abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97282366
Hier ook tevreden over het ziekenhuis (oke ik ben er maar een paar uurtjes geweest) en een "relaxte" bevalling. Comfortabel zal ik hem niet noemen (rug weeën zijn best heftig), maar tot 6 cm had ik nog praatjes. En toen het echt heftig werd, had ik nog de energie om te roepen dat ik nu geen praatjes meer had ha ha ha.
Het personeel was vriendelijk en stond direct klaar, scheelt misschien dat het 's nachts was en ik op dat moment de enige was die bezig was met een bevalling.

Tijdens het douchen hebben we Yaro achter gelaten, op dat moment heb ik er geen moment aan gedacht, was denk ik ook wel een beetje op. Later ben ik me wel gaan afvragen of mijn man niet bij hem had moeten blijven, maar die was mij helpen met douchen.
Het weggaan was kort, toen was iedereen druk omdat er meerdere bevallingen plaatst vonden op dat moment.

Na controle heb ik niet gehad. Liep bij de gyn, nacontrole moest bij de verloskundige die ik misschien 2x had gezien. Had ik geen behoefte aan, dus heb ik dat afgebeld.
pi_97282393
Zo naar het cb, ben benieuwd wat Yaro nu is aangekomen met hun meting de vorige keer. Ik maak me er niet druk om, thuis is hij in de laatste maar 355 gram aangekomen, heel netjes dus!

Ik heb wel een afspraak met de arts, diegene die de glutenallergie suggereerde, welk advies ik netjes aan de kant geschoven heb. Ben benieuwd hoe ze daar op gaat reageren.

En dan vanmiddag weer baby kijken bij Danic, hopelijk is Eva een keertje wakker als we langskomen :P
pi_97283141
Vanyel, de nijntjerompers vallen best klein. Amy past ze nu al prima. Dus ik zou niet te lang wachten met ze aantrekken bij Dottir.

Verder, leuk om alle bevallingsverhalen te lezen! En sommige verhalen zijn ook verbijsterend vind ik. Slecht zorg soms. Ik ben heel tevreden over het ziekenhuis waar ik lag. Werd er binnengereden en een half uur later was Amy er. Niet omdat de bevalling zo snel ging trouwens :P Maar omdat ik al 1 uur aan het persen was geweest en daardoor naar het ziekenhuis moest. Door het autoritje was ze wel al een stuk lager gezakt, dus dat kan ik iedereen aanraden :7
Voor de rest mocht ik haar direct aanleggen en kreeg ik daar goede begeleiding bij. Verloskundige heeft nog allemaal foto's gemaakt, echt super. En erg blij ben ik nog steeds met het hechten met ruggenprik op de OK. Volgens mij was het anders echt horor geweest. En ik kreeg een roze ballon aan mijn bed gebonden op de verkoeverkamer, voor mijn dochter O+
pi_97283197
Bedankt Sola, maar ik had geen rompers :) De pyjama valt juist groot..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97283522
De pyama valt groot. hmm, zal ik hem dan toch maar halen in 62-68 :P
pi_97284758
Net terug van het cb en Yaro doet het prima. 9600 gram en 74 cm. Bijna een kilo aangekomen t.o.v. het laatste bezoek. Heb zelf maar de glutenstop aangekaart, anders was ze er niet over begonnen. Had nu weer een andere arts, weet niet of dit diegene was die de verpleegkundige toen had gesproken. Ach, ze waren nu tevreden en ik ben dat allang.

Even de curve voor het overzicht

pi_97284826
Fijn As! Hij heeft zijn lijntje weer mooi opgepakt zie ik. Was dit de 9 maanden afspraak?
pi_97284899
Klopt sola, ben er zelf ook wel blij mee. Alhoewel ik wel gerustgesteld was omdat we nu thuis dus wekelijks hebben gewogen.

2 weken voor zijn eerste verjaardag mogen we weer, dan krijgt hij weer zijn inentingen.
pi_97285073
Oh ja, dan mogen wij ook. Een maand voor haar verjaardag dan. Ook inentingen. Op de dag van mijn diploma-uitreiking. Meestal reageert ze niet op prikjes, maar deze is naar toch?
pi_97285206
Dat dacht ik ook, maar die mevrouw die de afspraak maakte zij dat ze hier nog geen last van hebben meestal, maar die van 14 maanden wel. Je krijgt nu nog dezelfde als de eerste 3 prikken.
Hopelijk heeft ze er geen last van als je daarna je diploma krijgt, of gaat ze niet mee?
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:29:19 #61
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97285255
Die van 14 maanden is toch naar?

Fijn dat Yaro zn lijntje weer oppakt!

Hoop ervaringen met ziekenhuizen gelezen. Ik was al niet zo positief en dit maakt et er niet beter op :N .
Nathan heeft met 7 weken in het ziekenhuis gelegen, ik was er steeds bij, hij had een prive kamer dus at 's ochtends en 'smiddag op zn kamer. 's avonds mocht helaas echt niet.

Bevallen vond ik niet zo erg, zwanger zijn vond ik veel erger. Het ging vooral heel snel en ben een aantal weken bezig geweest dat te verwerken. De vk is weggegaan bij 5 cm, ik werd erg vrolijk van haar, na een ur mocht ze terugkomen, toen had ik volledige ontsluiting en persdrang.
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:35:26 #62
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97285392
die van 14 maanden is de BMR prik. Levend vaccin, dus ja wordt je ziek van kun je ziek van worden, het virus wordt verzwakt ingespoten zodat het lichaam antistoffen aanmaakt.. Er is veel te doen over dit vaccin, zo heb je een percentage non responders op rode hond.. Dus dan maakt het lichaam geen antilichamen aan, daar kom je dan achter als je zwanegr bent en je wordt erop getest. Ook het bof virus dat wordt ingespoten zou onvoldoende beschermen tegen de echte bof.

Ik zie dat Yaro keurig zn eigen lijn weer gaat volgen, dus hij heeft het gewoon ingehaald. Geef je hem nu ook nog die extra fles? Hij heeft m echt nodig als dat zo is.

Leyla heeft gister voor de eerste keer een toetje gehad. Oh ze vond het zo lekker!

[ Bericht 37% gewijzigd door Ticootje op 25-05-2011 11:04:09 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97285419
Ooh ik dacht dat dit die BMR al was. Dan zal het wel meevallen. Het is inderdaad de bedoeling dat ze mee gaat. Het is 's middags, dus dat kan prima.

Oh wat leuk dat ze het zo lekker vond! Ik wil Amy ook toetjes geven, maar dat is lastig met de kma.
pi_97285581
Toetjes is Yaro ook dol op, die gaat er meestal wel in.

Die extra fles is er weer vanaf Tico, hij heeft hem zelf na een week of twee weer laten vallen. Krijg hem er ook echt niet meer in.
Toch wel fijn dat ze het zelf zo goed aangeven.
Brood eten gaat ook echt wel weer goed nu, net zoals het avondeten. Hij lust echt alles en eet met smaak. het enige wat meneer niet te eten vind is appelstroop
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:51:11 #65
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97285833
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:36 schreef Solagratia het volgende:
Ooh ik dacht dat dit die BMR al was. Dan zal het wel meevallen. Het is inderdaad de bedoeling dat ze mee gaat. Het is 's middags, dus dat kan prima.

Oh wat leuk dat ze het zo lekker vond! Ik wil Amy ook toetjes geven, maar dat is lastig met de kma.
Fruit als toetje?
pi_97285875
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:35 schreef Ticootje het volgende:
die van 14 maanden is de BMR prik. Levend vaccin, dus ja wordt je ziek van.

Leia heeft de BMR bij 7,5 maand al gehad en geen enkele reactie.. dus het hoeft niet :) en als er een reactie komt, komt die na een dag of 10.
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:01:55 #67
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97286172
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:52 schreef Orea het volgende:

[..]

Leia heeft de BMR bij 7,5 maand al gehad en geen enkele reactie.. dus het hoeft niet :) en als er een reactie komt, komt die na een dag of 10.
Oh ja, je krijgt het niet meteen, das ook zo. Jen heeft m bij 2,5 jaar gehad ofzo.. Die is er eigenlijk ook niet ziek van geweest.
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:04:17 #68
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97286247
genuanceerd.
pi_97287016
Mooi lijntje voor Yaro!

En tja die prikjes he... Ik wacht het elke keer maar weer af hoe de reactie is.

Hier heeft Sarah gelukkig de hele nacht geslapen en vanmorgen om half 7 na de fles ook weer tot half 11, ze zal het nodig hebben gehad. Nu ligt ze te mopperen in de wipstoel. Ze is ook zo verkouden, echt sneu. Ik wist niet dat er zoveel snot in een babyhoofdje kon zitten :X
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97287249
Tico, ik krijg er niet nog meer fruit in denk ik. Het potje gaat tegenwoordig met veel moeite op ipv lekker smikkelen.

Vervelend dat Sarah zo veel last van snot heeft! Heb je al die zoutoplossing van Daro geprobeerd? Dat zijn buisjes met zoutoplossing erin en dan spuit je zo de holtes door en het snot komt er dan uit. Niet heel prettig vindt Amy, maar het werkt wel goed.

Amy heeft ook een snotneus. Beetje jammer dat wanneer je niet snel genoeg bent met de zakdoek en ze ziet je wel aankomen, ze met haar handjes het lekker uitwrijft, brrrr.
pi_97287325
Fijn dat Yaro zijn lijntje weer oppakt!

Hier werd Puck om twee uur onrustig. Kreunen, met zijn hoofd draaien zodat de speen telkens kwijt was. Toen Mr.DML hem oppakte om een rondje te lopen spuugde hij hele dikke melkdrab vooral over papa heen :P
Hij is de hele nacht onrustig gebleven en we hebben weinig geslapen :O
Bij zijn fles om 7.00uur ging hij huilen en dat doet hij normaal nooit. Toen heb ik hem een paracetamol gegeven.
Ik moest echt naar mijn afspraak met de manueel therapeut dus aangekleed om 09.30uur. Toen had hij 38.0. Bij het kdv met het hele verhaal afgeleverd en nu ga ik zo maar bellen om te vragen hoe het is. Zijn neusje zit ook vol snot en hij heeft een hoestje.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97287358
Ilse is ook zo verkouden. Ze was vanmorgen om 6 uur even aan het huilen, maar toen ik naar dr toe ging was ze alweer stil. Daarna om 7 uur weer huilend wakker. Dat is echt niks voor haar. Normaal gaat ze liggen kletsen. En meestal ook wat later.
Om 8.30 had ik dr maar weer teruggelegd. En nu slaapt ze nog steeds. Denk dat ik haar zo maar eens wakker maak.
Als kindjes verhoging hebben kan het toch niet echt kwaad om de deur uit te gaan? Ik wilde nog even boodschappen met dr doen. Dan ga ik even snel met de auto, en de doek.
*poef* nu is het weg
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:41:41 #73
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97287459
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:34 schreef Solagratia het volgende:
Tico, ik krijg er niet nog meer fruit in denk ik. Het potje gaat tegenwoordig met veel moeite op ipv lekker smikkelen.

Vervelend dat Sarah zo veel last van snot heeft! Heb je al die zoutoplossing van Daro geprobeerd? Dat zijn buisjes met zoutoplossing erin en dan spuit je zo de holtes door en het snot komt er dan uit. Niet heel prettig vindt Amy, maar het werkt wel goed.

Amy heeft ook een snotneus. Beetje jammer dat wanneer je niet snel genoeg bent met de zakdoek en ze ziet je wel aankomen, ze met haar handjes het lekker uitwrijft, brrrr.
Leylaatje eet ook geen hele potten weg. Eerst wel, en nu weer niet.
pi_97287503
Eet Leyla wel al andere dingen?
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:46:25 #75
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97287623
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:43 schreef Solagratia het volgende:
Eet Leyla wel al andere dingen?
Melk.. Ze knabbelt een broodkorst.. En krijgt ook ergens een koekje..

Dan dus een halve pot fruit over de dag en ik denk 3/4 van het avondeten. Ze eet eigenlijk best goed vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')