Enlighten me! ik ben 1 van die nieuwe vrouwen jeweetz.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:06 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Niet weten wat een backfire topic is
Het raakt mijquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Mensen die niet willen weten, moeten ook niet doen alsof ze weten. Mensen die niet weten en niet willen weten moeten gewoon hun mond houden.
Nee. Gewoon je bakkes houden dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:09 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Enlighten me! ik ben 1 van die nieuwe vrouwen jeweetz.Ik ga nog niet zo lang mee in KLB
Kijk de hoer vriendjes proberen te worden met onze held danquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:09 schreef linpunt het volgende:
Penisbeard, waar was je al die tijd trouwens? Ban of zelf maar op vakantie gegaan?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Hahaha, denk je nou serieus dat ik boos zou worden om een bepaalde topic of reactie op het internet. Hoe sneu ben je dan als je je die dingen gaat aantrekken.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef Heavenisrighthere het volgende:
En ja hoor, het vrouwen-horen-in-keuken-en-hun-enig-recht-is het-aanrecht-topic is weer geopend.
Je trekt je duidelijk veel te veel dingen aan die je je niet aan zou moeten trekken. Hierdoor kom je zeer gefrustreerd over.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
[..]
Dit is inderdaad een kwaliteitsreacties
Drie maanden weg door een verbanning, een weekje daarvoor een maand en een weekje daarvoor ook al een tijdje. Doe je niets aan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:09 schreef linpunt het volgende:
Penisbeard, waar was je al die tijd trouwens? Ban of zelf maar op vakantie gegaan?
Nee wacht je bent psychiater van beroepquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je trekt je duidelijk veel te veel dingen aan die je je niet aan zou moeten trekken. Hierdoor kom je zeer gefrustreerd over.
Ow, je hebt een thuisstudie psychologie gedaan tijdens je ban.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je trekt je duidelijk veel te veel dingen aan die je je niet aan zou moeten trekken. Hierdoor kom je zeer gefrustreerd over.
Zegt een user die zichzelf een *kuch* EindBaas noemtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Echt een kutwijf ja. Nog erger dan coban
niet weten dat ik penisbaard vet lang kenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:10 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Kijk de hoer vriendjes proberen te worden met onze held dan
Ratelslankertje die weer aan komt wapperen met haar losse huidflappen om een reactie vol frustratie achter te laten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zegt een user die zichzelf een *kuch* EindBaas noemt![]()
Weet je wel wat 'eind' betekent?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zegt een user die zichzelf een *kuch* EindBaas noemt![]()
Weet je wel wat 'eind' betekent?
Wil je een zalfje voor je acne?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Ow, je hebt een thuisstudie psychologie gedaan tijdens je ban.
Ik geef je slechts een tip die je wellicht kan helpen. Doe er verder lekker zelf mee wat je wil. Naar mij luisteren is uiteraard de beste keuze.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Ow, je hebt een thuisstudie psychologie gedaan tijdens je ban.
Penisbaard!quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geef je slechts een tip die je wellicht kan helpen. Doe er verder lekker zelf mee wat je wil. Naar mij luisteren is uiteraard de beste keuze.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:15 schreef coban het volgende:
Volgens mij is TS een transexueel die eindelijk een vrouwelijk uiterlijk heeft maar erachter is gekomen dat hij nooit een echte vrouw kan zijn, vandaar die reacties/zogenaamde beledigingen
Mij helpen met wat ook alweer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geef je slechts een tip die je wellicht kan helpen. Doe er verder lekker zelf mee wat je wil. Naar mij luisteren is uiteraard de beste keuze.
Ik ben het universum, ik ben tijd en ruimte, ik ben het begin en het einde, ik ben alles.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:15 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Penisbaard!
Lees mijn reacties pls!
ben je opstanding van jezus of psychiater?? of een filosoof
Acne. Penisbaard heeft helende krachtenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Mij helpen met wat ook alweer?
Sjezus, je stresst mijquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben het universum, ik ben tijd en ruimte, ik ben het begin en het einde, ik ben alles.
Je bent niks. Accepteer het nou maar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben het universum, ik ben tijd en ruimte, ik ben het begin en het einde, ik ben alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |