ganant?quote:Ik ga hier echt niet naar de dokter mee, veelste ganant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef Djahani het volgende:
Denk je nou echt dat iemand hier serieus op in gaat?
Je hebt van die online websites... www.stel-hier-je-vraag-wat-je-niet-bij-je-huisarts-durft.nl
Meen je dit??quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:50 schreef beammeup68 het volgende:
Teelbalkanker komt ook niet zo heel vaak voor,.. en je hebt het ook niet zo lang.
Dat dus. TS je moet echt naar de huisarts.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:49 schreef Sander het volgende:
Nu je het zegt, wat hij beschrijft komt wel overeen...
Dit dus en een moderator op Fok! staat toch wel gelijk aan een dokter. Dus zou voor je eigen leven maar doen wat hij zegt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:49 schreef Sander het volgende:
Nu je het zegt, wat hij beschrijft komt wel overeen...
Zoals je het nu schrijft. Ik zou het zo snel mogelijk na laten kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:58 schreef Gulmez het volgende:
Wat extra informatie, het was gebeurd tijdens het rukken..
Ik stel dat altijd heel lang uit, en op dat moment dat ik het nog langer uitstelde lukt het niet meer.. en nu al 4 dagen zo.. .maar hoe moet je zo iets tegen een huisarts zeggen ..
Laat die jongen nou naar de dokter gaan....quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:56 schreef belgieleuven het volgende:
Gulmez.
Meestal is de oorzaak overstimulatie en fixatie. 99% van de an-orgasmie problemen is psychisch. En bij jonge mensen, ervanuitgaande dat er verder geen begeleidende negatieve symptomen zijn, kun je er wel vanuit gaan, dat de 'het' tussen de oren zit. Overmatige masturbatie, stress in het geval je met je partner samen bent zijn de meest voorkomende oorzaken. Maar ook 'niet lekker in je vel zitten' kan en negatieve invloed hebben op het orgasme.
Raar genoeg, is een tijdje niet met seks bezig zijn vaak de eenvoudigste remedie. Als je dit niet kunt loslaten en als het ware verslaafd bent aan je dagelijkse rukfeestje, dan zijn er oefeningen om het orgasme weer op gang te krijgen, middels fantasierijke prikkelingen. Gebruik hiervoor géén audiovisuele stimulatie maar ga bij jezelf na welke situaties voor jou opwindend zijn. Als je dit lukt, stop dan en ga iets volledigs anders doen, thee zetten bijvoorbeeld. Laat de gedachte de gedachte en probeer geen orgasme te krijgen. Als je dit een tijdje (week, maand) achter elkaar doet, dan komt het meestal allemaal wel goed.
Ik rust nu ook alles, ik laat alles ff daar een tijd met rust.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:56 schreef belgieleuven het volgende:
Gulmez.
Meestal is de oorzaak overstimulatie en fixatie. 99% van de an-orgasmie problemen is psychisch. En bij jonge mensen, ervanuitgaande dat er verder geen begeleidende negatieve symptomen zijn, kun je er wel vanuit gaan, dat de 'het' tussen de oren zit. Overmatige masturbatie, stress in het geval je met je partner samen bent zijn de meest voorkomende oorzaken. Maar ook 'niet lekker in je vel zitten' kan en negatieve invloed hebben op het orgasme.
Raar genoeg, is een tijdje niet met seks bezig zijn vaak de eenvoudigste remedie. Als je dit niet kunt loslaten en als het ware verslaafd bent aan je dagelijkse rukfeestje, dan zijn er oefeningen om het orgasme weer op gang te krijgen, middels fantasierijke prikkelingen. Gebruik hiervoor géén audiovisuele stimulatie maar ga bij jezelf na welke situaties voor jou opwindend zijn. Als je dit lukt, stop dan en ga iets volledigs anders doen, thee zetten bijvoorbeeld. Laat de gedachte de gedachte en probeer geen orgasme te krijgen. Als je dit een tijdje (week, maand) achter elkaar doet, dan komt het meestal allemaal wel goed.
Bedankt!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:01 schreef Californiëboy het volgende:
geneest gwn vanzelf, doet het dat niet probeer dan ens een week of twee niet te klaarkomen, dan moet het probleem zijn opgelost
Ja, ik zou als ik jou was een rietje in je dop steken en daar water doorheen spuiten om zo je urinebuis te "ontstoppen"quote:
Hij is niet helemaal verstopt natuurlijk, anders zou je nu al kapot gaan van de pijn dat je niet meer kan pissen. Kijk straks maar als je aan het plassen bent of de straal kleiner is of onder lagere druk.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:42 schreef Gulmez het volgende:
als dat zo was kon je toch ook niet meer plassen? dat kan wel gewoon dus die buis is toch niet verstopt?
Je moet die shit gewoon schoonmaken man. Ik giet zelf altijd wat azijn in mijn urinebuis, werkt goed!quote:
Zo overdreven is het allemaal ook weer niet, maar de kans is wel groot dat het overtollige sperma in de urinebuis terugstroomt richting de prostaat omdat het niet goed een weg naar buiten vindt. De eerste ontstekingen zullen dan ook daar gaan plaatsvinden, in de prostaat. TS zou dit moeten merken bij het urineren: verzwakte straal is een van de eerste kenmerken.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:38 schreef dreamzk het volgende:
u hij niet meer zijn lichaamsappen eruit kan spuiten hoopt het zich op in zijn urinibuis wat binnenkort gaat ontsteken.
quote:Op zondag 29 mei 2011 10:55 schreef Gulmez het volgende:
Ik ben overtuigd, ik maak maandag een afspraak bij de dokter.
Alleen heb ik een vrouwlijke dokter, die heeft er ook niet zo heel veel verstand van denk ik.
quote:Op zondag 29 mei 2011 11:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In paniek raken. Handen boven je hoofd, rondrennen en gillen
quote:Op maandag 30 mei 2011 06:15 schreef Michhas het volgende:
Kijk naar rechts terwijl je ogen stoofpeertjes horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |