Volgens mij is het begin o.a. al gemaakt in R&P, LIF, OUD. Wat nou begin gemaakt in KLB? Je weet niet eens waarover je praatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Langzamerhand nemen de vrouwen fok!forum over, eerste begin is gemaakt in KLB.
Leef ermee.
oquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Volgens mij is het begin o.a. al gemaakt in R&P, LIF, OUD. Wat nou begin gemaakt in KLB? Je weet niet eens waarover je praat
Nee, het is erg toepasselijk dat vrouwen in de keuken zitten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:57 schreef HipHopDesk het volgende:
Onterechte klacht.
Ik bedoel het is heel erg toepasselijk dat veel vrouwen in de KLAAGbak zitten.
Shit, je wint.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Nee, het is erg toepasselijk dat vrouwen in de keuken zitten.
Waarom klaag jij nouquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef Heavenisrighthere het volgende:
En ja hoor, het vrouwen-horen-in-keuken-en-hun-enig-recht-is het-aanrecht-topic is weer geopend.
Zie je, dit bedoel ik. Meteen weer zeiken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef Heavenisrighthere het volgende:
En ja hoor, het vrouwen-horen-in-keuken-en-hun-enig-recht-is het-aanrecht-topic is weer geopend.
High Five!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Zie je, dit bedoel ik. Meteen weer zeiken.
Ehm jij begon met zeiken en die van mij was een constatering.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Zie je, dit bedoel ik. Meteen weer zeiken.
EY WIJF WAAR HEB JIJ DAT WOORD GELEERD?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:10 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Ehm jij begon met zeiken en die van mij was een constatering.
Grappigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:13 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
EY WIJF WAAR HEB JIJ DAT WOORD GELEERD?
grapjee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:14 schreef cherishable het volgende:
[..]
GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutaal.
(internet)heldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:15 schreef Multivitamine het volgende:
Inderdaad, direct bitchslappen die bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |