Griffin gaat weer matten tegen Rua @ UFC 134quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zwaar benieuwd naar! Maar ik ga netjes vanaf 1 beginnen.... WAR Griffin!
In de UFC? Nee don't think so..quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef raistlin6 het volgende:
Zitten er ergens trouwens ook lui tussen met een Wing Tsun achtergrond?
Niet in TUF. Het dichtste dat je in de buurt komt, is Ben Saunders uit seizoen 6, die Jeet Kune Do als basis heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef raistlin6 het volgende:
Zitten er ergens trouwens ook lui tussen met een Wing Tsun achtergrond?
En Griffin gaat weer winnen, zodat Sherdog de dag erna weer volgespamd wordt met excuses.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef incognitoomuch het volgende:
Griffin gaat weer matten tegen Rua @ UFC 134
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En Griffin gaat weer winnen, zodat Sherdog de dag erna weer volgespamd wordt met excuses.
Ab-so-fucking-lutelyquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Maakt niet uit hoe hij wint. Forrest geeft imo altijd de beste entrances met zijn Dropkick Murphy's
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En Griffin gaat weer winnen, zodat Sherdog de dag erna weer volgespamd wordt met excuses.
quote:retard strength
quote:GLORY World Series Finals
Pre Fight >
Sylvana Pruimenboom - vs - Rus Moscow TBA
Line up GLORY World Series Finals (in right order / sequence)
3 x 5 min MMA CW
Rasul Mirzaev (Rus) - vs - TBA
3 x 3 min KB HW
KB HW: Igor Jurkovic (Croatia) - vs - Pavel Zuravliov (Russia/Ukrain)
3 x 5 min MMA HW
Dennis Stojnic (Bosnia) - vs - TBA
3 x 3 min KB HW
Nicolaj Filan (Russia) - vs - Mark "Fightshark" Miller (USA)
3 x 5 min MMA HW
Dion Staring (Holland) - vs - Roman Savochka (RUS)![]()
3 x 3 min KB HW
Errol Zimmerman (Holland) - vs - Mourad Bouzidi (Holland/Tunesia)
3 x 5 min MMA CW
Chalid Arrab (Holland/Marrocco) - vs - Zabit Samedov (Belarus)
3 x 3 min KB WW
Nieky Holzken (Holland) - vs - Arthur Kyshenko (Russia)![]()
3 x 5 min MMA CW
Jason Jones (Holland) - vs - Houston Alexander (USA)![]()
3 x 3 min KB HW
Sergei Kharitonov (Russia) - vs - Mighty Mo (USA)![]()
Tournament Fights
3 x 5 min MMA WW
Tommy Depret (Belgium) - vs - Siyar Bahadurzada (Holland/Afghanistan)![]()
3 x 3 min KB HW
Brice Guidon (France) - vs - Gokhan Saki (Holland/Turkey)![]()
Hij had inderdaad bij Strikeforce getekend, maar uiteindelijk bleek dat niet door te gaan. Volgens Siyar had Strikeforce het contract niet retour gestuurd (dacht ik), hij was toen aardig upset en heeft flink wat dingen geroepen... De waarheid zal denk ik wel ergens in het midden liggen. Eén ding is een feit, Siyar is zeker wel Strikeforce waardig...!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:06 schreef Fenomeno het volgende:
Hoe goed is siyar nou daadwerkelijk, ik dacht dat hij bij strikeforce had getekend
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:28 schreef Fyodor het volgende:
@ Taz: kun je eens de tussenstanden plaatsen? Ben wel benieuwd hoe het er nu voorstaat!
lol, ook hamill op KOquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef McNulty het volgende:
Picks von moi
Quinton Jackson vs. Matt Hamill by KO
Frank Mir vs.Roy Nelson
Stefan Struve vs.Travis Browne
Thiago Alves vs. Rick Story
Brian Stann vs. Jorge Santiago
Ik sta er voor mezelf nog verrassend goed opquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stand per UFC 129
Ik post vanaf nu gewoon altijd de stand 2/3 dagen na een event, vorige keer vergeten volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |