Ik help je een langer leven te krijgen. Neem alles alhier niet zo serieus en maak je niet zo kwaad, dan zal je fijner en langer leven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Mij helpen met wat ook alweer?
Maar ik wil niet langer leven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik help je een langer leven te krijgen. Neem alles alhier niet zo serieus en maak je niet zo kwaad, dan zal je fijner en langer leven.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Mij helpen met wat ook alweer?
Acne.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Maar ik wil niet langer leven.
Dan help ik je om weer zin in het leven te krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Maar ik wil niet langer leven.
Met een knakworstje in haar kont?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan help ik je om weer zin in het leven te krijgen.
Welke hiphop vind je trouwens echt fucking dope? Hiphop waarbij bij een concert iedereen los gaat, crowd surfen alles. Boom bap bangers.quote:
Jezus spreekt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan help ik je om weer zin in het leven te krijgen.
iddquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het was vanaf het begin al een kuttopic.
Wie ben jij om te judgen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het was vanaf het begin al een kuttopic.
MF Doom zegt genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Welke hiphop vind je trouwens echt fucking dope? Hiphop waarbij bij een concert iedereen los gaat, crowd surfen alles. Boom bap bangers.
Mwah.quote:
Zeker.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:27 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Mwah.
Ratelslangetje is trouwens volgens mij echt een pyscho bitch.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wacht jij maar af. Als dat meisje en haar familie er achter komen ga jij er aan!
Dan helpt huilen en smeken echt niet hoor. Dan is het afgelopen voor jou.
Ik denk dat deze streek jou binnenkort duur komt te staan.
Heb je wel eens gehoord van ''De Goden verzoeken"?
Dus doe nu nog maar lekker stoer en krampachtig bijdehant.
Zielige knakker!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
He pielekokertje,je hebt me nog steeds geen antwoord gegeven.Wat heb ik volgens jou verzonnen?
Kan je niet he?Een antwoord geven .Daarom ga je maar gauw wat zitten zwetsen over borderlinemeisjes.
Je probeert er over heen te praten.Maar ik wil een antwoord. En die Tonks moet ook zn teringbek houden.Mijn dochter neukt niet met losers.Dat zouden jullie wel willen.Droom maar lekker verder.
vermoedelijk wordt deze persoon dan erg boos op je.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:31 schreef HipHopDesk het volgende:
Wat zou er gebeuren als je een persoon zijn oogleden eraf snij en daarna slaappillen geef?
Jouw grammaticale kennis laat te wensen over. Waarom lig jij nog niet op het kerkhof?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:31 schreef HipHopDesk het volgende:
Wat zou er gebeuren als je een persoon zijn oogleden eraf snij en daarna slaappillen geef?
mwah ze zijn dan duf als je de goede dosis hanteertquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
vermoedelijk wordt deze persoon dan erg boos op je.
Ik val op dunne dames bel mequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Penisbaard heeft een obsessie van mij
Dan moet je in de ogen staren, kijken of ze crazy eyes heeft.. true story.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef honkhonk het volgende:
Het erge is dat je het aan de buitenkant vaak niet direct ziet bij dat soort chicks, en zelfs bij korte gesprekken zal ze zich normaal kunnen houden.
Maar voor je het weet zitten er allemaal krassen op je auto en vind je dode vogels in je brievenbus.
Ik spuug op jou en alles waar je voor staat. Walgelijk figuur. Jij bent geen mens, jij bent een beest. Een laag slijmerig beest die 's nachts over de grond kruipt op zoek naar voedsel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Penisbaard heeft een obsessie van mij
haterquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Jouw grammaticale kennis laat te wensen over. Waarom lig jij nog niet op het kerkhof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |