Ik geef je slechts een tip die je wellicht kan helpen. Doe er verder lekker zelf mee wat je wil. Naar mij luisteren is uiteraard de beste keuze.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Ow, je hebt een thuisstudie psychologie gedaan tijdens je ban.
Penisbaard!quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geef je slechts een tip die je wellicht kan helpen. Doe er verder lekker zelf mee wat je wil. Naar mij luisteren is uiteraard de beste keuze.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:15 schreef coban het volgende:
Volgens mij is TS een transexueel die eindelijk een vrouwelijk uiterlijk heeft maar erachter is gekomen dat hij nooit een echte vrouw kan zijn, vandaar die reacties/zogenaamde beledigingen
Mij helpen met wat ook alweer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geef je slechts een tip die je wellicht kan helpen. Doe er verder lekker zelf mee wat je wil. Naar mij luisteren is uiteraard de beste keuze.
Ik ben het universum, ik ben tijd en ruimte, ik ben het begin en het einde, ik ben alles.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:15 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Penisbaard!
Lees mijn reacties pls!
ben je opstanding van jezus of psychiater?? of een filosoof
Acne. Penisbaard heeft helende krachtenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Mij helpen met wat ook alweer?
Sjezus, je stresst mijquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben het universum, ik ben tijd en ruimte, ik ben het begin en het einde, ik ben alles.
Je bent niks. Accepteer het nou maar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben het universum, ik ben tijd en ruimte, ik ben het begin en het einde, ik ben alles.
Ik help je een langer leven te krijgen. Neem alles alhier niet zo serieus en maak je niet zo kwaad, dan zal je fijner en langer leven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Maar ik wil niet langer leven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik help je een langer leven te krijgen. Neem alles alhier niet zo serieus en maak je niet zo kwaad, dan zal je fijner en langer leven.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Acne.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Maar ik wil niet langer leven.
Dan help ik je om weer zin in het leven te krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Maar ik wil niet langer leven.
Met een knakworstje in haar kont?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan help ik je om weer zin in het leven te krijgen.
Welke hiphop vind je trouwens echt fucking dope? Hiphop waarbij bij een concert iedereen los gaat, crowd surfen alles. Boom bap bangers.quote:
Jezus spreekt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan help ik je om weer zin in het leven te krijgen.
iddquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het was vanaf het begin al een kuttopic.
Wie ben jij om te judgen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het was vanaf het begin al een kuttopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |