... (Wilders in de boot)
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?![]()
nee het gaat niet over lieve amsterdammersquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:51 schreef Karzai het volgende:
Ehm knetter, ik kom toch niet voor in het boek he?
-insert koosnaampje-
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee het gaat niet over lieve amsterdammers![]()
![]()
leuk verzoekje![]()
![]()
ik moet zeggen ik ben blij dat er vannacht wat minder harde muziek is
-insert koosnaampje-
Top Gear
Dit doe mij denken aan iets anders, ik weet niet meer wat precies..quote:
Nicequote:Op woensdag 25 mei 2011 01:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daar zat ik aan te denken toen ik hem aanvroeg ja
Ik hou me om 1 of andere reden al de hele avond inquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
leuk verzoekje![]()
![]()
ik moet zeggen ik ben blij dat er vannacht wat minder harde muziek is
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Staan zeker fijne nummers opquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze CD zit al een tijdje in m'n auto, lekkere plaat wel
Die moet ik ook eens downloaden aanschaffenquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze CD zit al een tijdje in m'n auto, lekkere plaat wel![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
![]()
![]()
* Knetterkrankjorum droomt even weg
-insert koosnaampje-
Mooi verzoekje, Knetterquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
* Knetterkrankjorum droomt even weg
![]()
Mwa deze was ook maar 5 minuten bij mij. Alleen de voorkant van de hoes zit er niet bij dus hij blijft op 99,9% stekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb liever .nzb die gaan wat sneller..![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:07 schreef Karzai het volgende:
leuk nog nooit helemaal gehoord gute nacht freundeOke, toch nog wat origineels gedraaid door mijquote:
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: