Hij is in ieder geval weer weg. Thanks.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:47 schreef Paxlie het volgende:
Excuus, was geen MED maar in VBL
belangrijk bericht mbt livestreams!
Ik heb Santiago nog nooit zien vechten, maar ik ben wel erg benieuwd geworden nuquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:26 schreef roepdeman het volgende:
Brian Stann vs. Jorge Santiago....Stann is aan, maar Jorge is gewoon ziek bezig, dat zal iedereen zeggen die Sengoku heeft gevolgd. Ik geef deze fight dan ook aan hem via submission.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wellicht om samen met de rankings in de OP toe te voegen?
idd, de facebook fight zijn daarvoor en de main card om 03.00 uur, dus mijn schema klopt niet.quote:
Je had mn pm gekregen btw?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, de facebook fight zijn daarvoor en de main card om 03.00 uur, dus mijn schema klopt niet.
Kun je mij ook PM'n of DM'n met de link? Weet nog niet of ik alles kijk, maar facebook fights denk ik wel.quote:
OMFG my DREAM is almost reality!! Geoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wellicht om samen met de rankings in de OP toe te voegen?
Ik zal vanavond of een keer eens kijken, heb wel een ideetjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:29 schreef roepdeman het volgende:
[..]
OMFG my DREAM is almost reality!! GeoAls iemand nu ook nog een Belt of een Lelijke Glazen Plaat ontwerpt hebben we iets om aan de winnaar van dit seizoen te geven
Maar natuurlijk. Is onderweg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kun je mij ook PM'n of DM'n met de link? Weet nog niet of ik alles kijk, maar facebook fights denk ik wel.
Ik kijk alleen UFC, sinds een aantal events Strikeforce en TUF dan. (niet MMA vaak K1 en It's showtime)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:57 schreef raistlin6 het volgende:
Was een beetje laat met inschakelen maar is Cage Warriors 42 een beetje de moeite waard tot nu toe? Heb het inmiddels wel opstaan.
Ja maar heb niet zo'n groot vertrouwen in Torres met deze tegenstander.. sowieso hele lastige card..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Fenomeno het volgende:
Ik speel alves @ 1.5, stann @ 1.8 en torres @ 1.9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |