Volgens berichten zijn de twee doden emergency workersquote:
Ja, maar als ze zelf nog allemaal in leven zijn, zullen ze zeggen 'praise the lord, we are alive, and that is the most important of all'. (zover ik de Amerikanen ken dan)quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:25 schreef Ceetje.. het volgende:
toch te erg voor woorden, kom je je schuilplaats uit, is gewoon àlles weg, niet te bevatten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar als ze zelf nog allemaal in leven zijn, zullen ze zeggen 'praise the lord, we are alive, and that is the most important of all'. (zover ik de Amerikanen ken dan)
Dankje!quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:31 schreef Ceetje.. het volgende:
ik kijk deze, heeft chase streams, helicopterbeelden etc.
http://www.emergencystream.com/video_streams/OK/OKC7.html
ja, and we are all praying, maar ze moeten onze prayers nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Dankje!
Die chat aan de rechterkant. Vol met Nederlanders (Fok!kers)
tubgirl kan geen fok!ker zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Dankje!
Die chat aan de rechterkant. Vol met Nederlanders (Fok!kers)
Godver, wil ik net hetzelfde postenquote:
En gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tubgirl "it's a natural disaster. Nothing we say in here is gonna change what is happening."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
CAPjes alsjeblieft, sinds mijn adobe update wil deze stream niet meer bij mijquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:37 schreef mouzzer het volgende:
http://www.news9.com/cate(...)wtv1?redirected=true
Heeft nu een heli boven het gebied waar net live een tornado was, huizen gewoon weggevaagd
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
CAPjes alsjeblieft, sinds mijn adobe update wil deze stream niet meer bij mij
Dat meen je nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |