Ja puur omdat we een garage wisten die onder de total prijs wilde gaan zitten qua herstel. Anders had ie een andere kunnen gaan kopen.quote:
umm een pleuris gladde weg.. geen houden meer aan en onervarenheid.. had net een paar maandjes mijn roze papiertje!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef ToT het volgende:
Hoe de neuk heb je DAT voor elkaar gekregen????
All risk?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
umm een pleuris gladde weg.. geen houden meer aan en onervarenheid.. had net een paar maandjes mijn roze papiertje!
auto anderhalf maand oud.. nog geen 4000 op de teller! Netjes
Leasequote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Lease
[ http://img97.imageshack.us/img97/7509/obamasnowballcopy332381.jpg (copy/paste deze link) ]
joah, maar ik vind het wel goed zo. de auto rijdt nogquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ja dan kan je beter een nieuwe deur scoren.
![]()
En een nieuw stuk laten inlassen naast je deur uiteraard.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef ToT het volgende:
@ deze muziek overigens. Is alles wat in de wachtrij staat in deze stijl?
whahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Lease
[ http://img97.imageshack.us/img97/7509/obamasnowballcopy332381.jpg (copy/paste deze link) ]
heb je liever knight baggyquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef ToT het volgende:
@ deze muziek overigens. Is alles wat in de wachtrij staat in deze stijl?
quote:
Geen idee, dan moet je bij de beheerders zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]Nee dat absoluut niet, maar waarom moeten er al meteen zoveel van dit soort nummers in de wachtrij staan als Draakje 's avonds laat aan gaat?
zodat draakje de tijd heeft om zich op haar gemak te voelenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]Nee dat absoluut niet, maar waarom moeten er al meteen zoveel van dit soort nummers in de wachtrij staan als Draakje 's avonds laat aan gaat?
Hoe vaker er geklaagd word hoe vaker koelkast dit misschien doet. Al is t all1 maar om te plagen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef ToT het volgende:
Dat laatste werkt niet zo :quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zodat draakje de tijd heeft om zich op haar gemak te voelen
en wij aan kunnen vragen
quote:Request limit reached. You can only request 1 songs every 30 minutes
werkt juist goedquote:
Dan denk ik dat ik zo af ga haken en ga slapen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe vaker er geklaagd word hoe vaker koelkast dit misschien doet. Al is t all1 maar om te plagen.
Reken trouwens maar op nummers van 7 a 8 minuten lang per stuk...
Te veel naar mijn zin.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
werkt juist goedveel verzoekjes dus
Mja ik zit er ook aan te denken.... De laatste duurt als ik me niet vergis langer dan 8 minuten....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik zo af ga haken en ga slapen.
*Klikt Winamp meteen uit*quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik zit er ook aan te denken.... De laatste duurt als ik me niet vergis langer dan 8 minuten....
Tijd om te slapen dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:29 schreef Zokunen het volgende:
Argh kan iemand dat mes uit mn hoofd trekken, opeens echt naar stekende hoofdpijn aan de linker kant.
Minderz! Paracetamolletje?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:29 schreef Zokunen het volgende:
Argh kan iemand dat mes uit mn hoofd trekken, opeens echt naar stekende hoofdpijn aan de linker kant.
Klopt, maar met deze muziek is het voor mij in ieder geval niet leuk om langer naar Draakje te luisteren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wutt wutt wutt.. slapen?tis fokking nog geen twaalf uur
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:29 schreef Zokunen het volgende:
Ik laat ze altijd in mijn mond smelten!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
2 paracetamollen op een lepel laten weken tot drap en dan innemen met een flink glas water?
ga dan ff youtuben.. doek ook altijd als er kutnrs zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar met deze muziek is het voor mij in ieder geval niet leuk om langer naar Draakje te luisteren.
Ach ik kijk wel wat ik doe.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga dan ff youtuben.. doek ook altijd als er kutnrs zijn
Hehehe valt best mee hoor!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat voor bek trek je dan wel niet?![]()
Hey trusten he!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef Zokunen het volgende:
Mja denk dat ik maar tot morgen ga zeggen, dus bij dezen.
Soms blijven ze hangen en dan proef je het alsnogquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe valt best mee hoor!Ik ben er aan gewend!
Slaap lekker en t beste met dat mes in je hoofd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef Zokunen het volgende:
Slaap zequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef Zokunen het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Soms blijven ze hangen en dan proef je het alsnog
Kan niet als je ze eerst laat smelten op een lepel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Soms blijven ze hangen en dan proef je het alsnog
Wat is dat nouquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]Je bent niks gewend!
Je drinkt zeker ook geen koffie of bier?
Ow dus op zich heb je geen moeite met bittere smaakjes?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:37 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat is dat nou![]()
Ik ben verslaafd aan koffie, en bier gaat er ook in
Paracetamol is gewoon TE bitter.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus op zich heb je geen moeite met bittere smaakjes?
Hehehe vroeger dacht ik er ook zo over ja. Ach misschien komt het ook wel doordat ik vrij veel paracetamol vreet wegens chronische nekklachten dat ik er aan gewend geraakt ben.quote:
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe vroeger dacht ik er ook zo over ja. Ach misschien komt het ook wel doordat ik vrij veel paracetamol vreet wegens chronische nekklachten dat ik er aan gewend geraakt ben.
moah, het is in ieder geval beter dan hardcore zooi.quote:
Dan heb je mazzel want ik zat er heel erg naast qua duur van de platen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Winamp blijft bij mij uit tot de verzoekjes komen!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel want ik zat er heel erg naast qua duur van de platen.![]()
![]()
De 5 is nu bijna klaar als ik t goed heb.
Oh maar er is nog een 6e.
Slaap lekkert.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:45 schreef ToT het volgende:
Nee maar ik ga toch slapen, mensen!Trusten he!
Slaap ze kerelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:45 schreef ToT het volgende:
Nee maar ik ga toch slapen, mensen!Trusten he!
Vandaar ook mijn vraag!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goeie tekst:
I don't wannabee a freak, but i can't help myself
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
Dit nummer als laatste verzoekje van koelkast?
Oh jammer vond dit wel een mooie afsluiter.....quote:
Slaap ze alvastquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh jammer vond dit wel een mooie afsluiter.....
Nouja dan sluit ik maar af. Dit trek ik atm ook ff niet meer.
Gaat lukkenquote:
Doeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh jammer vond dit wel een mooie afsluiter.....
Nouja dan sluit ik maar af. Dit trek ik atm ook ff niet meer.
Daarom ook eerst oplossen op een lepel!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef Zokunen het volgende:
Oh en paracetamol die slik je gewoon in zn geheel weg, dan 2 of 3 glazen water er achter aan.
Nooit gebruiken voor buikpijn, want het is slecht voor je maag.
En nu ga ik echt weg
Paracetamol valt nog wel mee, als ik zie wat sommige mensen slikken aan Ibuprofenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef Zokunen het volgende:
Oh en paracetamol die slik je gewoon in zn geheel weg, dan 2 of 3 glazen water er achter aan.
Nooit gebruiken voor buikpijn, want het is slecht voor je maag.
En nu ga ik echt weg
veel plezier in dromenlandquote:
Beiden zijn super slecht voor je.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Paracetamol valt nog wel mee, als ik zie wat sommige mensen slikken aan Ibuprofen
In principe doe ik niet aan pijstillers, enkel op dokters voorschrift, diclofenac oid is dan wel fijn, lekker kleinquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Paracetamol valt nog wel mee, als ik zie wat sommige mensen slikken aan Ibuprofen
Daarom gebruik ik ze ook als ik ze echt nodig hebquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Beiden zijn super slecht voor je.
en beiden zijn verslavend.
Maar toch kan je beter een Paracetamol slikken dan Ibuprofen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Beiden zijn super slecht voor je.
en beiden zijn verslavend.
het allerbeste kun je nog aspirine nemen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar toch kan je beter een Paracetamol slikken dan Ibuprofen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:03 schreef Zokunen het volgende:
Je bouwt ook een soort van resistentie op, dus veel slikken is ook dom. (behalve het slikken van spermatozoïden door de dames)
![]()
Aspirine/Paracetamol schijnt verder eigenlijk wel goed voor je te zijn, maar ik heb liever dat het werkt als ik een keer echt pijn heb.
Ja 1 of 2 per jaar, was zelfs goed las ik ergensquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:03 schreef Zokunen het volgende:
Je bouwt ook een soort van resistentie op, dus veel slikken is ook dom. (behalve het slikken van spermatozoïden door de dames)
![]()
Aspirine/Paracetamol schijnt verder eigenlijk wel goed voor je te zijn, maar ik heb liever dat het werkt als ik een keer echt pijn heb.
gefeliquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Avond
Kleuters, peuters en voetballers overleefd vandaag
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Avond
Toemaar, en nu meteen met de voetjes van de vloerquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Avond
quote:
Haaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ja , lijkt het wel opquote:
Ja, dat was vannacht/vanmorgen t geval hèquote:
wat een kutwijf is het ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik denk dat draakje, de tijd van de maand heeft![]()
en boos is, door al die verzoekjes
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef _Fanta het volgende:
maargoed, tijd om nieuw bier te halen dan maar
thanks! deze zijn echt goed koud. was ze vergeten uit de vriezer te halen. hebbe dr dik 3 uur in gelegen. maar gelukkig is het nog vloeibaarquote:
Yeah!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en draakje is weer trug. die heeft even wat chocolade naar binnen gewerkt denk ik
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en draakje is weer trug. die heeft even wat chocolade naar binnen gewerkt denk ik
Bier-slushyquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
thanks! deze zijn echt goed koud. was ze vergeten uit de vriezer te halen. hebbe dr dik 3 uur in gelegen. maar gelukkig is het nog vloeibaar
zitte gelukkig nog net geen stukke ijs in, maar temp van mn biertje is wel onder nul gloof ik. maar rustig drinken voordat ik zo brainfreeze krijgquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zitte gelukkig nog net geen stukke ijs in, maar temp van mn biertje is wel onder nul gloof ik. maar rustig drinken voordat ik zo brainfreeze krijg
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:39 schreef Karzai het volgende:
En toch blijven we hangen, wij zijn wel heeeeeele trouwe luisteraars
quote:
quote:
welk nummer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Je verzoekje is toegevoegd en hoor je om ongeveer 01:12 uur.
Zulks een lange wachtrij en dan dit op
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:42 schreef Karzai het volgende:
dit anaal nummer mogen ze ervan mij ook wel uitschoppen
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:42 schreef Karzai het volgende:
dit anaal nummer mogen ze ervan mij ook wel uitschoppen
Zijn die kippen nog niet op stok ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:45 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJJEEEEEHHHHHAAAAAAAA
sorry liet me ff gaan
Waarom niet ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:48 schreef humorduck28 het volgende:
Hier mocht ik vroeger eerst niet naar kijken...![]()
Nee m'n stiefmama vond het ook niks, maar m'n papa gelukkig welquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:48 schreef humorduck28 het volgende:
Hier mocht ik vroeger eerst niet naar kijken...![]()
Mn ouders vonden het "te"... wel goed bedoeld van hun hoor... toen ik iets ouder was was het geen probleem meer...quote:
Is ook niet echt iets voor jonge kinderen idd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Mn ouders vonden het "te"... wel goed bedoeld van hun hoor... toen ik iets ouder was was het geen probleem meer...
Ik dan ?quote:
Jij ook nietquote:
Hebben wij weer..quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij ook niet![]()
Zijn jullie allebei te lief voor
yeah!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dr Jones![]()
Jah, je weet misschien wel hoe dat ging, je hoorde er iedereen over praten, vond het niet leuk dat ik niet mee kon praten..quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is ook niet echt iets voor jonge kinderen idd.
Toen ik ouder was, snapte ik ook wel waarom![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:54 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, je weet misschien wel hoe dat ging, je hoorde er iedereen over praten, vond het niet leuk dat ik niet mee kon praten..![]()
Wist ik toen beter
![]()
quote:
Fout ventje datquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Touching me, touching you?
wat un vieze meneer
Nee, dan was het wel een kip geweest...quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Btw is je chick volwassen geworden?
maar foute ventjes zijn welquote:
Ahh. Was voor mij moeilijk te zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:02 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, dan was het wel een kip geweest...
JAAAquote:
Nee, had me toch bedacht,quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
JAAA![]()
en jij wou hem afschaffen
Poison, en Electric van Go back To The Zoo ergens na Anouk..quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:08 schreef Karzai het volgende:
gaat er iemand nog een echt goed stukje muziek aanvragen?
Wat is een "goed stukje muziek"?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:08 schreef Karzai het volgende:
gaat er iemand nog een echt goed stukje muziek aanvragen?
Is die foto in het wassen beelden museum genomen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zou t over haar gaan ?
Manuela Arcuri
[ afbeelding ]
Dunnow, stond er niet bij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is die foto in het wassen beelden museum genomen?
Echt hequote:Op woensdag 25 mei 2011 01:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is die foto in het wassen beelden museum genomen?
Waarom proberen mensen mij de laatste tijd snachts uit het topic te krijgen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Na de Twist is het toch Knetter bedtijd?
Ho ho, ik wil je absoluut niet weg hebben hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Waarom proberen mensen mij de laatste tijd snachts uit het topic te krijgen?
zijn er soms geheime dingen die ik niet mag weten?
vinden jullie me niet lief meer?
wtf ... waarom moet ik telkens gaan slapen enzow
Ze hebben dr weer zin aanquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
Die faalde heulegaar niet. die deden expres niet meequote:
Probeer je er maar uit te lullenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die faalde heulegaar niet. die deden expres niet mee
joa, kdeed half mee, de andere helft was bezig met een meesterboek schrijvenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:15 schreef humorduck28 het volgende:
een erg falende twist, Knetter, valt me tegen...
Ben je de Bijbel aan t herschrijven ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa, kdeed half mee, de andere halft was bezig met een meesterboek schrijven
Okequote:Op woensdag 25 mei 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa, kdeed half mee, de andere helft was bezig met een meesterboek schrijven
Haar eigen bijbel.. Nieuwe religie opzetten.. Het Knetterisme..quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ben je de Bijbel aan t herschrijven ?
Maar dan in de vorm dat ie wel klopt![]()
nee een boek:quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ben je de Bijbel aan t herschrijven ?
Maar dan in de vorm dat ie wel klopt![]()
waarom moet ik nu denken aan ketters en zulksquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haar eigen bijbel.. Nieuwe religie opzetten.. Het Knetterisme..
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee een boek:
In 5 stappen de perfecte nachtbraker worden
Omdat Knetter..quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom moet ik nu denken aan ketters en zulks
Ik vond de vorige beterquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh deze ken ik wel
leuk verzoekje van moi
De hoofdlijnen heb ik al. de 5 stappenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Nice.
Wanneer denk je dat t af is ?
die was ook baasquote:
Ik kan wel een paar paintjes makenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De hoofdlijnen heb ik al. de 5 stappen
Zoek nog een illustrator en een uitgever
is koelquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar paintjes maken![]()
Uitgever weet ik niet
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is koel![]()
zal ik de stappen via msn ff zeggen? moet nl nog ff top siekret blijven
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo, nu luchtgitaar weer opbergen en terug aan het werk
Niets mis mee!quote:
Doe nog maar nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo, nu luchtgitaar weer opbergen en terug aan het werk
En dat!quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
gbtz
![]()
dat melodietje is zo fokking vrolijk
tududududududuudud![]()
Een zonnebril is genoeg hoor..quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
illustrator is op den hoogte van het meesterlijke boek
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
karzai
Bericht:
Voor de bloemetjes plukkers
quote:Altijd de bloemetjesplukster, nooit de bloemetjes ontvangster
Gebruik je wel grote letters?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
illustrator is op den hoogte van het meesterlijke boek
nee want is koelquote:
Nee, je verdient straks wel goud met je boek..quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee want is koel![]()
![]()
![]()
![]()
bam.. 1 kopuh? 1 euro
dat heb ik over gelaten aan de illustratorquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, je verdient straks wel goud met je boek..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]Oke, maar nog koop ik geen zonnebril, heb er al te veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
goffer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:33 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, maar nog koop ik geen zonnebril, heb er al te veel![]()
Als je een van die koeien melkt voor mij, ik heb wel zin aan een glaasje melk.. .quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goffer.
een koe dan?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb dr nog maar een paar, gaan als warme broodjes over de toonbank. nja als biefstukken deur t weiland eigenlijk
neu, geen in om aan de uiers te zittenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:36 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als je een van die koeien melkt voor mij, ik heb wel zin aan een glaasje melk.. .
Oke, kijk wel ff in m'n koelkast..quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu, geen in om aan de uiers te zittenen zijn vleeskoeien
maar niet elke koe is bedoeld voor biefstukquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:39 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, kijk wel ff in m'n koelkast..
euh... maar toch elke koe is van vlees?
Melk direct van de koe is NIET lekker, geloof mequote:Op woensdag 25 mei 2011 01:36 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als je een van die koeien melkt voor mij, ik heb wel zin aan een glaasje melk.. .
Wel de goeie pakkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
Ik pak alvast een liaan vast.... doei doei...
Ohh op die fiets...quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar niet elke koe is bedoeld voor biefstuk
Ach, valt wel mee, ik heb een oom gehad met een boerderij. Het is ff doorbijten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Melk direct van de koe is NIET lekker, geloof me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |