Ja puur omdat we een garage wisten die onder de total prijs wilde gaan zitten qua herstel. Anders had ie een andere kunnen gaan kopen.quote:
umm een pleuris gladde weg.. geen houden meer aan en onervarenheid.. had net een paar maandjes mijn roze papiertje!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef ToT het volgende:
Hoe de neuk heb je DAT voor elkaar gekregen????
All risk?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:19 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
umm een pleuris gladde weg.. geen houden meer aan en onervarenheid.. had net een paar maandjes mijn roze papiertje!
auto anderhalf maand oud.. nog geen 4000 op de teller! Netjes
Leasequote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Lease
[ http://img97.imageshack.us/img97/7509/obamasnowballcopy332381.jpg (copy/paste deze link) ]
joah, maar ik vind het wel goed zo. de auto rijdt nogquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ja dan kan je beter een nieuwe deur scoren.
![]()
En een nieuw stuk laten inlassen naast je deur uiteraard.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef ToT het volgende:
@ deze muziek overigens. Is alles wat in de wachtrij staat in deze stijl?
whahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Lease
[ http://img97.imageshack.us/img97/7509/obamasnowballcopy332381.jpg (copy/paste deze link) ]
heb je liever knight baggyquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef ToT het volgende:
@ deze muziek overigens. Is alles wat in de wachtrij staat in deze stijl?
quote:
Geen idee, dan moet je bij de beheerders zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]Nee dat absoluut niet, maar waarom moeten er al meteen zoveel van dit soort nummers in de wachtrij staan als Draakje 's avonds laat aan gaat?
zodat draakje de tijd heeft om zich op haar gemak te voelenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]Nee dat absoluut niet, maar waarom moeten er al meteen zoveel van dit soort nummers in de wachtrij staan als Draakje 's avonds laat aan gaat?
Hoe vaker er geklaagd word hoe vaker koelkast dit misschien doet. Al is t all1 maar om te plagen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef ToT het volgende:
Dat laatste werkt niet zo :quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zodat draakje de tijd heeft om zich op haar gemak te voelen
en wij aan kunnen vragen
quote:Request limit reached. You can only request 1 songs every 30 minutes
werkt juist goedquote:
Dan denk ik dat ik zo af ga haken en ga slapen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe vaker er geklaagd word hoe vaker koelkast dit misschien doet. Al is t all1 maar om te plagen.
Reken trouwens maar op nummers van 7 a 8 minuten lang per stuk...
Te veel naar mijn zin.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
werkt juist goedveel verzoekjes dus
Mja ik zit er ook aan te denken.... De laatste duurt als ik me niet vergis langer dan 8 minuten....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik zo af ga haken en ga slapen.
*Klikt Winamp meteen uit*quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik zit er ook aan te denken.... De laatste duurt als ik me niet vergis langer dan 8 minuten....
Tijd om te slapen dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:29 schreef Zokunen het volgende:
Argh kan iemand dat mes uit mn hoofd trekken, opeens echt naar stekende hoofdpijn aan de linker kant.
Minderz! Paracetamolletje?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:29 schreef Zokunen het volgende:
Argh kan iemand dat mes uit mn hoofd trekken, opeens echt naar stekende hoofdpijn aan de linker kant.
Klopt, maar met deze muziek is het voor mij in ieder geval niet leuk om langer naar Draakje te luisteren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wutt wutt wutt.. slapen?tis fokking nog geen twaalf uur
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:29 schreef Zokunen het volgende:
Ik laat ze altijd in mijn mond smelten!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
2 paracetamollen op een lepel laten weken tot drap en dan innemen met een flink glas water?
ga dan ff youtuben.. doek ook altijd als er kutnrs zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar met deze muziek is het voor mij in ieder geval niet leuk om langer naar Draakje te luisteren.
Ach ik kijk wel wat ik doe.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga dan ff youtuben.. doek ook altijd als er kutnrs zijn
Hehehe valt best mee hoor!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat voor bek trek je dan wel niet?![]()
Hey trusten he!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef Zokunen het volgende:
Mja denk dat ik maar tot morgen ga zeggen, dus bij dezen.
Soms blijven ze hangen en dan proef je het alsnogquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe valt best mee hoor!Ik ben er aan gewend!
Slaap lekker en t beste met dat mes in je hoofd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef Zokunen het volgende:
Slaap zequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef Zokunen het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Soms blijven ze hangen en dan proef je het alsnog
Kan niet als je ze eerst laat smelten op een lepel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Soms blijven ze hangen en dan proef je het alsnog
Wat is dat nouquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]Je bent niks gewend!
Je drinkt zeker ook geen koffie of bier?
Ow dus op zich heb je geen moeite met bittere smaakjes?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:37 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat is dat nou![]()
Ik ben verslaafd aan koffie, en bier gaat er ook in
Paracetamol is gewoon TE bitter.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus op zich heb je geen moeite met bittere smaakjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |