Fruit als toetje?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:36 schreef Solagratia het volgende:
Ooh ik dacht dat dit die BMR al was. Dan zal het wel meevallen. Het is inderdaad de bedoeling dat ze mee gaat. Het is 's middags, dus dat kan prima.
Oh wat leuk dat ze het zo lekker vond! Ik wil Amy ook toetjes geven, maar dat is lastig met de kma.
Leia heeft de BMR bij 7,5 maand al gehad en geen enkele reactie.. dus het hoeft nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:35 schreef Ticootje het volgende:
die van 14 maanden is de BMR prik. Levend vaccin, dus ja wordt je ziek van.
Oh ja, je krijgt het niet meteen, das ook zo. Jen heeft m bij 2,5 jaar gehad ofzo.. Die is er eigenlijk ook niet ziek van geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:52 schreef Orea het volgende:
[..]
Leia heeft de BMR bij 7,5 maand al gehad en geen enkele reactie.. dus het hoeft nieten als er een reactie komt, komt die na een dag of 10.
Leylaatje eet ook geen hele potten weg. Eerst wel, en nu weer niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:34 schreef Solagratia het volgende:
Tico, ik krijg er niet nog meer fruit in denk ik. Het potje gaat tegenwoordig met veel moeite op ipv lekker smikkelen.
Vervelend dat Sarah zo veel last van snot heeft! Heb je al die zoutoplossing van Daro geprobeerd? Dat zijn buisjes met zoutoplossing erin en dan spuit je zo de holtes door en het snot komt er dan uit. Niet heel prettig vindt Amy, maar het werkt wel goed.
Amy heeft ook een snotneus. Beetje jammer dat wanneer je niet snel genoeg bent met de zakdoek en ze ziet je wel aankomen, ze met haar handjes het lekker uitwrijft, brrrr.
Melk.. Ze knabbelt een broodkorst.. En krijgt ook ergens een koekje..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |